هتل آماتوس بیچ لیماسول

لیماسول
amathus beach hotel limassol
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آماتوس بیچ لیماسول Amathus Beach Hotel Limassol، دارای دسترسی مستقیم به ساحل مدیترانه‌ای می باشد. از امکانات هتل می‌توان به 2 استخر شنا روباز، 1 استخر آب شور سر پوشیده، 5 رستوران، مرکز آبگرم 1500 متر مربعی و اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی نقاط هتل می‌باشند.

میهمانان میتواتند در مرکز آبگرم هتل از روش‌های درمانی جوان سازی، سونا، وان آب گرم، باغچه‌های استخر دار، گیاهان زیبا، صدای آب آبشار و آماده کردن مکانی برای به آرامش رسیدن استفاده کرده و لذت ببرند.

مرکز تناسب اندام با تجهیزات مدرن و ورزش‌های آبی متنوع در ساحل جز امکانات تفریحی هتل می‌باشند.

پارکینگ رایگان و بوتیک جز خدمات هتل می‌باشند. فاصله هتل تا مکان تاریخی آماتوس 1 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی لیماسول 55 کیلومتر و تا لیماسول 10 دقیقه می‌باشد.

اتاق جلسه هتل آماتوس بیچ لیماسول

این اتاق جلسه مدرن دارای انواع تجهیزات صوتی و تصویری لازم برای برگزاری جلسات را دارد. میهمانان در این اتاق‌جلسات مدرن تجربه‌های حرفه‌ای را به دست خواهند آورد.

مرکز ابگرم هتل آماتوس بیچ لیماسول

در مرکز آبگرم لوکس هتل انواع روش‌های درمانی و ماساژهای متنوع را برای نمیهمانان ارائه می‌دهد. میهمانان زمان پر از آرامشی را در این مرکز آبگرم به دور از تنش‌های روزانه سپری خواهند کرد.

رستوران‌های هتل آماتوس بیچ لیماسول

در این رستوران که در کنار ساحل واقع شده است. انواع غذاهای دریایی برای میهمانان سرو می‌شود.

رستوران د گریل روم THE GRILL ROOM

با فضا شیک و چشم انداز زیبا از دریا و سرو غذاهای مدیترانه‌ای زیبا پذیرای میهمانان می‌باشد.

کافه هلیوز اند فرش HELIOS & FRESH

در نزدیکی ساحل واقع شده و انواع نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان زمان مفرحی را در این کافه سپری خواهند کرد.

از دیگر کافه‌ها و رستوران‌های هتل می توان به رستوران د کاین (THE CYAN)، رستوران کالیوپسو (KALYPSO RESTAURANT)، رستوران کالیپسو گاردن (KALYPSO GARDENS)، کافه آتینا لانگ (ATHINA LOUNGE)، کافه شیشا لانگ (SHISHA LOUNGE)، کافه لایت هاوس (LIGHTHOUSE & LOUNGE) و کافه بریزل لانگ (BLUE BREEZE LOUNGE) اشاره نمود که انواع غذاهای محلی و بین المللی را همراه با نوشیدنی های مخصوص برای میهمتانان سرو می‌کند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان     مرکز سلامتی و آبگرم     مرکز تناسب اندام مجهز     اتاق‌های خانوادگی      تجهیزات برای میهمانان معلول    کافه     صبحانه مجلل    ساحل

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های لیماسول

 
© 2018 , All Right Reserved