هتل سیداده دی گوا

گوا
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سیداده دی گوا  Cidade de Goa، تا ساحل 1 دقیقه فاصله دارد. این هتل در ساحل ونگنیوم در پاناجی واقع شده است. هتل سیداده دی گوا  5 دقیقه با روستا دونا پاولا پیک فاصله دارد. از خدمات این هتل می توان به 2 استخر روباز و مرکز آبگرم و روش های درمانی متفاوت اشاره کرد.

اتاق های هتل با چشم انداز زیبایی از دریا که از بالکن اتاق ها قابل مشاهده است پذیرای میهمانان خواهد بود. از امکانات اتاق های هتل سیداده دی می توان به تلویزیون LCD، مینی بار، حمام شخصی، دوش آب و سشوار اشاره کرد.

فاصله هتل تا الد گوا 10 دقیقه، تا شهر پانجی و ایستگاه راه آهن کارمالی 25 دقیقه، تا معبد منگوشی 30 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی گوا و ایستگاه قطار مارگاو 45 دقیقه می باشد.

از خدمات دیگر این هتل می توان به مرکز تناسب اندام و مربی، کلاس های یوگا، حمام های سنتی، مساعدت های توری و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

در رستوران الفرنا غذا های سنتی برای میهمانان سرو می کند، میهمانان می توانند در کافه آزول غذا های بین المللی خوش طعمی را سفارش داده و میل نمایند. در کافه لارانجا نیز نوشیدنی های سرد و گرم همراه با کیک و شیرینی برای میهمانان سرو می شود.

اتاق جلسه هتل سیداده دی

در این اتاق جلسه سیستم های صوتی و تصویری مورد نیاز برای میهمانان فراهم شده است که میهمانان قادر خواهند بود جلسات حرفه ای را در این اتاق برگزار نمایند.

مرکز تناسب اندام هتل سیداده دی

در این مرکز تناسب اندام مجهز تمام دستگاه های مورد نیاز برای تمرین میهمانان وجود دارد. میهمانان می توانند تمرین های حرفه ای خود را در این مرکز انجام بدهند و زمان خوبی را سپری نمایند.

مرکز آبگرم هتل سیداده دی

این مرکز تناسب اندام دارای جکوزی، سونا، اتاق بخار، روش های درمانی متنوع و انواع ماساژ ها برای به آرامش رسیدن میهمانان می باشد. در این مرکز، سالن زیبایی همراه با آرایشگران مجرب برای بانوان وجود دارد که خدماتی از قبیل مانیکور و پدیکور و ... را برای میهمانان خود ارائه می دهند.

رستوران های هتل سیداده دی

رستوران آلفاما Alfama

در قلب هتل واقع شده و دارای محیط رمانتیک می باشد، میهمانان می توانند در این رستوران غذا های محلی خوش طعمی را همراه با نوشیدنی های مخصوصی در اطین رستورا میل کنند.

رستوران باربکیو  Barbeque

در ساحل و نزدیکی خلیج فارس واقع شده و با فضای باز و آرامش بخشی که دارد پذیرای میهمانان می باشد. در این رستوران غذا های گوشتی، دریایی و سبزیجات برای میهمانان توسط سرآشپز ماهر سرو می شود.

کافه آزول Café Azul

در کنار استخر واقع شده و با چشم اندازی زیبا از دریا و آسمان آبی پذیرای میهمانان می باشد. طراحی این کافه مدیترانه ای بوده و غذا های مدیترانه ای نیز برای میهمانان سرو می کند.

رستوران لارانجا Laranja

جز بهترین رستوران ها در گوا از لحاظ سرو غذا های دریایی می باشد، میهمانان می توانند در این رستوران غذا های خوش طعم دریایی را در آرامش میل نمایند.

کافه دوچاریا Doçaria

این کافی شاپ میان وعده و نوشیدنی های متنوعی را برای میهمانان خود سرو می نماید.

این هتل همچنین دارای 2 کافه در لابی و کنار استخر می باشد که انواع نوشیدنی ها را سرو کرده و زمان مفرحی را برای میهمانان رقم می زند.

امکانات محبوب هتل

ساحل   سرویس رفت و آمد فرودگاهی   اینترنت بی سیم رایگان    استخر شنا    پارکینگ ریگان  مرکز سلامتی و تناسب اندام    کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های گوا

 
© 2018 , All Right Reserved