پارک وایلد وادی دبی

پارک وایلد وادی دبی

پارک وایلد وادی ( wild wadi water park ) در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب ترین پارک های دبی، امارات متحده عربی می باشد. واقع در منطقه ی جمیرا، مجاور برج العرب و هتل جمیرا بیچ می باشد. پارک وایلد وادی دارای برخی از جاذبه های گردشگری جهانی شامل، بلندترین سرسره ی جهان از نظر ارتفاع و دومین از نظر طول سرسره می باشد. پارک وایلد وادی مکانی زیبا برای سرگرمی و تمدد اعصاب به خصوص در فصل تابستان می باشد.

پارک وایلد وادی دبی

وقتی صحبت از جاذبه های گردشگری ساحلی و پارک ها می شود، وایلد وادی بدون شک یکی از مهم ترین جاذبه های دبی می باشد. از آنجایی که ورودی وایلد وادی برای مهمانان هتل جمیرا بیچ (کسی که این پارک را راه اندازی کرده است) رایگان می باشد، این مکان همیشه پر از مهمانان می باشد. پارک وایلد وادی تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را به همگان از کودک تا سالمند، ارائه کند.

پارک آبی وایلد وادی طوری طراحی شده است که شبیه به واحه یا وادی عربی شود، در نتیجه می توانید مطمئن باشید که این مجتمع فوق العاده می باشد. می توان ده ها جاذبه را در این مکان نام برد که البته برخی از آنها به یکدیگر پیوسته هستند.

مساحت زمین پارک وایلد وادی 12 هکتار در کنار دریا می باشد. دارای یک استخر شنای بزرگ و چندین استخر کوچک می باشد که برخی از آنها خاصیت گرمایشی دارند. همه ی استخر ها روباز هستند. یک واقعیت جذاب در مورد پارک وایلد وادی این است که هیچ ساعتی در آنجا وجود ندارد زیرا آنها نمی خواهند تا مهمانان در مورد زمان فکر کنند.

پارک وایلد وادی

لیست بازی های وایلد وادی

1. مستر بلستر (the master blaster  ): یک وسیله ی عالی و منحصر به فرد از هشت سرسره می باشد. این سرسره ها به برخی مکان ها متصل هستند که همچنین توانایی ساختن سیستم هایی متنوع از سرسره ها را دارا می باشد. مستر بلستر دارای سیستمی است که قادر به حرکت افراد نه تنها رو به پایین بلکه به مسیر های چندگانه می باشد. شما می توانید احساس فوق العاده ای را بر روی رولر کوستر در حال حرکت تجربه کنید. حلقه هایی نیز برای نشستن موجود هستند (تک حلقه و دو حلقه). 8 وسیله ی موجود بسیار با یکدیگر تفاوت دارند و اسامی مختلفی نیز دارا می باشند:

وایت واتر وادی (white water wadi)،جبل لوک اوت (jebel lookout)، وادی لیپ (wadi leap)، هوزن هورلر (Hos'N Hurler)، فلج فری (falaj fury)، وادی توییستر (wadi twister)، وادی بشیر (wadi basher)، فلود ریور فلایر (flood river flyer).

2. بازی های حلقه ای (ring rides): دارای انواع گوناگونی از سواری بر سراشیبی می باشد که برخی از آنها بسیار سریع و خشن هستند. این بازی ها مناسب کسانی است که علاقه به سرگیجه های گاه و بیگاه داشته باشند. وایلد وادی دبی دارای هفت نوع از این تویوپ بازی ها می باشد. همچنین می توانید تنها و یا دو نفری بر روی آنها بنشینید.

3. کوچه تانتروم و برج سورج (Tantrum Alley & Burj Surj): پارک آبی وایلد وادی از 2005 تا به حال تحت نوسازی عظیم، گسترش و ایجاد جاذبه های جدید بسیار، قرار گرفته است. در میان این تغییرات جدید می توان به تانتروم الی و برج سورج به عنوان یک جاذبه دوبل اشاره کرد. تانتروم الی دارای سه سواری مارپیچ (گردبادی) می باشد که با کاسه های برج سورج ترکیب شده است. یک تجربه ی عالی منحصر به فرد و سرگرم کننده می باشد.

4. جمیرا سیراه: جاذبه ای مشهور و منحصر به فرد در سطح جهان می باشد. تصور کنید که از سرسره ای با ارتفاع 30 متری با سرعتی نزدیک به 80 کیلومتر بر ساعت سر می خورید، این سرسره یک سقوط آزاد از سرسره آبی می باشد.

لیست بازی های وایلد وادی

تفریحات غیر سرسره ای:

5. بریکرز بی (Breakers Bay): بزرگترین استخری که قادر به ایجاد امواج عظیم برای موج سواری مجهز به دستگاهی با ظرفیت حرکت هفت تن آب در ثانیه می باشد. امواج آن می توانند به ارتفاع 1.5 متر برسند و به در پنج حالت مختلف ظاهر شوند.

6. بازی فلو رایدرز (Flow Rider Rides): یک جاذبه ی فوق العاده برای کسانیست که از بازی های پر سرعت می ترسند و یا مایلند که فعالیت هایی متفاوت انجام دهند. یک مکان مواج عالی می باشد که به شما احساس بودن در دریا را خواهد داد. کودکان آزاد هستند تحت نظارت والدینشان و با پوشیدن جلیقه ی نجات در این مکان بازی کنند. با تشکر از ماشین آلات مدرن مناسب آن و موتورهای جت با ظرفیت بالا، این جاذبه همواره مورد علاقه ی همگان با سنین مختلف می باشد.

7. وایپ اوت و ریپ تاید (Wipeout and Riptide): یک استخر دارای موج های بزرگ می باشد که برای کسانی که علاقه به یادگیری یا تجربه ی موج سواری، بادی بورد یا نی بورد دارند، بسیار مناسب است. این بازی جاذبه ایست که از آن تنها چهار تا موجود می باشد، یک شبیه سازی بدون نقص از دریایی طوفانی. سیستم آن آب را گاه به گاه پرتاب می کند و امواج عظیمی تا ارتفاع 1.5 متر ایجاد می کند. کودکانی با قد زیر 1.1 متر نمی توانند شرکت کنند زیرا برایشان خطرناک خواهد بود.

8. سفر جوها (Juha's Journey): یک رودخانه ی 360 متری می باشد که گشتی آرامش بخش و لذت بخش را در یک قایق برایتان فراهم می کند. مناسب برای خانواده هایی است که دارای فرزندان کوچک می باشند.

9. لنج و تالاب جوها (Juha’s Dhow and Lagoon): تا به حال اینجا بهترین مکان برای کودکان بوده است. در نوسازی کلی پارک آبی در سال 2005، جاذبه های بسیاری از جمله لنج و تالاب جوها به آن اضافه شده است که دارای بیش از صد فعالیت سرگرم کننده ی مختلف و زمین بازی مناسب برای کودکان می باشد.

 

تفریحات غیر سرسره ای:

علاقمندان به سفر جهت مشاهده تور های آژانس مسافرتی گلفام سفر به وب سایت گلفام سفر قسمت خرید تور مراجعه نمایید.

برای خرید تورهای ویژه جام ملت های آسیا - امارات 2019 اینجا کلیک کنید.

 
© 2018 , All Right Reserved