چرا به بلغارستان سفر کنیم؟

سفر به کشور بلغارستان

بلغارستان، که به صورت رسمی «جمهوری بلغارستان» نامیده می شود، در جنوب شرقی اروپا قرار گرفته است. زمین های کنونی بلغارستان محل رشد فرهنگ های سازمان یافته ی ماقبل تاریخ در دوران نئولیتیک (نوسنگی) بوده اند. تاریخ باستانی بلغارستان حضور تراکیان، یونانیان، پارسیان، سلت ها، رومی ها، گوت ها، الانان و هان ها را به خود دیده است. قوی ترین بخش های اقتصاد کشور صنعت سنگین، مهندسی قدرت و کشاورزی هستند که همگی به منابع طبیعی تکیه دارند.

سفر به بلغارستان

گردشگری در کشور بلغارستان

گردشگری یکی از بخش های مهم اقتصاد بلغارستان محسوب می شود. این کشور که در محل تقاطع شرق و غرب قرار دارد، خانه ی بسیاری از تمدن ها بوده است. جاذبه های گردشگری و ابزار های باستانی بسیاری در کشور وجود دارند که در سراسر سرزمینی نسبتاً کوچک - که به راحتی قابل دسترسی است - پراکنده شده اند. بلغارستان به خاطر اقامتگاه های ساحلی و زمستانی اش شهرتی جهانی دارد. میراث فرهنگی بلغارستان وجوه مختلفی دارد: ذخایر و بناهای باستانی، موزه ها، گالری ها، مناسبت های فرهنگی، فولکلور اصیل و بنا هایی با معماری فوق العاده. ساحل بلغاری دریای سیاه بسیار خوش منظره است؛ سواحل شنی سفید و طلایی حدود 130 کیلومتر از خط ساحلی 378 کیلومتری را اشغال کرده اند. ماه های تابستان برای گردشگری دریایی مناسب هستند و دمای آب از می تا اکتبر برای شنا در دریا ایده آل می باشد. پیش از سال 1989 ساحل بلغاری دریای سیاه با نام «ریویرا ی قرمز» شناخته می شد. با این حال، از زمان سقوط پرده ی آهنین، نام ساحل به ریویرای بلغار تغییر یافت.

گردشگری در کشور بلغارستان

تور بلغارستان

موقعیت جغرافیایی کشور بلغارستان

بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد. بلغارستان در غرب با صربستان و مقدونیه همجوار می باشد. در جنوب با کشور یونان و ترکیه هم مرز است. در خاور این جمهوری دریای سیاد قرار دارد. دو رشته کوه مهم بلغارستان را فرا گرفته‌است، یکی رشته کوه‌های بالکان که شمال و مرکز این کشور را دربر گرفته و دیگری رشته‌کوه‌های ردوپه که باختر و جنوب کشور را شامل می‌شود، از دیگر رشته‌کوه‌های بلغارستان می‌توان به ریلا و پیرین اشاره کرد.

موقعیت جغرافیایی بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان

بلغارستان دارای آب و هوای معتدل است. ویژگی های ملایم آب و هوا ی اروپا ی مرکزی با تابستان های گرم، زمستان های طولانی و سرد، و فصل های متفاوت، در بلغارستان مشاهده می شوند. از ماه دسامبر تا اواسط مارس احتمال بارش وافر برف در سراسر کشور، مخصوصا مناطق کوهستانی آن وجود دارد. بهار معتدل، تابستان گرم و خشک به همراه طوفان های خنک و زمستان های سخت با بارش متناوب برف تا فصل بهار، در بلغارستان رایج هستند. از این رو، بهتر است بین ماه می و سپتامبر از بلغارستان دیدن کنید تا بتوانید از نور آفتاب و هوا ی گرم و ملایم لذت ببرید.

فرهنگ مردم بلغارستان

برخی از دلایل سفر به بلغارستان:

  1. به علت موقعیت کشور بلغارستان در اروپا و مهر معتبر ویزای آن کشور، با سفر به این کشور اعتبار پاسپورت شما بالا می رود.
  2. کشور بلغارستان هتل هایی با خدمات All و UAll نیز ارائه می دهد.
  3. بلغارستان سواحل زیبای شنی در مجاورت دریای سیاه دارد.
  4. مراسم زیبای گلابگیری بلغارستان بسیار دیدنی می باشد.

دلایل سفر به بلغارستان

آژانس مسافرتی گلفام سفر مجری مستقیم تور بلغارستان، تعطیلاتی فراموش نشدنی برای مسافران خود می سازد. اگر شما تا تاریخ 30 خرداد تور بلغارستان گلفام سفر را خریداری کنید، 4 گشت رایگان به همراه ناهار هدیه می گیرید:

گشت جزیره نسیر (Nasebar Island)

جزیره نسیر یا نسبار شهری تاریخی در بلغارستان می باشد. 2 بخش اصلی این شهر شامل: بخش قدیمی دارای جاذبه های تاریخی چند هزارساله و بخش مدرن که هتل ها، اقامتگاه ها و تفرجگاه های ساحلی را در خود جای داده است. جزیره زیبای نسبر به نام «مروارید دریای سیاه» شهرت دارد.

جزیره نسیر بلغارستان

آشنایی با جزیره نسیر

گشت پارک آبی آکواپلیس (Aquapolis)

 پاک آکواپلیس، جاذبه مفرح و هیجان انگیز شهر وارنا مناسب تمامی اعضای خانواده می باشد. این پارک اولین، بزرگترین و بهترین پارک بلغارستان است. پارک آبی آکواپلیس در نزدیکی ساحل زیبای گلدن سندز واقع شده است. امکانات این پارک شامل سرسره های آبی، آبشار، چشمه مصنوعی، قلعه های تاریخی مصنوعی، استخر با عمق های مختلف، جکوزی و سونا می باشند.

گشت پارک آبی آکواپلیس

Aquapolis

تور کاخ بالچیک (Balchik Palace)

 بالچیک کاخی سلطنتی است که کاخ تابستانی ملکه رومانی بود. این کاخ منظره ای رو به دریای سیاه دارد. کاخ بالچیک در باغی سرسبز قرارگرفته که امروزه به باغ گیاهشناسی تبدیل شده و بیش از 2000 گونه گل، گیاه و درخت را در خود جای داده است. بسیاری از ویلاها سلطنتی و ساختمان های این کاخ برای اقامت کرایه داده می شوند و برخی دیگر رستوران و کافه شده اند.

تور کاخ بالچیک

Balchik Palace

گشت شهری و خرید

 بی شک خرید کردن بخشی جدانشدنی و هیجان انگیز از سفر است. تور وارنای گلفام سفر در قالب 2 مرکز خرید، گشت شهری خرید ارائه می دهد. حال شما مسافران گلفام سفر می توانید در کنار بازدید از جاذبه های تفریحی و تاریخی، در برخی از بهترین مراکز خرید وارنا نیز خرید کنید.

گشت شهری و خرید

برای خرید تور وارنا الان اقدام کنید.

 
© 2018 , All Right Reserved