هتل سینامون گرند کلمبو

اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سینامون گرند کلمبو، Cinnamon Grand hotel، در مرکز شهر کلمبو واقع شده و دارای آب گرم، دو استخر رو باز و مرکز تناسب اندام، 14 رستوران، پارکینگ رایگان و همچنین اینترنت بی سیم رایگان می باشد.

اتاق های هتل سینامون دارای چشم انداز زیبا از شهر کلمبو و تمام امکانات رفاهی اعم از تلویزیون، چای/قهوه ساز، اتو و ... می باشد. حمام اتاق های هتل دارای وان و دوش جداگانه می باشند.

شما می توانید از هتل تا بلوار کرستکت  (Crestcat) و مرکز خرید پیاده روی نمایید. فاصله هتل تا موزه ملی سریلانکا و مرکز خرید تاون هال)  (Townhall  دو کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کلمبو 38 کیلومتر می باشد.

در حالی که مسافران از ماساژ در آب گرم لذت می برند کودکان نیز در اتاق بازی می توانند سرگرم شده و به بازی کردن بپردازند. امکانات دیگری نیز همانند مرکز تجاری، مساعدت تور های متفاوت و سالن های استراحت برای میهمان ها وجود دارند. از ویژگی های برتر غذا خوری ها می توان به سرویس دهی 24 ساعته و سرو غذا های دریایی در دریاچه اشاره نمود. رستوران های لاندن گریل (London Grill)  و اکو(Echo)  غذا های ایتالیایی و اروپایی را ارائه می دهند.

منطقه کولوپتیا  (Kollupitiya)مقصد عالی برای غذا خوری ، گشت و گذار و خرید بوده و همچنین جز منطقه های توریستی و پر بازدید کلمبو می باشد که بیشتر مسافران بازدید از این منطقه را به منطقه های دیگر ترجیح می دهند.

هتل گرند بزرگترین هتل پنج ستاره در جزیره است که دارای 501 اتاق، 14 رستوران، 10 اتاق جلسه و یا جشن می باشد. در واقع همه جوانب هتل گرند از سرویس دهی گرفته تا امکانات رفاهی تجربه های عالی را برای شما رقم می زنند.  

امکانات ویژه هتل گرند

هتل گرند ارائه دهنده امکاناتی ویژه برای افراد معلول نیز می باشد.

مرکز آبگرم و سرگرمی هتل سینامون گرند کلمبو

مجموعه ای  که برای آبگرم آنگسنا  (Angsana) اختصاص داده شده است راهرویی مملو از بامبو دارد که آن را به یکی از محبوب ترین مراکز آبگرم کلمبو تبدیل نموده است. ساختمان خانه آبگرم دارای حمام سرد، سونا و چندین اتاق درمان با موزیک های آرامش دهنده می باشند.

هتل گرند دارای دو استخر بزرگ می باشد. استخر احاطه شده در باغ که در محوطه اصلی و آرامش بخش واقع شده است که به شما یک بهشت گرمسیری را تداعی می کند، تعداد زیادی صندلی، تخت، دوش، هوله، کافه و همچنین استخر و محیط بازی کودکان در اطراف استخر وجود دارد. دیگر استخر هتل بر روی سقف واقع شده و ارائه دهنده امکاناتی از قبیل کافه و جکوزی می باشد.

خارج شدن از محل یا شهر زندگی خود به معنی ترک کردن تمرینات بدنسازی شما نخواهد بود، مدرسان حرفه ای آموزش دیده نیز در همه جا در دسترس هستند. مرکز تناسب اندام این هتل دارای ورزش هفتگی ژیمناستیک و رقص سالسا می باشد.

تصور کنید که هتل دارای مرکز خرید خود باشد، این مرکز خرید دارای مغازه های وسایل شکار، سوپر مارکت، داروخانه، بوتیک های منحصر به فرد، کتابفروشی، دو طبقه مخصوص فروشگاه های طراحی، اغذیه فروشی، رستوران می باشد.

سالن های هتل سینامون گرند کلمبو

سالن مهمان 

 زمانی که زود تر از موعد مقرر به هتل برسید و اتاق رزرو شده شما هنوز خالی نشده باشد می توانید چمدان های خود را به پذیرش تحویل داده و به اتاق مهمان بروید. زمانی را که شما در این سالن به انتظار می نشینید از شما با چای و قهوه و ... پذیرایی می شود. حتی مسافران قادرند در این مکان دوش گرفته و در محیطی بی استرس منتظر بمانند.

سالن خدمه پرواز

 این هتل میزبان بسیاری از خدمه های پرواز بین المللی نیز می باشد به همین دلیل یک سالن مخصوص برای  استراحت خدمه های پرواز تهیه شده است.

