پنج رستوران برتر آنتالیا

پنج رستوران برتر آنتالیا

1. رستوران کلاب آرما - Club Arma

رستوران کلاب آرما یکی از معروف ترین رستوران های آنتالیا می باشد که در قرن 19 توسط ایتالیایی ها بنا شده و با مناظر شگفت انگیزی از ساحل های زیبا و شهر قدیم Antalya’s Old Town پذیرای مهمانانش می باشد. در طراحی این بنا می توانید ادغام فرهنگی را مشاهده کنید زیرا این ساختمان با سنگ های اصیل ترکی و سازه های ایتالیایی ساخته شده است. کلاب آرما غذا های دریایی، ماهی تازه و تمام غذا های سنتی ترکیه را سرو می کند.

گلفام سفر جزء یکی از بهترین برگذار کننده های تور آنتالیا در َآژانس های مسافرتی می باشد.

آدرس رستوران کلاب آرما آنتالیا

Selcuk Mahallesi, Kaleici Yat Limani | iskele Caddesi No 75, Antalya 07050, Turkey

 

رستوران کلاب آرما - Club Arma

 

2. کافه و رستوران بیگ شفز - Big Chefs Café and Restaurant

این رستوران یک برند معروف است که در 6 شهر ترکیه 18 شعبه دارد، اولین شعبه این رستوران در سال 2007 در شهر آنکارا افتتاح شد و از آن سال تا به حال روند خوبی در جذب مشتری های بومی و گردشگران داشته است. بیگ شفز دارای منو حیرت انگیز و غنی است که انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. مشتری ها می توانند انتخاب های وسوسه انگیزی از مجموعه های متنوع غذاهای محلی خوش طعم و پر و پیمان غذا ها داشته باشند.

آدرس رستوران بیگ شفز آنتالیا

Fener،Phaselis Konutları،Muratpaşa/Antalya    

 

 

کافه و رستوران بیگ شفز - Big Chefs Café and Restaurant

 

3. اغذیه فروشی کاراف واین - Karaf Wine Bistro

کاراف واین در خانه عثمانی وافع شده است که عتیقه ها و یادگاری های بسیاری از آن دوران تا به امروز در این مکان  حفظ شده اند. کاراف می تواند برای کسانی که به تاریخ ترکیه و تست نوشیدنی های با طعم متفاوت علاقه مندند انتخاب مناسبی باشد. این رستوران کارگاه هایی را برای امتحان طعم های مختلف غذایی برای گردشگران و بومی ها راه می اندازد. منو این رستوران شامل کسادیا، استیک، فاهیتا و دسر های سبک می شود.

آدرس رستوران اغذیه فروشی کاراف واین آنتالیا

Tuzcular mah, Karanlik sok, No:18 Kaleici, Antalya

 

اغذیه فروشی کاراف واین - Karaf Wine Bistro

 

4. پیتزا فروشی ایل ویچینو - Il Vicino Pizzeria

ایل ویچینو در مرکز تاریخی آنتالیا واقع شده و برای کسانی که می خواهند غذا های اصل و مطرح ایتالیایی را در این مکان زیبا میل کنند انتخاب بسیار مناسبی است. ایل ویچینو همچنین به خاطر قیمت های مناسبی که دارد نیز به شدت محبوب شده است. این رستوران غذا هایی ماند سالاد کاپریس، بروشتای گوجه فرنگی، پیتزا مخصوص و پاناکوتا و .... را سرو می کند.

آدرس پیتزا فروشی ایل ویچینو آنتالیا

Tuzcular mah, Karanlik sok, No:18 Kaleici, Antalya

 

پیتزا فروشی ایل ویچینو - Il Vicino Pizzeria

 

5. رستوران مهمت 7 - mehmet 7

رستوران مهمت سال ها پیش توسط آشپزی به نام مهمت افتتاح شد که کار خود را با کمک سر آشپزی و برای تامین مخارج زندگی خود آغاز کرده بود. امروزه این رستوران به یکی از رستوران های زنجیره ای تبدیل شده است که یک شعبه آن در آنتالیا قرار دارد، شعبه آنتالیا این رستوران در فاصله چند کیلومتری از مرکز شهر و بر روی تپه ای سرسبز و زیبا، درنزدیکی ساحل کنی آلتی قرار گرفته که می توانید از این مکان شاهد مناظر زیبایی از آنتالیا باشید. رستوران مهمت دارای دو فضای سرپوشیده و باز می باشد که می توانید هرکدام از این مکان ها را برای صرف غذا انتخاب کنید. اگر دوست دارید که طعم غذا های خانگی را امتحان کنید رستوران مهمت یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. این رستوران غذا های دریایی، مدیترانه ای و سنتی ترکی را سرو می کند.

آدرس رستوران مهمت

Meltem، Dumlupınar Blv. No:۲، ۰۷۰۳۰ Muratpaşa/Antalya

 

رستوران مهمت 7 - mehmet 7

 

از دیگر رستوران های برتر آنتالیا می توان به موارد زیر می توان به اشاره نمود.

رستوران سراسر فاین داینینگ seraser fine dining

کافه کسل castle café bar

رستوران وانیلا لانج vanilla lounge

 

 

 

 
© 2018 , All Right Reserved