هتل فولی بی ریتز کارلتون رزرو کرابی

کرابی
phulay bay a ritz carlton reserve
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل فولی بی ریتز کارلتون رزرو کرابی Phulay Bay, A Ritz-Carlton Reserve، در ساحل دریای آندامن واقع شده است. کارکنان به صورت 24 ساعته در حال خدمت به میهمانان می باشند. از امکانات هتل می توان به استخر، مرکز آبگرم و 5 رستوران اشاره نمود.

از ویژگی های اتاق های هتل می توان به چشم انداز زیبا از طبیعت  گرمسیری حیاط باغ مانند، دکوراسیون چوبی ظریف و زیبا به همراه حمام شیک، تلویزیون های صفحه تخت کابلی / کانال های متنوع، دستگاه پخش کننده دی وی دی و وان حمام خصوصی با چشم انداز زیبا اشاره کرد.

در مرکز آبگرم هتل استخر اختصاصی، اتاق های خصوصی برای  روش های درمانی متنوع، و نوشیدنی های تازه و خنک در کافه مرکز آبگرم  وجود دارد که برای میهمانان ارائه می شود. میهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام هتل به ورزش کردن پرداخته و یا در کلاس های آشپزی تایلندی شرکت کنند.

در رستوران بین المللی جامپون و رستوران پلائی فاه غذا های آسیایی و غربی سرو می شود. میهمانان قادر خواهند بود در رستوران سری تانگ غذا های خوش طعم تایلندی را میل نمایند. در رستوران لائی لی پاویلیون غذا های دریایی تازه کبابی برای میهمانان سرو می شود. کافه چوم تاون با چشم اندازه زیبا از غروب آفتاب نوشیدنی های مخصوص و خوش طعم را برای میهمانان سرو می کند.

فاصله هتل فولی بی ریتز کارلتون رزرو کرابی تا فرودگاه بین المللی کرابی 26 کیلومتر می باشد.

مرکز آبگرم هتل فولی بی ریتز کارلتون رزرو کرابی

در این مرکز آبگرم لوکس انواع روش های درمانی سنتی و  مدرن در اتاق های مخصوصی و خصوصی برای میهمانان ارائه می شود. در این مرکز روش های آسیایی و اروپایی نیز با متخصصانی که در این مکان مشغول به کار هستند برای میهمانان ارائه می شود. میهمانان در این مرکز آبگرم چشم انداز های زیبایی از طبیعت گرمسیری این مناطق را شاهد خواهند بود که به آرامش آن ها کمک شایانی خواهد کرد.

اتاق جلسه هتل فولی بی ریتز کارلتون رزرو کرابی

اتاق های جلسه هتل دارای فضا های سرپوشیده، باز برای جلسه های رسمی و غیر رسمی هتل مناسب می باشند. در این اتاق ها انواع تجهیزات لازم صوتی و تصویری لازم برای برگزاری جلسات حرفه ای برای میهمانان فراهم شده است. این اتاق ها چشم انداز زیبا از طبعت بکر و گرمسیری تایلند را به تماشا می گذارند.

رستوران های هتل فولی بی ریتز کارلتون رزرو کرابی

رستوران جامپون JAMPOON

غذا های مدیترانه ای و غربی را در فضایی شیک برای میهمانان سرو می کند.

رستوران لائی لی LAE LAY

با چشم انداز زیبا از دریای آندامن و فضایی شیک و رویایی که توسط  آب احاطه شده است، غذا های دریایی تازه و خوش طعم را برای میهمانان ارائه می دهد.

رستوران سری ترانگ SRI TRANG

میهمانان می توانند در این رستوران غذا های سنتی تایلندی را سفارش داده و میل نمایند.

کافه رستوران پالائی فاه PLAI FAH

غذا های غربی و آسیایی خوش طعم و نوشیدنی های متنوع برای میهمانان سرو می شود.

کافه چومتان CHOMTAWAN

این کافه با چشم انداز حیرت انگیز از دریا و طبیعت بکر گرمسیری همراه با سرو نوشیدنی های مخصوص پذیرای میهمانان می باشد.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان   استخر روباز   پارکینگ رایگان   مرکز سلامتی و  آبگرم   کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کرابی

 
© 2018 , All Right Reserved