هتل ابل استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ابل استانبول (Abel Hotel Istanbul)، در شبه جزیره ی تاریخی قرار گرفته است و تنها به اندازه ی 10 دقیقه پیاده روی با بازار بزرگ و 1 کیلومتر با مسجد آبی فاصله دارد. این هتل 3 ستاره دارا ی یک تراس با چشم اندازی بی نظیر از دریا ی مرمره و اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار می باشد.

تمامی اتاق های هتل ابل اثاثیه ای مدرن دارند و شامل گاوصندوق و سرویس بهداشتی خصوصی به همراه سشوار می شوند. برخی از اتاق های خانوادگی دارا ی 2 اتاق خواب متصل به هم هستند.

صبحانه در هتل ابل هر روز به صورت سلف سرویس ارائه می شود. می توانید با پا ی پیاده به رستوران های ماهی واقع در منطقه ی معروف کوم کاپی دسترسی پیدا کنید. کافه ی شیک واقع در لابی ابل کوکتل های گوارا سرو می کند.

کانتر پذیرش هتل ابل 7 روز هفته به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. سرویس حمل و نقل فرودگاهی با پرداخت اضافه بها در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت. ایا صوفیه و کاخ توپکاپی در فاصله ی 20 دقیقه پیاده روی از هتل ابل قرار گرفته اند. ایستگاه مارمارا ی ینی کاپی 300 متر با هتل فاصله دارد. ایستگاه تراموا ی آکسارای در 400 متری ابل قرار دارد و دسترسی آسان به دیگر بخش های استانبول، از جمله میدان پر جنب و جوش تکسیم را فراهم می کند. برای رفتن از هتل به فرودگاه آتاتورک لازم است مسافت 16 کیلومتر طی شود.

منطقه ی فاتح برای مسافرانی که به بنا های تاریخی، موزه ها و گشت و گذار علاقه دارند انتخاب مناسبی است.

 

خدمات و تسهیلات هتل ابل استانبول

صبحانه ی سلف سرویس رایگان، نظافت روزانه، سرویس لباسشویی/خشکشویی، اتاق جلسه، تختخواب اضافه/تاشو ( شامل اضافه بها )، لوازم بهداشتی رایگان، خدمات اتاق ( در ساعاتی مشخص )، چای/قهوه در بخش های عمومی و گاوصندوق داخل اتاق.

 

تعداد اتاق ها: 34

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / خدمات اتاق

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved