هتل الیاس بیچ لیماسول

لیماسول
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل الیاس بیچ لیماسول Elias Beach Hotel، در فاصله 2 دقیقه‌ای از ساحل واقع شده و دارای چشم انداز زیبایی از ساحل می‌باشد. از امکانات هتل می‌توان به 2 استخر شنا، مرکز آبگرم و اینترنت بی‌سیم رایگان اشاره کرد. فاصله هتل تا مرکز شهر لیماسول 10 دقیقه است.

تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، بالکن‌های خصوصی، تلویزیون با کانال‌های متنوع، سشوار و حمام اشاره نمود. تمامی اتاق‌ها با چشم انداز زیبایی از دریا و کوه پذیرای میهمانان می‌باشند.

کافه اسپلش که در نزدیکی استخر واقع شده است انواع نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می‌کند. رستوران آمدروس غذاههای خوش طعم را در تمام طول روز برای میهمانان ارائه می‌دهد.

انواع روش‌های درمانی و ماساژهای متنوع در مرکز آبگرم، وان آب داغ، زمین تنیس و مرکز تناسب اندام جز امکانات تفریحی هتل می‌باشند.

فاصله هتل تا ساحل لیماسول 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی لارناکا 55 کیلومتر است. پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی برای میهمانان فراهم می‌شود.

اتاق جلسه هتل الیاس بیچ لیماسول

در این اتاق جلسه با ظرفیت 250 نفر امکانات صوتی و تصویری برای برگزاری جلسات حرفه‌ای وجود دارد. میهمانان این اتاق جلسه پذیرایی نیز خواهند شد (با در خواست میزبان).

رستوران‌های هتل الیاس بیچ لیماسول

رستوران فلیورز  Flavours

وعده‌های غذایی صبحانه و شام را در فضایی شیک و آرام برای میهمانان سرو می‌کند.

رستوران آمادوس Amadeus

غذاهای خوش طعم را در فضایی شیک برای میهمانان سرو می‌کند.

کافه هاوانا Havana

در این کافه انواع نوشیدنی‌های مخصوص سرو شده و موسیقی زنده پخش می‌شود. میهمانان زمان مفرحی را در این کافه سپری خواهند کرد.

کافه موکا Mokka

در کافه موکا انواع نوشیدنی‌های گرم همراه با شیرین‌های خوش طعم برای میهمانان سرو می‌شود.

امکانات محبوب هتل

اینترنتت بی‌سیم رایگان      استخر شنا      پارکینگ رایگان    مرکز سلامتی و تناسب اندام     ساحل    اتاق‌های خانوادگی    کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های لیماسول

 
© 2018 , All Right Reserved