هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا استانبول (DoubleTree by Hilton Istanbul – Piyalepasa)، در منطقه ی بی اغلو، واقع در 3 کیلومتری میدان تقسیم و خیابان پرتکاپوی استقلال ( که جایگاه بسیاری از گالری ها، مراکز خرید و مکان های مهم است ) قرار گرفته است. هتل دارا ی جکوزی و مرکز تناسب اندام بوده و مهمانان می توانند در کافه ی درون هتل وقت گذرانی کنند. فاصله ی این هتل لوکس تا بیمارستان آجی بادم 2 کیلومتر و تا بیمارستان مموریال شیشلی 2.6 کیلومتر می باشد. منطقه ی شیک نیشان تاشی با فروشگاه های لوکس و کلینیک های زیبایی اش در 3 کیلومتری دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا قرار دارد.

تمامی اتاق ها دکوراسیونی شیک داشته و به مدرن ترین امکانات مجهز هستند. سوئیت ها فضا ی بیشتری داشته و مجهز به یک فضا ی نشیمن و یک کاناپه ی تخت خواب شو هستند. در هر اتاق هتل یک تلویزیون با صفحه نمایش تخت، سیستم تهویه هوای مطبوع و یک سرویس بهداشتی خصوصی وجود دارد. پیشنهاد می شود روز خود را با سلف سرویس صبحانه ی لذیذ هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا آغاز کنید. کانتر پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعال است. همچنین یک باشگاه ورزشی، مرکز آبگرم و سالن زیبایی در هتل قرار گرفته اند.

با یک سواری 10 دقیقه ای می توان از هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا به مرکز خرید جواهر رسید. بیمارستان آمریکایی در فاصله ی 4.1 کیلومتری هتل واقع شده است. نزدیک ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه آتاتورک است که در 19 کیلومتری دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا قرار دارد.

 

مزیت های برجسته ی هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا استانبول

دسترسی آسان به فرودگاه آتاتورک در فاصله ی 30 دقیقه ای هتل، مرکز تجاری مجهز به تکنولوژی پیشرفته، فضا های ملاقات و سالنی بزرگ با ظرفیت 350 نفر، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سالن زیبایی، و رستوران واقع در تراس و کافه ی واقع در تالار.

کار هایی که می توانید در اطراف هتل انجام دهید: میدان تقسیم که به عنوان قلب استانبول مدرن شناخته می شود با استفاده از ماشین تنها چند دقیقه با هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا فاصله دارد. در سطح شهر قدمی زده و به بازدید جاذبه های شهری و معروف استانبول رفته تا به اهمیت آن ها در تاریخ ترکیه پی ببرید. دقیقا پس از میدان تقسیم خیابان پر شور و حال استقلال قرار گرفته است که مملو از بوتیک های امروزی، کافه ها، رستوران ها و گالری های متنوع می باشد.

همهمه ی بی مانند بازار بزرگ – یکی از بزرگترین بازار های سرپوشیده ی دنیا - واقع در بخش قدیمی استانبول و 5 کیلومتری هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا را تجربه کنید. از معامله با فروشنده ها لذت برده و جواهرات بی همتا، سرامیک های دست ساز، فرش، قلاب بافی، ادویه و بسیاری کالا های ارزشمند دیگر را همراه خود به خانه ببرید.

با سر زدن به مسجد آبی واقع در نزدیکی هتل، در مورد میراث غنی مذهبی ترکیه اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ این مسجد یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است.

یکی از روز های خود را به گشت و گذار در منطقه ی مجلل خرید نیشان تاشی اختصاص دهید؛ محله ای شیک مملو از فروشگاه ها، کافه ها، رستوران ها و گالری های لوکس. قبل از سر زدن به بوتیک های بیشمار این محله می توانید در یکی از کافه پیاده رو های این محله قهوه ای گوارا بنوشید. روز خود را با چشیدن پیش غذا های سنتی لذیذ که در غذا خوری های محلی سرو می شوند کامل کنید.

 

خدمات و تسهیلات هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا استانبول

هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا مجهز به اتاق هایی شیک و تسهیلات رفاهی فراوانی می باشد. به هنگام رسیدن از شما با کلوچه های شکلاتی استقبال می شود؛ این هدیه ی کوچک خوش آمدگویی تنها بخش کوچکی از خدمات گرم و دوستانه ای است که شما در هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا دریافت خواهید کرد. این تسهیلات شامل موارد زیر می شوند:

خدمات پرستاری از کودک، منو ی کودک، گهواره، صندلی پایه بلند، انبار بار، فضا ی کافه، سلمانی، سالن زیبایی، کانتر راهنما، آسانسور، گل فروشی، تبدیل ارز، سرویس لباسشویی و پیشخدمت، سالن استراحت، نگهداری از بار، پرسنل چند زبانه، دکه ی روزنامه فروشی، خدمات اتاق، گاوصندوق، دکه ی جلا ی کفش، مرکز تناسب اندام و استخر.

 

غذا خوری در هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا استانبول

در هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا می توانید حتی بدون ترک هتل از صرف غذایی با کیفیت لذت ببرید. چه طرفدار غذا های سالم باشید، چه خواهان میانوعده، در این هتل خوراکی متناسب با ذائقه ی شما پیدا خواهد شد. داخل هتل بمانید و از سرویس صرف غذا در اتاق بهره ببرید، به رستوران درون هتل سری زده یا پس از صرف شام با نوشیدنی های کافه خستگی روز را از تن خود خارج کنید. گزینه های غذا خوری هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا شامل این موارد می شود: رستوران اِیتریوم ( غذا ها و نوشیدنی های بین المللی ) و رستوران مونته ( غذا های محلی و بین المللی ).

 

تعداد اتاق ها: 203

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / مرکز تناسب اندام / ممنوعیت استعمال دخانیات داخل اتاق ها

سال تاسیس: 2014

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

ONE BEDROOM SUITE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

One-Bedroom King Suite with Terrace

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved