هتل سینامون بی بنتوتا

بنتوتا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سینامون بی بنتوتا، Cinnamon Bey، به اندازه 1 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد و دورتادور این هتل 5 ستاره را درختان نارگیل و فضای سبز احاطه کرده است. اتاق های نورگیر و روشن این هتل بالکنی خصوصی دارند. هتل سینامون بی دارای یک استخر روباز و چندین سالن غداخوری و کافه می باشد.

اتاق های هتل سینامون بی شما را قادر می سازند تا منظره ی بی نظیر دریا را نظاره گر باشید و تمامی اتاق ها مجهز به تهویه هوای مطبوع، مینی بار و تلویزیون هستند. حمام خصوصی هر اتاق شامل تجهیزاتی از جمله شامپو، صابون و سشوار می شود.

فرودگاه بین المللی باندرانیکی تقریبا به اندازه 55 کیلومتر با هتل سینامون بی بنتوتا فاصله دارد.

مهمانان گرامی هتل می توانند از خدمات مرکز تناسب اندام و آبگرم که شامل سونا، سونای بخار می شود، بهره ببرند. خدمات اتوشویی و حمل و نقل فرودگاهی نیز در هتل سینامون بی ارائه می شود.

انواع طعم ها، غذاهای گریل شده و عربی در رستوران های هتل سینامون بی برای شما سرو می شود و در دیگر رستوران ها و کافه ها مجموعه ی متنوعی از بستنی های دست ساز، کیک و بسیاری میانوعده های دیگر برای شما آماده شده است.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل سینامون بی بنتوتا

با خدمات بی نظیر مرکز آبگرم هتل سینامون بی آرامشی بی همتا به روح و جسم خود ببخشید. استرس و خستگی روزانه ی خود را در این مرکز فراموش کنید. مرکز آبگرم و سلامتی هتل مجهز به مدرن ترین امکانات و لوازم می باشد. پرسنل مرکز آبگرم هتل، جسم و ذهن شما را مملو از شادی و طراوت خواهند کرد. اسکراب بدن، مانیکور و پدیکور و ماساژ صورت نیز در این مجموعه برای شما ارائه می شود. هنگام ورود شما به این مجموعه، با نوشیدنی گرم از شما استقبال خواهد شد و انواع خدمات ماساژ در 6 اتاق آن ارائه می گردد.

متخصصان بالینی که در تکنیک های شفابخش بالینی و سوئدی آموزش دیده اند، یک سری از درمان های خود را برای شما انجام می دهند. مرکز آبگرم و سلامتی هتل سینامون بی تجربه ای به یاد ماندنی و آرامشی خارق العاده را برای شما رقم می زند.

استخر: استخر اصلی هتل سینامون بی چشم اندازی زیبا از از باغ های اطراف و اقیانوس را نمایان می کند. اگر از مهمانان اتاق های لوکس هتل باشید، می توانید از استخر خصوصی که در بال اتاق ها واقع شده است نهایت لذت ببرید. پس از آب تنی در استخر هتل، از نوشیدنی و میانوعده هایی که در کافه ی استخر فراهم شده، بهره مند شوید. استخر مخصوص کودکان نیز در مجموعه وجود دارد.

مرکز تناسب اندام: در تعطیلات و یا دور از خانه بودن لزوما به این معنی نیست که شما مجبور به ترک برنامه ورزشی و منظم خود هستید. مرکز تناسب اندام هتل سینامون بی در مرکز باغ ها قرار گرفته است و به لطف طراحی شیک و شیشه ای آن، نمایی زیبا و شگفت انگیز را برای شما ارائه می دهد. این مجموعه همچنین دارای کلاس های یوگا می باشد. بدمینتون، والیبال و دارت از دیگر تسهیلاتی است که در این مرکز وجود دارد.

خدمات برای افراد کم توان: دسترسی افراد کم توان به امکانات، و راحتی آنها برای هتل سینامون بی بسیار با اهمیت است. اتاق های ویژه ی هتل، دسترسی آسان، درب های بزرگ، ایمن و بسیاری تسهیلات دیگر را برای افراد با توانایی کم نیز ارائه می کند. هتل برای افرادی که بر روی صندلی چرخدار هستند مسیر های رمپی ایجاد کرده تا آنها به راحتی بتوانند به کل مجموعه ی هتل دسترسی داشته باشند.

 

رستوران و غذاخوری در هتل سینامون بی بنتوتا

غذاخوری در رستوران های هتل سینامون بی مانند شرکت در جشنی بی همتا از طعم ها است. طعم های متفاوتی که در هر یک از رستوران های هتل می چشید، که از ترکیباتی به دقت انتخاب شده تهیه شده است. سر آشپزهای هتل سینامون بی غذایی استثنایی برای شما آماده کرده اند.

رستوران اصلی: صبحانه، نهار و شام در رستوران اصلی هتل سینامون بی برای مهمانان گرامی سرو می شود. غذاهای لذیذ سریلانکایی و بین المللی را می توانید در این رستوران امتحان کنید.

 رستوران مزه: دارای یک فضای شگفت انگیز با رنگ های پر انرژی می باشد. رستوران تراس مزه انواع کوکتل ها و نوشیدنی ها را به همراه غذاهای لبنانی و خاورمیانه ای خوش طعم، برای شما آماده کرده اند.

رستوران فایِر: غذاهای گریل شده برای نهار و شام در فضایی زیبا ارائه می شود. مجموعه ی متنوع استیک ها، برگرها، غذاهای دریایی، کبابی، میانوعده ها و دسر ها را در این رستوران میل نمایید.

رستوران راک سالت: کلاه و لباس سرآشپز را بر تن کنید و خود را آماده ی طبخ غذایی لذیذ کنید. این رستوران این امکان را به شما می دهد تا خودتان غذایتان را بپزید. از ترکیباتی چون گوشت، سبزیجات، روغن، انواع ادویه ها و بسیاری مواد دیگر نیز می توانید استفاده کنید.

رستوران رَو: این رستوران غذاهای تازه دریایی را برای شما به جشنی تازه از طعم ها تبدیل می کند. ماهی های سرخ شده و سوشی های خوشمزه این رستوران بسیار محبوب هستند.

 

خدمات و تسهیلات هتل سینامون بی بنتوتا

باغ، استخر روباز ( شامل اضافه بها )، ماساژ ( شامل اضافه بها )، مرکز آبگرم و سلامتی ( شامل اضافه بها )، سونا ( شامل اضافه بها )، کافه ی میانوعده، کافه، رستوران، اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات نظافتی، تبدیل ارز، کانتر پذیرش 24 ساعته، لباسشویی ( شامل اضافه بها )، حمل و نقل فروگاهی ( شامل اضافه بها )، تهویه هوای مطبوع، کرایه ی اتومبیل، صندوق امانات، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها و خدمات اتاق.

 

محبوب ترین امکانات هتل

اینترنت بیسیم رایگان    استخر روباز    حمل و نقل فرودگاهی    مرکز آبگرم و سلامتی    پارکینگ رایگان    رستوران

تعداد اتاق ها: 200

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بنتوتا

 
© 2018 , All Right Reserved