5500 آثار باستانی از کشتی تایتانیک به حراج گذاشته شد

5500 آثار باستانی از کشتی تایتانیک

بی شک همه ما کشتی و فیلم تاریخی تایتانیک ساخته کارگردان بنام کانادایی "جیمز کامرون" را می شناسیم. کشتی ای که در حدود 100 سال پیش در اقیانوس اطلس غرق شد و 1517 نفر از سرنشینان و خدمه کشتی غرق شدند. حالا پس از 100 سال 5500 آثار بازمانده از این کشتی تاریخی و باستانی به حراج گذاشته شده است.

به گزارش لس آنجلس تایمز مالک فعلی این آثار شرکت خدمات مسافری Primier Exhibitions برای گریز از ورشکستگی اقدام به فروش این آثار کرده است. این مجموعه توسط یک ارزیاب آثار باستانی در سال 2014 قیمت گذاری شد که ارزش آن  218 میلیون دلار برآورد شده است. خریداران این آثار با جیمز کامرون، کارگردان فیلم تایتانیک نیز دیدار خواهند کرد.

 "باب بالارد" اولین کسی که کشتی غرق شده تایتانیک را پیدا کرد و بسیاری از این آثار را از کشتی بیرون آورده، ابراز تمایل کرده است که بتواند تمام این مجموعه را یکجا دریافت کند. وی در دادگاهی که در همین مورد برگزار شد به قاضی هشدار داد که در صورت خرید مجموعه توسط یک شخص خصوصی، ممکن است در نگهداری و حفاظت از این مجموعه کوتاهی شود و تمام دنیا از دیدن این آثار محروم شوند. علاقه مندان می توانند تا جمعه 28 جولای برای خرید این مجموعه پیشنهادات خود را ارائه کنند.

 

علاقمندان به سفر جهت مشاهده تور های آژانس مسافرتی گلفام سفر به وب سایت گلفام سفر قسمت خرید تور مراجعه نمایید.

 
© 2018 , All Right Reserved