هتل الیت ورلد پرستیژ استانبول

استانبول - تکسیم بیگلو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل الیت ورلد پرستیژ استانبول (Elite World Prestige Hotel)، در منطقه ی پر جنب و جوش تکسیم قرار دارد. این هتل 4 ستاره که اخیرا نوسازی شده است مجهز به یک حمام ترکی کاشی کاری شده و یک استخر سرپوشیده به همراه جکوزی می باشد.

اتاق های هتل الیت ورلد پرستیژ به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی دارند. این اتاق های بزرگ به زیبایی با رنگ های کرمی تزئین گشته اند و مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند. سرویس های بهداشتی خصوصی و کاشی کاری شده ی اتاق ها شامل لوازم حمام می شوند. 2 بطری آب معدنی نیم لیتری و لوازم تهیه ی چای و قهوه ( که به صورت روزانه تمدید می شوند ) در هر اتاق وجود دارد.

صبحانه به صورت روزانه در سالن صبحانه ی هتل الیت ورلد پرستیژ سرو می شود. همچنین یک مرکز سلامتی و تناسب اندام کاملا مجهز، به همراه سونا در هتل قرار دارند.

کانتر پذیرش 24 ساعته ی هتل الیت ورلد پرستیژ به مهمانان عزیز خدمات اتاق ارائه می دهد. سرویس های خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در صورت تقاضا و پرداخت اضافه بها فراهم می شوند.

هتل الیت ورلد پرستیژ استانبول به خیابان استقلال نزدیک است و مرکز کنگره ی استانبول، مرکز کنگره ی لطفی کردار و سالن کنسرت جمال رشیت ری نیم کیلومتر با هتل فاصله دارند. پرسنل الیت ورلد پرستیژ می توانند در برنامه ریزی برای گشت و گذار و بازدید از منطقه ی تاریخی سلطان احمد به شما کمک کنند.

هدف هتل الیت ورلد پرستیژ این است که بهترین امکانات را با بالاترین کیفیت به مهمانانش ارائه دهد. اتاق های راحت هتل مجهز به امکاناتی شیک هستند و محیط آرامش بخششان به شما کمک خواهد کرد که از استرس روزانه ی خود رهایی یابید. رستوران ها و کافه های الیت ورلد پرستیژ طعم های مختلف ترکی و بین المللی را برای شما تدارک دیده اند. سالن های همایش مجهز به جدیدترین تکنولوژی می باشند. مرکز آبگرم و تناسب اندام هتل طراحی ای زیبا داشته و برنامه ها ی درمانی و ورزشی صورت گرفته در آن به سلامتی جسمی و روحی شما کمک می کند.

 

تعداد اتاق ها: 102

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / بدنسازی / رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved