هتل آنانتارا هوآ هین ریزورت هوآ هین

هوا هین
anantara hua hin resort
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آنانتارا هوآ هین ریزورت هوآ هین Anantara Hua Hin Resort، در نزدیکی ساحل واقع شده و دارای 2 استخر روباز و مرکز آبگرم می باشد. از امکانات هتل می توان به 7 رستوران، زمین تنیس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل آنانتارا هوآ هین توسط 5 هکتار از باغ های زیبا احاطه شده می باشد. فاصله این هتل تا شهر هوا هین (Hua Hin Town) و بازار شب 15 دقیقه می باشد. انتقال لیموزین از این هتل برای مسافت 3 ساعت به شهر بانکوک مقدور می باشد.    

اتاق های این هتل دارای طراحی مدرن بوده و دارای بالکن های خصوصی و تراس با چشم انداز زیبا از باغ، دریا و تالاب می باشند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش دی وی دی، چای و قهوه ساز می باشند.

از دیگر خدمات تفریحی هتل می توان به کلاس های یوگا، ماساژ های تایلندی و مخصوص در مرکز آبگرم  و همچنین مساعدت های توری برای گشت و گذار در مناطق نزدیک هتل اشاره نمود.

کافه ایسارا غذا های بین المللی را برای صبحانه ارائه می دهد در حالی که بان تالیا غذا های مدرن ایتالیایی را در فضایی مدرن سرو می نماید. رستوران سائس  سانگ غذا های کبابی و دریایی را همراه با نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می نماید. در ریم نام غذا های محلی تایلندی همراه با چشم انداز زیبایی از باغ و استخر برای میهمانان سرو می شود. در یالا سیام که در نزدیکی استخر واقع شده است میان وعده ها و نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می شود.

مرکز آبگرم هتل هوآ هین ریزورت هوآ هین

در این مرکز آبگرم انواع ماساژ ها و روش های درمانی برای میهمانان ارائه می گردد، با خدماتی که در این مرکز آبگرم برای میهمانان ارائه می شود میهمانان می توانند به آرامش رسیده و به هماهنگی از نطر جسم،  روح و ذهن برسند.

اتاق جلسه هتل هوآ هین ریزورت هوآ هین

میهمانان می توانند در اتاق جلسه مدرن این هتل تجربه برگزاری جلسات حرفه ای را دلشته باشند. در این اتاق جلسه تمامی تجهیزات صوتی تصویری لازم برای برگزاری جلسات وجود دارد.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    ساحل    اینترنت بی سیم رایگان     پارکینگ رایگان   اتاق های خانوادگی   سرویس رفت و آمد فرودگاهی   کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
 
© 2018 , All Right Reserved