هتل آیلند بوتیک لارناکا

لارناکا
island boutique hotel and restaurant
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل بوتیک آیلند لارناکا Island Boutique Hotel، تا ساحل 4 دقیقه فاصله دارد. این هتل در نزدیکی ساحل معروف بلو فلگ مکنیز لارانکا واقع شده است. از امکانات این هتل بوتیک می‌توان به رستوران، کافه، سیستم تهویه هوا، بالکن با چشم انداز زیبا از دریای مدیترانه اشاره نمود.

تمامی اتاق‌های هتل بوتیک آیلند با طراحی سفید مجهز به یخچال، کتری برقی، کتری، اتاق نشیمن، تلویزیون با کانال‌های متنوع و اینترنت بی‌سیم رایگان می‌باشند.

تخت‌های مخصوص برای آفتاب گرفتن و آفتاب‌گیر‌ها در ساحل برای میهمانان فراهم شده است. کرایه دوچرخه و اینترنت بی‌سیم رایگان در این هتل برای میهمانان فراهم شده است.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی لارناکا 3 کیلومتر و تا مرکز لارناکا 5 دقیقه است.

رستوران‌های هتل بوتیک آیلند لارناکا

کافه رستوران آیلند ISLAND

دارای دو فضا باز و سرپوشیده بود و با سرو انواع غذاهای متنوع و چشم انداز زیبا از دریای مدیترانه پذیرای میهمانان می‌باشد. میهمانان می‌توانند در این رستوران نوشیدنی‌های مخصوص را سفارش داده و میل کنند.

کافه رستوران گاسترونومی Gastronomy

با سرو انواع غذاهای خوش طعم در دو فضا باز و سرپوشیده و با چشم انداز زیبا پذیرای میهمانان می‌باشد. در این رستوران نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود. میهمانان زمان مفرحی را در این رستوران سپری خوهند کرد.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی‌سیم رایگان    ساحل     پارکینگ رایگان     اتاق‌های خانوادگی    رستوران     ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق‌ها     کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های لارناکا

 
© 2018 , All Right Reserved