هتل سای لاگون مالدیو

ماله
saii lagoon maldives, curio collection by hilton
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل سای لاگون یکی دیگر از هتل های معروف و محبوب کشور زیبای مالدیو در میان گردشگران است. هتلی لوکس و فوق العاده با امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب که چشم اندازی بی نظیر از اقیانوس را پیش روی میهمنان خود قرار داده و با رفتن به آن لحظاتی آرام بخش و شگفت انگیز را پشت سر خواهید گذاشت. این هتل در 8 کیلومتری شهر ماله قرار گرفته و استخر روباز بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد که نظر گردشگران را به خود جلب می کند.

از جمله امکانات اتاق های این هتل فوق العاده کشور زیبای مالدیو می توان به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، قهوه ساز و چای ساز، روم سرویس، اینترنت پرسرعت رایگان و ... اشاره کرد.

رستوران های متعدد این هتل هم با سرو انواع غذاهای بین المللی به ویژه غذاهای خوش طعم مدیترانه ای اقامت در سای لاگون را به تجربه ای لذت بخش تر برای گردشگران تبدیل می کنند.

رفتن به هتل سای لاگون لحظاتی مفرح و هیجان انگیز را نیز پیش روی مسافران این هتل زیبا و دیدنی قرار می دهد. از جمله امکانات تفریحی و رفاهی متنوع و فوق العاده این هتل می توان به امکانات ورزش های آبی، مرکز غواصی، باشگاه بدنسازی، کلاس آشپزی، کلاس یوگا، رستوران، کافی شاپ فضای باز  و ... اشاره کرد.

کارکنان و پرسنل این هتل به زبان های مختلفی از جمله عربی، انگلیسی، فرانسوی، تایلندی، چینی، ایتالیایی و ... صحبت می کنند که اقامت در این هتل را برای گردشگران از کشورهای مختلف دنیا به تجربه ای لذت بخش تر تبدیل می کند.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

SKY ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

BEACH ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

BEACH VILLA

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

OVERWATER VILLA

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ماله

 
© 2018 , All Right Reserved