هتل اویسن هوآ هین

هوا هین
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل اویسن هوآ هین Evason Hua Hin، در نزدیکی ساحل واقع شده و دارای امکاناتی از قبیل مرکز آبگرم، کلاس های یوگا، ساحل و استخر روباز می باشد.

اتاق های ویلایی این هتل دارای سیستم تهویه هوا، بالکن های خصوصی با چشم انداز زیبا از خلیج یا باغ با طبیعت زیبای گرمسیری، تلویزیون با کانالهای متنوع، دستگاه پخش کننده سی دی، حمام خصوصی، بعضی از اتاق ها دارای استخر های خصوصی و صندلی هایی برای آفتاب گرفتن می باشند.

فاصله هتل اویسن هوآ هین 30 دقیقه تا شهر هوا هین 30 دقیقه و تا فرودگاه 27/4 کیلومتر می باشد. میهمانان می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند.

از خدمات تفریحی هتل می توان به مرکز آبگرم با منو برای تمامی فصل ها و ارائه خدمات آرامش بخش، ماساژ تراپی و برنامه های سم زدایی اشاره کرد. میهمانان قادر خواهند بازی تنیس و ورزش های آبی را نیز در این هتل انجام دهند.

در  هتل اویسن هوآ هین برای میهمانان آبمیوه های طبیعی از مواد اولیه تازه سرو می کنند. رستوران لیوینگ روم غذا های محلی و بین المللی را برای میهمانان سرو می نماید. رستوران کوست (coast) غذا های محلی ایتالیایی و تایلندی را سرو کرده و نوشیدنی های متنوع در کافه های هتل برای میهمانان سرو می شود.  

مرکز آبگرم هتل اویسن هوآ هین

در این مرکز آبگرم انواع ماساژ ها و روش های درمانی متنوع برای میهمانان ارائه می گردد که تمام این خدمات  باعث هماهنگی ذهن، روح و جسم میهمانان می شود. میهمانان قادر خواهند بود لحظات آرام و پر آرامشی را در این مرکز آبگرم سپری نمایند.

رستوران های هتل اویسن هوآ هین

رستوران کوست COAST

در نزدیکی ساحل و روبه رو هتل واقع شده است، این رستوران غذا های محلی و مدیترانه ای را برای میهمانان در فضایی زیبا سرو می نماید.

رستوران د رستوران THE RESTAURANT

با چشم انداز زیبا از خلیج و سرو صبحانه از منو آسیایی و آمریکایی به صورت سلف سرویس برای میهمانان سرو می شود.

رستوران شفز تیبل CHEF'S TABLE

میهمانان می توانند در این رستوران طرز تهیه غذا ها را از آشپزخانه باز و آمریکایی که شفز تیبل دارد تماشا نمایند. در این رستوران نوشیدنی های متنوعی برای میهمانان سرو می شود.

کافهCAFÉ

در این کافه غذا های خوش طعم همراه با نوشیدنی های متنوع برای میهمانان سرو می شود.

رستوران کینگ ساه KIENG SAH

در این رستوران تایلندی غذا های خوش طعم محلی برای میهمانان سرو می شود.

امکانات محببوب هتل

استخر شنا     پارکینگ رایگان     اینترنت بی سیم رایگان    مرکز تناسب اندام    کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map

دیگر هتل های هوا هین

 
© 2018 , All Right Reserved