هتل بگنویل بیچ مارماریس

مارماریس
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بگانویل بیچ مارماریس، Begonville Beach Hotel، اقامتگاهی 3 ستاره است که ساحلی خصوصی آن شامل سایه بان و تخت های حمام آفتاب رایگان می شود. اتاق های هتل مجهز به تهویه هوا ی مطبوع و بالکن هستند.

تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا ی مطبوع، مینی بار و سرویس بهداشتی خصوصی، از امکانات اتاق های مدرن هتل بگانویل بیچ به شمار می روند. برخی از اتاق ها چشم اندازی از دریا ارائه می دهند.

در هتل بگانویل بیچ صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس ارائه می شود. رستوران سلف سرویس هتل غذا های محلی سرو می کند. همچنین می توانید در رستوران سفارشی هتل بگانویل بیچ از صرف غذا های مدیترانه ای لذت ببرید.

ترمینال اتوبوسرانی مارماریس در 5 کیلومتری و فرودگاه دالامان در 96 کیلومتری هتل بگانویل بیچ قرار گرفته اند.

 

خدمات و تسهیلات هتل بگانویل بیچ مارماریس

اینترنت بیسیم رایگان، کانتر پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، نظافت روزانه، سرویس لباسشویی/خشکشویی، اتاق جلسه، لوازم بهداشتی رایگان، بالکن مبله، لوازم لباسشویی، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، سشوار ( در صورت درخواست ) و گاوصندوق داخل اتاق.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل بگانویل بیچ مارماریس

حمام ترکی: حمام ترکی مرمرین هتل بگانویل بیچ از استاندارد بهداشتی بالایی برخوردار است. محیط آرامش بخش، ماساژور های حرفه ای و محصولات بهداشتی با کیفیت استفاده شده در این مرکز، لحظاتی بی نظیر را برای شما رقم خواهند زد.

سونا: استفاده از سونا باعث می شود سموم بدن از طریق تعریق دفع شوند، منافذ پوست باز گردند و سلول های مرده ی پوست از بین بروند. با استفاده از سونا ی هتل بگانویل بیچ از انرژی های منفی دور شوید و آرامشی بی همتا را تجربه کنید.

باشگاه ورزشی: باشگاه ورزشی هتل بگانویل بیچ به شما این امکان را می دهد که تمرینات ورزشی خود را در طول تعطیلات نیز ادامه دهید و سر حال و با نشاط شوید.

ماساژ: انرژی های منفی خود را از طریق ماساژ های ارائه شده در هتل بگانویل بیچ از بین ببرید و آرامش روحی و جسمی خود را افزایش دهید.

.

غذا خوری در هتل بگانویل بیچ مارماریس

رستوران اصلی: رستوران اصلی هتل بگانویل بیچ وعده های صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد.

رستوران سفارشی: این رستوران غذا های اروپایی را روی تراس، در چشم اندازی فوق العاده از دریا سرو می کند و مکانی ایده آل جهت گذراندن بعد از ظهری رمانتیک است.

کافه ها: کافه ی لابی و کافه ی ساحل انواع کوکتل، آبمیوه های تازه و نوشیدنی های محلی و وارداتی را سرو می کنند.

 

تعداد اتاق ها: 60

محبوب ترین امکانات هتل:

ساحل    اینترنت بیسیم رایگان    رستوران    ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

Double Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room with Side Sea View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved