هتل داون تاون چیانگ مای

چیانگ مای
duangtawan hotel chiang mai
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل داون تاون چیانگ مای Duangtawan Hotel Chiang Mai، تا بازار شب 10 دقیقه فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به مرکز تناسب اندام، استخر شنا، حمام خصوصی با وان و سرویس رفت و آمد با هزینه اضافی اشاره نمود.

فاصله هتل داون تاون چیانگ مای  تا هتل فرودگاه بین المللی شهر 15 دقیقه و تا وات پراتات (Wat Prathat Doi Suthep) 8/5 کیلومتر می باشد.

تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، پنجره های بزرگ با چشم انداز زیبا از هتل، تلویزیون و جعبه سپرده امانات می باشند.

رستوران تاوان به صورت روزانه صبحانه برای میهمانان سرو می کند، رستوران چینی سانفلور غذا های سنتی را سرو می نماید. میهمانان می توانند از غذا های ایتالیایی و آسیایی در رستوران موراکو لذت ببرند. در مالیبو لانگ نیز شیرینی های خوش طعمی برای میهمانان سرو می شود.

این هتل برای علاقه مندان به خرید، بازار شبانه و بازار های روباز می باشند.

مرکز آبگرم هتل داون تاون چیانگ مای

در این مرکز آبگرم انواع ماساژ ها و روش های درمانی متفات برای میهمانان ارائه می گردد. میهمانان می توانن زمان پر از آرامشی را در این مرکز آبگرم تجربه نمایند.

رستوران های هتل داون تاون چیانگ مای

تاوان رستوران (Tawan Restaurant)، سان فلور چاینیز رستوران (Sunflower Chinese Restaurant)، موراکو پلو رستوران (Marco Polo Restaurant)، لابی لانگ (Lobby Lounge )، میلبا لانگ (Malibu Lounge)، مارکو پلو لانگ (Marco Polo Lounge) و پول تراس (Pool Terrace) جز رستوران ها و کافه های هتل می باشند که غذا های محلی تایلندی، بین المللی غربی، نوشیدنی های مخصوص، نوشیدنی های سرد و گرم و شیرینی های خوش طعم را برای میهمانان سرو می کنند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا   اینترنت بی سیم رایگان    استخر روباز   پارکینگ رایگان  اتاق های خانوادگی   سرویس های رفت و آمد فرودگاهی  کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های چیانگ مای

 
© 2018 , All Right Reserved