سالن مرکز تجاری 

 برای کسانی که بنا به دلایل تجاری به این کشور سفر می کنند، هتل گرند هتل مطلوبی شناخته می شود. این سالن دارای تمامی وسیله های لازم برای برقراری جلسه های کاری از قبیل دستگاه فتوکپی، دستگاه پرینت، فکس، روزنامه های بین المللی و ... می باشد. این هتل تمامی اسناد شما را ذخیره کرده و در صورت لزوم به عنوان منشی شخصی شما عمل خواهد کرد.

زمین تنیس

 هتل سینامون گرند دارای زمین تنیس می باشد که یک مربی تنیس هم در این محل حضور دارد.

رستوران های هتل سینامون گرند کلمبو 

هتل گرند دارای 16 رستوران می باشد که غذاهایی از سراسر جهان را سرو می کنند.

رستوران لاگون LAGOON، این رستوران غذا های دریایی سرو کرده و دارای فضای پر هرج و مرج و پر سر و صدا می باشد، 150 روش پخت غذا های دریایی از ساشیمی خام تا خرچنگ ترمیدور و ماهی در این رستوران به کار برده می شود.

کافه استاپ COFFEE STOP، این رستوران دارای فضایی با سقف بلند و  فاصله مناسب میز ها از هم محل مناسبی برا گپ و گفت و گو می باشد. درحالی که در حال خوردن اسنک، قهوه یا دسر هستید می توانید مطالعه کرده و منتظربمانید.

رستوران اکو ECHO، رستوران ایتالیایی می باشد که غذا های ایتالیایی بسیار لذیذی را سرو می کند و دارای 17 نوع پیش غذا و حق انتخاب زیادی برای غذا اصلی به شما می دهد.

رستوزان لاندن گریل THE LONDON GRILL،  غذا هایی از قبیل استیک، نوشیدنی های مخصوص رستوران و ... را سرو می نماید. طراحی داخلی این رستوران و غذا هایی که سرو می کند کلاسیک می باشند.

رستوران نودل NOODLES، نودل سوپ های این رستوران بسیار معروف و محبوب می باشند (10 نوع نودل مخصوص نیز جز منو این رستوران می باشد)، رستوران نودل 70 نوع غذا از سراسر جهان را سرو می کند. این رستوران  در تنوع غذایی، سرعت سرویس دهی و طعم های بی نظیر غذا هایش شهره می باشد.

رستوران چتنی CHUTNEYS،  رستوران هندی پنج ستاره با خوش امد گویی گرم و سرو بالای 200 نوع غذا یکی از بهترین ها در کلمبو می باشد، در طراحی داخلی این رستوران از رنگ های سیاه و صورتی گرم استفاده شده است .

رستوران تاپروبانه TAPROBANE، رستوران تاپروبانه همیشه یکی از بهترین مقاصد برای صرف غذا در همه وعده های غذایی در شهر کلمبو بوده است، تاپروبانه 75 نوع غذا بین المللی را سرو می کند، و دارای تیم آشپزی حرفه ای می باشد.

رستوران ناگا گاما NUGA GAMA، ناگاگاما یا روستا بنیان ( Banyan)، طراحی سنتی سریلانکایی دارد و کارکنانش نیز لباس های محلی به تن می کنند.

رستوران چییرز پاب CHEERS PUB،  دارای طراحی به سبک انگلیس کهن بوده و اغلب افراد به این مکان رفته و به طور دستهه جمعی به تماشای مسابقات می پردازند.

رستوران تاو TAO،  غذا های ادغامی و ترکیبی را سرو میکند، و دارای چشم اندازه زیبا از استخر احاطه شده از درخت می باشد.

 کافه بیزارBREEZE ،  در نزدیکی استخر و با دکور بالیایی طراحی شده است، که نوشیدنی های خاصی سرو می نماید.

کافه تی لانگTEA LOUNGE ، ا یکی از خوش طعم ترین چای های دنیا را سرو می کند، تی لانگ در نزدیکی لابی هتل قرار دارد.

سرویس دهی اتاق ها ، علاوه بر این که مسافران می توانند غذا هایی از 15 رستوران موجود سفارش بدهند، یک سرویس مجزا نیز در هتل موجود است که می توانند از این سرویس در خواست غذا نمایند.

حیاط THE COURTYARD،  یکی از ویژگی های این رستوران سرویس دهی بالا می باشد که فقط صبحانه سرو می کند.

کافه THE CAFÉ، این کافه در نزدیکی آبگرم آنگسنا قرار دارد و غذا هایی از قبیل اسنک، اب میوه تازه و پیتزا ( کم کالری شده) سرو می نماید.

امکانات محبوب این هتل 

حمل و نقل فرودگاهی    اینترنت بی سیم رایگان       مرکز آبگرم و سلامتی      پارکینگ رایگان         رستوران      کافه

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

Premium Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Courtyard Suites

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های

 
© 2018 , All Right Reserved