هتل آکوا مارماریس

مارماریس
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آکوا مارماریس، Hotel Aqua، به اندازه ی 1 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره بر ساحلی در بندر ماماریس واقع شده است و مجهز به اتاق هایی دارا ی سیستم تهویه هوا ی مطبوع، اینترنت بیسیم رایگان و بالکن می باشد. استخر روباز، استخر سرپوشیده و باشگاه ورزشی، شماری از تسهیلات هتل آکوا هستند.

اتاق های هتل آکوا در سال 2013 نوسازی شده اند و شامل مینی بار، تلویزیون و لوازم تهیه ی چای و قهوه می شوند. مهمانان هتل می توانند در بالکن خصوصی اتاق خود از چشم انداز زیبا ی بندر ایچملر و باغ های خوش منظره لذت ببرند.

مهمانان هتل آکوا مارماریس این امکان را دارند که در انواع فعالیت های ورزشی مانند تنیس و بسکتبال مشارکت داشته باشند و از مجموعه ی متنوعی از تسهیلات سلامتی، از جمله حمام ترکی، استفاده کنند. مهمانان کوچک هتل آکوا در مینی کلوب هتل اوقات خوشی را سپری خواهند کرد.

3 رستوران سفارشی در هتل آکوا قرار دارند که غذا های ایتالیایی، ترکی و دریایی سرو می کنند. کافه ی لابی به صورت 24 ساعته نوشیدنی های متنوع ارائه می دهد. از صرف نوشیدنی های گوارا در کافه ی استخر لذت ببرید.

هتل آکوا در مرکز شهر ایچملر قرار دارد و مرکز شهر مارماریس در فاصله ی 20 دقیقه سواری از هتل واقع شده است. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل آکوا موجود می باشد.

 

سرگرمی در هتل آکوا مارماریس

فعالیت های روزانه: تیم سرگرمی هتل آکوا برنامه ها و فعالیت های متنوعی را برای تعطیلات شما آماده کرده است. در فصل هایی که هتل مملو از مهمان است، انواع بازی های سرگرم کننده در استخر و در مجاورت آن برگزار می شوند. ورزش صبحگاهی، ورزش در آب، دارت، بازی های استخری، بازی های بوچیا و تنیس رو ی میز چندی از برنامه های روزانه ی تدارک دیده شده توسط تیم سرگرمی هتل آکوا هستند. همچنین مهمانان هتل می توانند از زمین تنیس دارا ی نور افکن، بسکتبال، بیلیارد، بازی های فکری، بازی های کارت و ورزش های آبی بهره ببرند.

فعالیت های شبانه: گروه های حرفه ای مختلفی برای اجرا ی برنامه های شبانه به هتل آکوا می آیند. اجرا های موسیقی زنده، پایکوبی و نمایش های رقصی که روایتگر داستان هستند، شماری از این برنامه ها محسوب می شوند. یک شب در هفته در هتل آکوا شب های ترکی برگزار می شود. این شب ها با اجرا ی موسیقی اصیل ترکی هنگام شام آغاز شده و با نمایش های رقص فولکلوریک پایان می یابند. علاوه بر تمامی این برنامه ها، هتل آکوا فعالیت هایی مانند مسابقات و کارائوکه را برای شب های شما تدارک دیده است.

ساحل: یک بخش از ساحل عمومی ایچملر تنها به مهمانان هتل آکوا اختصاص داده شده است. مهمانان می توانند جهت تهیه ی حوله به مرکز آبگرم هتل آکوا مراجعه کنند. استفاده از تخت های حمام آفتاب، سایه بان ها و تشک ها ی ساحل برای مهمانان رایگان است. دوش و رختکن در ساحل موجود می باشند. مهمانان می توانند در ورزش های آبی شرکت کنند ( برگزار شده توسط یک کمپانی دیگر ).

استخر ها: چه بخواهید حمام آفتاب بگیرید یا به استراحت بپردازید، چه بخواهید شنا کنید یا در فعالیت های سرگرم کننده مشارکت داشته باشید، استخر های هتل آکوا مکانی ایده آل برای لذت بردن از تعطیلات هستند. هتل آکوا در مجموع 5 استخر دارد. استخر ها مرتباً تمیز و از لحاظ ایمنی بررسی می شوند. نجات غریق های معتبر و دوربین های نظارتی جهت تامین امنیت مهمانان هتل فراهم گشته اند. مهمانان می توانند جهت تهیه ی حوله به مرکز آبگرم هتل آکوا مراجعه کنند. استفاده از تخت های حمام آفتاب، سایه بان ها و تشک ها ی استخر برای مهمانان رایگان است.

مینی کلوب: کلوب کودکان هتل آکوا آماده ی پذیرایی از فرزندان شما است. آن ها می توانند تحت نظارت و راهنمایی تیم کلوب در فعالیت های متعددی مشارکت داشته باشند. همچنین یک زمین بازی مجهز روباز در هتل آکوا وجود دارد که کودکان می توانند با همراهی والدین خود در آن به بازی بپردازند. تسهیلات مینی کلوب به فرزندان شما این فرصت را می دهد که علاوه بر تفریح و بازی، دوستان جدید پیدا کنند. استفاده از مینی کلوب برای کودکان 4 الی 12 ساله رایگان است. هر شب قبل از آغاز برنامه های اصلی، مینی دیسکو برگزار می شود.

 

مرکز آبگرم هتل آکوا مارماریس

مرکز آبگرم هتل آکوا مارماریس انواع خدمات را در محیطی زیبا و آرامش بخش ارائه می دهد. پرسنل حرفه ای این مرکز به شما کمک می کنند تعطیلاتی پر از آرامش و سلامتی را پشت سر بگذارید. حمام ترکی، سونا، سونا ی بخار، چشمه ی یخ، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ و زیبایی، نیمکت های حرارتی، استخر های سرپوشیده و کودکان، و جکوزی، از تسهیلات مرکز آبگرم هتل آکوا به شمار می روند. مهمانان هتل می توانند به صورت رایگان از بخش های مرکز آبگرم استفاده کنند. خدمات مراقبتی و ماساژ ها شامل اضافه بها می شوند. مهمانان کمتر از 16 سال هتل آکوا اجازه ی ورود به مرکز آبگرم را ندارند.

حمام ترکی: خدمات حمام شامل ماساژ کف و اسکراب لایه بردار می شوند.

سونا: سونا ی کلاسیک اسکاندیناویایی به رفع استرس و پاکسازی بدن کمک می کند.

چشمه ی یخ: پس از استفاده از سونا، جهت خنک شدن به این بخش مراجعه کنید.

باشگاه ورزشی: این بخش مجزا در ساعات سرویس دهی مرکز آبگرم باز است.

سونا ی بخار: استفاده از سونا ی بخار باعث دفع سموم بدن می شود.

بخش استراحت: این بخش مجزا شامل نیمکت های حرارتی و صندلی های راحتی است.

 

غذا خوری در هتل آکوا مارماریس

رستوران های هتل آکوا فضایی شیک دارند و پرسنل حرفه ای، کیفیت بالا ی سرویس دهی و غذا های متنوع و لذیذ آن ها برای شما خاطره ای دلپذیر را رقم خواهند زد. غذا هایی از کشور های مختلف و غذا های اصیل ترکی همیشه در سلف سرویس های هتل آکوا ارائه می شوند. مهمانانی که با فرزند شیرخوار خود به تعطیلات آمده اند می توانند در رستوران ها درخواست صندلی پایه بلند بدهند. کافه های هتل آکوا در محیطی راحت و صمیمانه کوکتل های تازه و نوشیدنی های سرد و گرم سرو می کنند. مهمانان می توانند یک بار در طول اقامتشان در هتل آکوا، با انجام رزرو از یکی از رستوران های سفارشی به صورت رایگان استفاده کنند.

رستوران ها: آکواریس ( اصلی، سلف سرویس، بین المللی )، ریوِر گریل باربیکیو ( باربیکیو )، پالم اسنک ( میانوعده )، گزلمه کُرنر ( شیرینی های سنتی ترکی )، سو سوئیت ( قنادی، برانچ )، وافل اند آیس کریم کُرنر ( بستنی، وافل )، لِدِرا ( سفارشی، ایتالیایی )، ناکاش ( سفارشی، ترکی ) و لوره ( سفارشی، دریایی ).

کافه ها: آتریوم، پالم اسنک، سانسِت و استخر.

 

تعداد اتاق ها: 240

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    پارکینگ رایگان    رستوران    استخر روباز    مرکز آبگرم و سلامتی    بدنسازی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Land View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Side Sea View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved