هتل دوسیت تانی پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل دوسیت تانی پوکت (DUSIT THANI LAGUNA PHUKET) در منطقه تالانگ شهر پوکت واقع شده است. این هتل ساحلی در ناحیه همیشه بیدار شهر پوکت واقع شده است و ساحل شنی سفید و درخشان پاتونگ در روبروی هتل قرار دارد.هتل دوسیت تانی لاگونا تا مرکز شهر حدود 25 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی پوکت حدود 20 کیلومتر فاصله دارد.هتل دوسیت تانی لاگونا یکی از هتل های مجلل و پنج ستاره شهر پوکت است که در امتداد خلیج بنگ تائو قرار گرفته و مشرف به مناظر چشم نواز دریای آندامان می باشد. از برتریهای این هتل 5 ستاره و لوکس نزدیکی به ساحل و مرکز شهر است. بسیاری از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی و خدمات به روز در کنار بهترین ترین سرویس دهی در این هتل رویایی به زیباترین صورت به گردشگران پوکت ارائه می شود. هدف کادر هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت جلب رضایت مهمانان و گردشگران پوکت بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن سفری شاد و لحظاتی مفرح و خاطره انگیز برای میهمانان می باشد.هتل دوسیت تانی لاگونا 20 کیلومتر با JUNGCEYLON (مرکز خرید جهانی) و بنگلارود SOI BANGLA (مرکز تفریحات شبانه) فاصله دارد.

اتاق ها:

هتل دوسیت تانی لاگونا مجموعا 252 اتاق دارد.

اتاق های این هتل به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

185 اتاق دلوکس 32 متری/ 28 اتاق کلاب دوسیت 35 متری/ 10 سوئیت LANDMARK 64 متری/ 2 سوئیت دوسیت 72 متری/ 21 ویلای LAGUNA 292 متری/ 6 ویلای رو به دریا 292

همگی اتاق ها دارای بالکن و امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، اینترنت بی سیم پرسرعت، یخچال و مینی بار، تلویزیون، تلفن و تهویه مطبوع می‌باشند.

رستوران ها:

رستوران LAGUNA CAFÉ: در این رستوران می‌توانید از صبحانه های بین المللی میل کنید.

رستوران CASUARINA BEACH RESTAURANT: در 5 متری امواج دریا از خوردن غذاهای دریایی لذت ببرید.

رستوران LA TRATTORIA: با سرو غذاهای ایتالیایی از شما پذیرایی می‌کند.

کافی شاپ POOL CAFÉ: غذاهای بین المللی سرو می‌کند.

رستوران RUEN THAI: غذاهای تایلندی سرو می‌کند.

کافه ها:

کافه CRAFT: رنج وسیعی از نوشیدنی های متفاوت در این کافه سرو می‌شوند.

کافه استخر: در کنار استخر نوشیدنی های محلی و غیرالکلی، اسنک و ساندویچ سرو می‌کند.

کافه HORIZON LOUNGE: نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می‌کند.

امکانات:

امکانات هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت بسیار گسترده و مفرح بوده و شامل بخش های تفریحی و ورزشی و خدمات رفاهی است که توانسته نظر گردشگران تور پوکت را بخود جلب نماید. از آن جمله می توان به استخر های روباز، استخر کودکان، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی و اسپا، مرکز سلامت و آب گرم، باشگاه بدنسازی مجهز، محوطه مخصوص حمام آفتاب، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، صرافی، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، آسانسور، خدمات گردشگری، آرایشگاه، زمین تنیس، زمین گلف، میز بیلیارد، زمین والیبال، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودک، موسیقی زنده، کافی شاپ، رستوران های دنج و با شکوه، انبار بار و چمدان، پارکینگ و... اشاره نمود.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe Lagoon

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved