هتل آکواریوم بیچ بدروم

بدروم - گومبت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آکواریوم بیچ بدروم (Akvaryum Beach Hotel)، به اندازه ی 6 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 3 ستاره در کنار ساحل قرار گرفته است و با داشتن چشم اندازی وسیع از دریا، شامل یک استخر روباز روی تراس خود می شود. ساحل خصوصی هتل آکواریوم بیچ در چند قدمی هتل واقع شده است.

تمامی اتاق های هتل آکواریوم بیچ مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون، یخچال و صندوق هستند. اتاق ها چشم اندازی از دریا یا باغ هتل ارائه می دهند.

رستوران هتل آکواریوم بیچ صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. عصر ها می توانید از سرویس میانوعده و قهوه لذت ببرید. کافه ی هتل آکواریوم بیچ در طول روز انواع نوشیدنی ها را سرو می کند.

مرکز شهر بدروم در 5 کیلومتری و مرکز منطقه ی گومبت به همراه کافه های پر جنب و جوشش در 500 متری هتل آکواریوم بیچ قرار گرفته اند. مینی بوس ها و تاکسی های محلی در مقابل هتل قابل دسترسی هستند. فرودگاه میلاس بدروم 40 کیلومتر با هتل آکواریوم بیچ فاصله دارد.

 

سرگرمی در هتل آکواریوم بیچ بدروم

تیم سرگرمی هتل آکواریوم بیچ برنامه های تفریحی متنوعی را شما تدارک دیده است. بازی های استخری، دارت و تنیس روی میز در طول روز، و مسابقات جالب و شب های ترکی در بعد از ظهر، تعطیلات شما را به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهند کرد. در هتل آکواریوم بیچ می توانید در ورزش های آبی مشارکت کنید. قایق موزی، رینگو، پاراسیلینگ، جت اسکی و کلاس غواصی شامل اضافه بها می شوند. تخت های حمام آفتاب در ساحل هتل آکواریوم بیچ وجود دارند. کافه ی شبانه از ساعت 23:00 تا صبح باز است.

 

تعداد اتاق ها: 83

محبوب ترین امکانات هتل:

حمل و نقل فرودگاهی / اینترنت بی سیم رایگان / استخر روباز / خدمات اتاق / ساحل خصوصی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بدروم

 
© 2018 , All Right Reserved