هتل آرامش کیش

کیش
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آرامش و تجربه اقامتی آرام در جزیره زیبای کیش

جزیره زیبای کیش مملو از هتل‌ هایی است با امکانات بسیار خوب که می ‌توانید اقامتی مقرون به ‌صرفه را در آنها تجربه کرده و از سفری فوق ‌العاده به این جزیره زیبای کشورمان لذت ببرید. هتل سه ستاره و زیبای آرامش یکی از این هتل هاست. این هتل که در میدان ساحل کیش واقع شده است، در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از هتل‌های نوساز جزیره کیش به شمار می‌رود. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش و اقامت در این هتل محبوب و پرطرفدار را دارید در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

اتاق های هتل آرامش

هتل آرامش در سه طبقه احداث شده و دارای 67 اتاق شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. این اتاق ها به امکاناتی چون تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، روم سرویس، تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفا حریق و ... مجهز بوده و اقامتی رضایت بخش را پیش روی میهمانان این هتل قرار می دهند. اتاق های هتل آرامش بسیار تمیز و دنج بوده و سفر به جزیره کیش را برای مسافران این جزیره لذت بخش تر خواهند کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

هتل زیبای آرامش امکانات و خدمات مختلفی را هم به اقامت کنندگان خود ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به اینترنت در لابی، پارکینگ اختصاصی، رستوران، خدمات لاندری، سیستم تهویه مطبوع، کافی شاپ و ... اشاره کرد. این هتل طراحی داخلی بسیار زیبایی هم داشته که یکی از دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران است. برخورد خوب پرسنل و کارکنان هتل آرامش یکی دیگر از دلایلی است که آن را به یکی از هتل های پرطرفدار جزیره زیبای کیش تبدیل کرده است. ضمن اینکه این هتل همانگونه که گفتیم اقامتی مقرون به صرفه را هم پیش روی گردشگران قرار می دهد.

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

هتل سه ستاره آرامش در میدان ساحل جزیره کیش قرار گرفته و یکی از دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران دسترسی خوب این هتل به مراکز خرید جزیره است. با توجه به اینکه بسیاری از مسافران جزیره کیش برای خرید کردن این جزیره را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند، این موقعیت مکانی بسیار خوب نقش زیادی در محبوبیت هتل زیبای آرامش در میان گردشگران ایفا می کند. بازار زیتون، بازار مریم و بازار ونوس از جمله این مراکز هستند که به راحتی از این هتل می توان به آنها دسترسی داشت. این هتل در فاصله نزدیکی از دریا قرار گرفته و از این نظر هم می تواند اقامتی آسان ‌تر را برای میهمانان خود رقم زند. هتل آرامش به دانشگاه بین المللی شریف هم بسیار نزدیک است.

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل آرامش هم می ‌تواند اقامتی لذت ‌بخش ‌تر را به میهمانان این هتل زیبای جزیره کیش هدیه دهد. در این رستوران که در طبقه اول هتل قرار گرفته، می توانید انواع غذاهای سنتی و ایرانی را امتحان کرده و لحظاتی به یادماندنی را در جزیره زیبای کیش سپری کنید.  

فاصله هتل آرامش با برخی جاذبه های جزیره کیش

شهر زیرزمینی کاریز ... 7236 متر

گذر هنرمندان .... 563 متر

رستوران کوه نور ... 742 متر

بازار پردیس 1 .... 1041 متر

بازار ونوس ... 893 متر

بازار مریم .... 1158 متر

فرودگاه .... 6387 متر

برخی امکانات هتل به اختصار

*رستوران             * کافی شاپ      * خدمات لاندری        * پارکینگ

*تهویه مطبوع      * صندوق امانات

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map

دیگر هتل های کیش

 
© 2018 , All Right Reserved