هتل فور سیزن ریزورت چیانگ مای

چیانگ مای
four seasons resort chiang mai
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل فور سیزن ریزورت چیانگ مای Four Seasons Resort Chiang Mai، با چشم انداز زیبا از مزارع برنج و کوه های مائی ریم پذیرای میهمانان می باشد. از امکانات این هتل می توان به خانه های لوکس زیبا، مرکز تناسب اندام و استخر روباز اشاره کرد.

تمامی اتاق های هتل با نقاشی های تایلندی و پارچه های چینی و کره ای طراحی و تزیین شده اند. حمام خصوصی این هتل دارای چشم انداز از باغ است، اتاق لباس نیز در این هتل برای میهمانان وجود دارد.

این هتل دارای مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، ماساژ های آرامش بخش، کرایه دوچرخه رایگان، کلاس های یوگا، کلاس های آشپزی، خدمات برای کودکان با هزینه اضافی می باشد.

میهمانان می توانند در رستوران فراسکو غذا های سنتی ایتالیایی را سفارش داده و میل نمایند و از چشم انداز زیبایی که در این هتل وجود دارد لذت ببرند. اگر میهمانان خواستار گذران وقت در هنگام ظهر و بهد از ظهر با محیط آرام می باشند می توانند به راتری لانگ کافه مراجعه نمایند در این کافه نوشیدنی های متنوع برای میهمانان سرو خواهد شد. میهمانان قادر خواهند بود غذا های مورد علاقه خود را در هر ساعتی از شبانه روز از رستوران روم داینینگ سفارش داده و در اتاق خود به صورت خصوصی میل نمایند.

از دیگر خدمات هتل می توان به سرویس رفت و آمد فرودگاهی از شهر چیانگ مای تا هر مقصد نهایت 1 ساعته برای میهمانان وجود دارد.

مرکز آبگرم هتل فور سیزن ریزورت چیانگ مای

این مرکز آبگرم اقداماتی نظیر روش های درمانی متنوع و انواع ماساژ ها برای به آرامش رساندن ذهن، روح و جسم انسان را به آرامش می کشاند.

رستوران های هتل فور سیزن ریزورت چیانگ مای

رستوران تراس Terraces Restaurant

در این رستوران غذا های متنوعی از قبیل ایتالیایی و استرالیایی را برای میهمانان سرو می نماید، این رستوران دارای دو فضا روباز و سرپوشیده بوده و توسط جاده و کوه های زیبا احاطه شده است.  

رستوران این پاویلیون داینینگ IN-PAVILION DINING

میهمانان قادر خواهند بود در هر زمانی از شبانه روز غذا های مورد علاقه خود را از این رستوران سفارش داده و در اتاق خود میل نمایند. این رستوران دارای منو گسترده و متنوعی می باشد.

رستوران تیست آف تایلند TASTE OF THAILAND

در این رستوران انواع غذا های خوش طعم تایلندی در محیطی مدرن و شیک برای میهمانان سرو می شود.

از دیگر رستوران های هتل می توان به ریم تایی کیچن، کافه لانگ، تیست آف چیانگ مالی و ساندی برانچ اکسپرین اشاره نمود که هرکدام غذا های بین المللی و محلی خوش طعمی را همراه با نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می نمایند.

امکانات محبوب هتل

پارکینگ رایگان    اجازه ورود حیوانات خانگی      استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان   اتاق های خانوادگی   استخر روباز  کافه    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

 
© 2018 , All Right Reserved