هتل رادیسون بلو نیو دهلی دوارکا دهلی

دهلی
radisson blu hotel new delhi dwarka
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل رادیسون بلو نیو دهلی دوارکا دهلی  Radisson Blu Hotel New Delhi Dwarka، در دورکا و در فاصله 20 دقیقه‌ای از دهلی نو واقع شده است. از امکانات هتل می‌توان به تراس، اتاق‌های مدرن، 3 رستوران، کافه شبانه، اینترنت بی‌سیم رایگان و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

تمامی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع، دستگاه پخش دی وی دی، چای/قهوه ساز، مینی بار، حمام خصوصی با وان و دوش، سشوار، خدمات سرو غذا و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان اشاره نمود.

فاصله هتل تا ایستگاه مترو 13 – 150 متر، تا فرودگاه بین المللی گاندی 10 کیلومتر و تا مرکز شهر 30 کیلومتر است. رفت و امد تا جاذبه های گردشگری شهر نیز با دسترسی راحت از این هتل امکان پذیر خواهد بود.

رستوران 24 ساعته اسپرینگ غذاهای خوش طعمی را برای میهمانان سرو می‌نماید. در اتریوم نیز بسیاری از نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه کیک‌های خوش طعم برای میهمانان سرو می‌شود. در رایس غذاهای آسیایی خوش طعم برای میهمانان سرو می‌نماید. در دوار نیز انواع غذاهای سنتی هندی برای میهمانان سرو می شود. کافه زپالین انواعت نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می‌نماید.

مرکز تجاری، فروشگاه، سوپرمارکت، پذیرش، خدمات شست و شو، تبادل ارز، سرویس رفت و آمد فرودگاهی، سالن، مرکز تناسب اندام، زمین بازی سر پوشیده و مرکز آبگرم از خدمات دیگر هتل می‌باشند.

رستوران‌های هتل رادیسون بلو نیو دهلی دوارکا دهلی 

رستوران اسپرینگ SPRING

در این رستوران 24 ساعته انواع غذا های بین المللی برای میهمانان سرو می‌شود. در این رستوران انواع نوشیدنی‌های مخصوص نیز ارائه می‌شود.

کافه آتریوم ATRIUM

در این کافه نوشیدنی‌های گرم در فضایی شیک برای میهمانان سرو می‌شود.

رستوران رایس RICE

با فضایی رومانتیک غذاهای چینی را برای میهمانان سرو  می‌کند در این رستوران نوشیدنی‌های مخصوص به همراه نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز ارائه می‌شود.

رستوران دوار DVAR

در دوار غذاهای خوش طعم هندی برای میهمانان سرو می‌شود، میهمانان تجربه امتحان غذاهای عالی را در این رستوران خواهند داشت.

رستوران این روم داینینگ IN-ROOM DINING

میهمانان قادر خواهند بود غذاهای مورد علاقه خود را از این رستوران سفارش داده و در اتاق خود میل نمایند.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان     استخر شنا     مرکز تناسب اندام    استخرروباز   پارکینگ رایگان    مرکز سلامتی و آبگرم    

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map

دیگر هتل های دهلی

 
© 2018 , All Right Reserved