هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

مارماریس
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل الگانس اینترنشنال مارماریس، Elegance Hotels International Marmaris، به اندازه ی 2 دقیقه پیاده روی از ساحل قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره که به سبک مدیترانه ای ساخته شده است، مجهز به 3 رستوران، 5 کافه و 2 استخر روباز می باشد. مهمانان هتل الگانس اینترنشنال می توانند از مرکز آبگرم لذت ببرند، در کلاس شیرجه شرکت کنند یا در تراس کنار دریا حمام آفتاب بگیرند.

اتاق های هتل الگانس اینترنشنال محیطی گرم دارند و با رنگ های ملایم تزئین گشته اند. همه ی اتاق ها شامل فضا ی نشیمن به همراه کاناپه، بالکن، تلویزیون، اینترنت بیسیم رایگان و خدمات اتاق 24 ساعته می شوند.

مهمانان هتل الگانس اینترنشنال می توانند پس از تمرین در باشگاه ورزشی، جهت استراحت دادن به عضله هایشان به سونا و سونا ی بخار بروند یا از خدمات ماساژ استفاده کنند. همچنین ساحل خصوصی هتل الگانس اینترنشنال جهت آفتاب گرفتن مناسب می باشد. در سالن بازی هتل از بک گامون، تنیس روی میز، 3 پلی استیشن و 2 دستگاه بازی لذت ببرید.

می توانید در رستوران رمانتیک هتل الگانس اینترنشنال از موسیقی زنده لذت ببرید. همچنین این امکان فراهم است که در کنار آب بر روی اسکله غذا ی خود را میل نمایید. کافی شاپ هتل الگانس اینترنشنال در طول روز شیرینی های تازه سرو می کند.

شب های سنتی ترکی و نمایش های موزیکال از برنامه های منظم تدارک دیده شده توسط هتل الگانس اینترنشنال هستند. یک جواهر فروشی و آرایشگاه مو در مجموعه ی هتل قرار دارند.

بندر در فاصله ی 5 دقیقه سواری و میلی پارک مارماریس در فاصله ی 10 دقیقه سواری از هتل الگانس اینترنشنال قرار گرفته اند. پارکینگ رایگان توسط هتل فراهم می شود.

 

سرگرمی در هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

نمایش های رنگارنگ در کنار استخر و اجرا های رقص و فولکلور در کافه ی ساحل، به همراه دیگر برنامه های تفریحی تدارک دیده شده توسط تیم سرگرمی هتل الگانس اینترنشنال، تعطیلات شما را به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهند کرد. مهمانان می توانند در اتاق پلی استیشن و بیلیارد وقت گذرانی کنند.

روی اسکله ی چوبی ساحل هانا حمام آفتاب بگیرید و از دریا و چشم انداز تپه های سرسبز بهره ببرید. می توانید در استخر ساحلی ( در کنار دریا )، زیر سایه ی درختان نخل آب تنی کنید. در استخر سایلِنس به تمدد اعصاب بپردازید و از میانوعده های کافه سایلنس لذت ببرید.

در هتل الگانس اینترنشنال این فرصت را خواهید داشت که در حضور مربیان حرفه ای باشگاه ورزشی، به سلامتی و تناسب اندام خود رسیدگی کنید. تمرینات هوازی، کینسیس، پیلاتس، پاور پلیت و کلاس های خصوصی، از جمله ی تسهیلات ارائه شده توسط باشگاه ورزشی هتل الگانس اینترنشنال هستند. یک کافه در این باشگاه وجود دارد که می توانید در آن نوشیدنی های تازه میل نمایید.

با پرداخت اضافه بها می توانید در ورزش های آبی ارائه شده توسط هتل الگانس اینترنشنال مشارکت کنید و از هجوم آدرنالین در رگ هایتان لذت ببرید. این ورزش ها عبارتند از: جت اسکی، پاراسیلینگ، قایق پر سرعت، ویک بوردینگ، اسکی روی آب، قایق موزی، رینگو، کانو، مامبو، ماتریکس و کشتی با کف شیشه ای.

در مرکز خرید هتل الگانس اینترنشنال، می توانید برند های معروف را خریداری کنید. جواهر فروشی، داروخانه، بوتیک، ساعت فروشی، عکاسی، آرایشگاه ( مو، مانیکور، پدیکور ) و فروشگاه سوغاتی، آماده ی سرویس دهی به شما هستند.

 

مرکز آّبگرم هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

ماساژ: اتاق ماساژ مرکز آّبگرم هتل الگانس اینترنشنال در فضایی آرامش بخش در میان درختان قرار گرفته است. ماساژ های ارائه شده عبارتند از: تایلندی سنتی، بالی، سوئدی کلاسیک، شکلات داغ، کلانگ، سلطان دو ماساژوره، ضد سلولیت، سر و ریکی.

حمام ترکی: به کمک حمام ترکی این مرکز، که با عناصر کلاسیک ترکی تزئین شده است، خستگی های روزانه ی خود را از بین ببرید.

سونا: سونا ی هتل الگانس اینترنشنال مکانی ایده آل برای استراحت، تمدد اعصاب و رسیدگی به بدن است. استفاده از سونا باعث متعادل ساختن سیستم قلبی و عروقی و گردش خون می شود؛ در سونا ی هتل استرس ها و خستگی های خود را از بین ببرید و سرزنده و پر انرژی شوید.

جکوزی: در جکوزی مرکز آبگرم هتل الگانس اینترنشنال به استراحت بپردازید و ماساژ آبی دریافت نمایید.

سونا ی بخار: استفاده از سونا ی بخار باعث دفع سموم بدن، کاهش استرس، افزایش متابولیسم و رفع تنش عضله ها می شود.

 

غذا خوری در هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

رستوران بِگانویل: رستوران بگانویل غذا های ترکی را در وعده های صبحانه، نهار و شام به صورت سلف سرویس ارائه می دهد.

رستوران ارکید: این رستوران مشرف به استخر است و صبحانه، نهار و شام سرو می کند. استفاده از رستوران نیازمند انجام رزرو می باشد.

کافه ها: ساحل، سایلنس ( استخر )، رزا پیانو و لایف.

همچنین می توانید در کافی شاپ هتل الگانس اینترنشنال هنگام لذت بردن از اجرا ی موسیقی زنده، 19 نوع قهوه ی مختلف را امتحان کنید.

 

تعداد اتاق ها: 193

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    حمل و نقل فرودگاهی    اتاق های خانوادگی    پارکینگ رایگان    مرکز آبگرم و سلامتی    بدنسازی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

LAND View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SIDE SEA View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved