هتل بوک اند بِد توکیو

هتل بوک اند بِد توکیو

هتل بوک اند بِد توکیو هتلی ساده و دو ستاره در شهر توکیو ژاپن می باشد. در این هتل خبری از اتاقهای لوکس، استخر و تفریحات هیجانی نیست ولی بهشتی برای عاشقان کتاب می باشد. شما در این هتل می توانید در حین خواندن کتاب مورد علاقه خودتان روی تخت دراز بکشید یا روی کاناپه لَم بدهید. تخت های این هتل با یک طراحی زیبا در بین قفسه های کتابخانه جای گرفته اند بطوریکه احساس می کنید در میان انبوهی از کتاب ها خوابیده اید. در تمام قسمت های این هتل کوچک المان های مختلفی از کتاب بکار رفته است. کتابخانه هتل دارای هزار و هفتصد جلد کتاب به زبان انگلیسی و ژاپنی می باشد. این هتل از لحاظ نوع کارایی یکی از خاص ترین هتل های دنیا می باشد.

امکانات شما برای خواب در این هتل فقط یک تختخواب جمع و جور با یک پرده برای حفظ حریم خصوصی، یک پریز برق و چراغ مطالعه می باشد. سرویس حمام و توالت شامل 3 حمام و 3 توالت بصورت مشترک برای همه افراد و بصورت 24 ساعته می باشد. هتل دارای یک لابی مشترک برای خواندن کتاب و ارتباط افراد با یکدیگر می باشد. همچنین یک دستگاه فروش نوشیدنی در قسمت لابی در دسترس مسافران است. یک کافه و داروخانه نیز در فاصله یک دقیقه ای از هتل وجود دارد. در ادامه عکس های بیشتری از این هتل را مشاهده فرمایید.

در این مطلب به نکاتی اشاره خواهیم کرد تا با رعایت آنها سفر لذت بخشی را تجربه کنید ولی پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان که زمان کمتری برای مسافرت دارید رزرو تور مورد نظر از وب سایت گلفام سفر میباشد که سفری راحت و شاد را تجربه نمایید.

هتل بوک اند بِد توکیو

 

هتل بوک اند بِد توکیو 2

 

هتل بوک اند بِد توکیو 3

 

هتل بوک اند بِد توکیو 5

 

هتل بوک اند بِد توکیو 6

 

هتل بوک اند بِد توکیو 7

 

هتل بوک اند بِد توکیو 8

 

هتل بوک اند بِد توکیو 9

 
© 2018 , All Right Reserved