هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول (DoubleTree By Hilton Istanbul – Moda)، با ساحل به اندازه ی 4 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 5 ستاره که در محله ی پرتکاپوی کادیکوی قرار گرفته است توسط مغازه ها، رستوران ها و کافه های بیشماری احاطه شده و تنها چند قدم با بازار سنتی و خیابان کافه ها فاصله دارد. دابلتری بای هیلتون مودا به وسایل نقلیه ی عمومی دسترسی مستقیم دارد: هتل تنها 240 متر با ایستگاه مترو ی کادیکوی فاصله دارد. همچنین با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به بنادر کشتی کادیکوی برسید. این هتل لوکس مجهز به تراسی با استخر روباز و چشم انداز وسیعی از تنگه ی بسفر می باشد. همچنین کافه ی 360 روی این تراس واقع شده است.

اتاق های بزرگ هتل دابلتری بای هیلتون مودا دارا ی پنجره های تمام قد، اثاثیه ی شیک و سیستم تهویه هوا ی مطبوع هستند. خدمات اتاق توسط هتل ارائه شده و نوشیدنی و تنقلات داخل مینی بار قرار دارند. بیشتر اتاق ها مشرف به دریا هستند. برخی از اتاق ها شامل خدمات اگزِکیوتیو لاونج می شوند. همچنین در بعضی از اتاق ها یک حمام آبگرم و دستگاه اسپرسو وجود دارند.

مهمانانی که به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می دهند می توانند در باشگاه ورزشی مجهز هتل دابلتری بای هیلتون مودا تمرینات خود را ادامه دهند. مرکز آبگرم اِلِمِنتال (Elemental Spa) ارائه دهنده ی یک سونا، انواع ماساژ ها توسط متخصصان خاور دور و یک حمام ترکی می باشد.

رستوران دابلز و کافه ی لا گازِتا (La Gazetta Café&Bar) مجموعه ی متنوعی از غذا های لذیذ را در فضا ی سرپوشیده یا روباز سرو می کنند. کافه رستوران 360 غذا هایی بی نظیر، موسیقی ای لذت بخش و چشم اندازی وسیع از تنگه ی بسفر را روی تراس هتل برای شما تدارک دیده است. در کافه استخر پشت بام اینفینیتی می توانید همزمان با لذت بردن از چشم انداز شبه جزیره ی تاریخی استانبول، حمام آفتاب گرفته و نوشیدنی خنک و تنقلات سبک میل نمایید.

پارکینگ خصوصی رایگان و خدمات اجاره ی ماشین از دیگر تسهیلات ارائه شده توسط هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول هستند. سرویس حمل و نقل به فرودگاه صبیحه گوکچن – واقع در 40 کیلومتری هتل – با پرداخت اضافه بها در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. فروشگاه های برند های مشهورِ خیابان بغداد در 6 کیلومتری هتل، مرکز خرید ناتیلوس در 2.5 کیلومتری هتل و مرکز خرید آکاسیا در 4 کیلومتری هتل قرار دارند. برای رفتن از هتل به فرودگاه آتاتورک لازم است مسافت 34 کیلومتر طی شود.  

هتل دابلتری بای هیلتون مودا، هتلی امروزی با موقعیت مکانی ممتاز واقع بر ساحل دریا ی مرمره در مناطق مودا-کادیکوی می باشد. با اقامت در این هتل می توانید در بخش آسیایی استانبول – که مکان مناسبی برای بازدید از بازار های سنتی، باغ های چای، بنا های دارا ی معماری عثمانی، کلیسا های تاریخی و خرید است - گشت و گذار کنید. برج مدرن هتل پنجره هایی تمام قد دارد که به شهر قدیمی مشرف هستند( قدیمی ترین بخش استانبول که اکثر بنا های تاریخی در آن قرار دارند ).

 

مزیت های برجسته ی هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول

دسترسی رایگان به اینترنت بیسیم درون اتاق ها و مکان های عمومی، دسترسی آسان به بخش اروپایی از طریق تونل مرمره، فاصله ی کوتاه تا بندر کشتی ها، واقع بودن در قلب کادیکوی در ساحل آسیایی استانبول، قرار داشتن در فاصله ی 30 دقیقه ای فرودگاه استانبول، واقع در نزدیکی ایستگاه زیرزمینی به سمت بخش های شرقی استانبول ( 30 دقیقه )، استخر روی پشت بام، استخر سرپوشیده ی فصلی و مرکز آبگرم به همراه حمام ترکی.

کار هایی که می توانید در اطراف هتل انجام دهید: پیشنهاد می شود در بخش فریبنده ی آسیایی گشت و گذار کنید. تفرجگاه ساحلی فنرباغچه در نزدیکی هتل دابلتری بای هیلتون مودا قرار دارد. می توانید به فروشگاه های برند های معروف سری زده یا در یکی از کافه های واقع در پیاده رو های خیابان بغداد استراحت کنید. در بازار های سنتی کادیکوی به خرید آجیل، ادویه و میوه ی خشک بروید. خیابان ها و کوچه های باریک کادیکوی مملو از فروشنده های کتاب های دسته دوم، مغازه ها و کافه هایی هستند که شیرینی و قهوه ی ترک می فروشند.

سوار تراموا ی نوستالژیک کشیده شده بین کادیکوی و مودا شده، از بنا های نئوکلاسیک بازدید کرده یا در پس زمینه ای از مناره ها و گنبد های مودا قهوه ی ترک بنوشید. از کاخ بیلر بی که در سال های 1860 ساخته شده دیدن نمایید. در مقابل برج دختر که فانوس دریایی زیبایی با چشم اندازی وسیع است به موسیقی ترکی گوش فرا دهید. در محله ی اسکودار قدم زده و 180 مسجد، کلیسا ها و کنیسه های واقع در آن را تماشا کنید. سوار بالن های ترک شده و از ارتفاع 200 متری نظاره گر بخش های اروپایی و آسیایی استانبول باشید.

 

خدمات و تسهیلات هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول

هتل دابلتری بای هیلتون مودا مجهز به اتاق هایی شیک و تسهیلات رفاهی فراوانی می باشد. به هنگام رسیدن از شما با کلوچه های شکلاتی استقبال می شود؛ این هدیه ی کوچک خوش آمدگویی تنها بخش کوچکی از خدمات گرم و دوستانه ای است که شما در هتل دابلتری بای هیلتون مودا دریافت خواهید کرد. این تسهیلات شامل موارد زیر می شوند:

خدمات پرستاری از کودک، منو ی کودک، گهواره، صندلی پایه بلند، انبار بار، سلمانی، سالن زیبایی، کانتر راهنما، آسانسور، تبدیل ارز، مغازه ی کادو فروشی، سرویس لباسشویی و پیشخدمت، سالن استراحت، نگهداری از بار، پرسنل چند زبانه، خدمات اتاق، گاوصندوق، دکه ی جلا ی کفش، سالن تناسب اندام، حمام، اتاق ماساژ، استخر روباز ( فصلی )، استخر، فضا ی استراحت، سونا، درخت زیبا ی گیلاس و سونا ی بخار.

 

غذا خوری در هتل دابلتری بای هیلتون مودا استانبول

در هتل دابلتری بای هیلتون مودا می توانید حتی بدون ترک هتل از صرف غذایی با کیفیت لذت ببرید. چه طرفدار غذا های سالم باشید، چه خواهان میانوعده، در این هتل خوراکی متناسب با ذائقه ی شما پیدا خواهد شد. داخل هتل بمانید و از سرویس صرف غذا در اتاق بهره ببرید، به رستوران درون هتل سری زده یا پس از صرف شام با نوشیدنی های کافه خستگی روز را از تن خود خارج کنید. گزینه های غذا خوری هتل دابلتری بای هیلتون مودا شامل این موارد می شود: کافه رستوران 360 استانبول ایست ( مدیترانه ای، ماهی، نوشیدنی )، اگزکیوتیو لاونج ( صبحانه، تنقلات سبک، پیش غذا، نوشیدنی، استفاده از این غذاخوری مخصوص برخی از اتاق ها می باشد )، کافه ی لا گازتا ( غذا های سبک، نوشیدنی )، کافه استخر پشت بام ( میانوعده ی سبک، نوشیدنی )، خدمات اتاق ( صبحانه در اتاق، عصرانه، میانوعده ی دیر هنگام شبانه ) و رستوران دابلز ( صبحانه، نهار و شام بین المللی ).

 

تعداد اتاق: 245

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ رایگان / اتاق ها ی خانوادگی / مرکز تناسب اندام

سال تاسیس: 2011

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved