ساخت اولین استخر 360 درجه دنیا بر فراز هتلی در لندن

استخر 360 درجه لندن

استخر 360 درجه ی بی نهایت لندن با هزینه 12 میلیون دلاری، در پشت بام هتل 55 طبقه ای قرارگرفته است. اگر بگوییم این تنها یک استخر با منظره ای زیباست، آن را دست کم گرفته ایم. شهر لندن اولین استخر 360 درجه جهان واقع در پشت بام یک برج را در خود جای خواهد داد و تا سال 2020 ساخت آن به پایان خواهد رسید.

این استخر با 174 گالون آب در ارتفاع 200 متری سطح زمین قرار می گیرد. همچنین کف این استخر شیشه ای می باشد.

استخر 360 درجه لندن

زمان افتتاح استخر اینفینیتی لندن

استخر اینفینیتی بخشی از هتل لوکس اینفینیتی لندن (Infinity London) خواهد بود که در سال 2020 افتتاح می شود.

طراح این استخر می گوید: «انتظار می رود که این استخر به خودی خود 12.7 میلیون دلار خرج بردارد.»

کفپوش شفاف این استخر به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا شناکردن مردم و آسمان بالای سر را تماشا کنند.

روش ورود به این استخر از یک درب مخصوص زیردریایی برگرفته شده است؛ به طوری که زمانی که شخصی بخواهد از استخر خارج شود، این درب می چرخد و دسترسی به راه پله ی دوران را ممکن می سازد. طراحی ورودی این استخر ترکیبی از استخرهای روز دنیا، طراحی ساختمان و جیمز باند الهام گرفته است.

برای رزرو آنلاین هتل از طریق وب سایت گلفام سفر میتوانید به لینک رزرو هتل مراجعه کنید.

استخر اینفینیتی لندن

او می گوید: «معمولا با یک راه پله ساده دسترسی ایجاد می شد، اما نمی خواستیم پله ای به فضای خارجی استخر اضافه کنیم و نما را خراب کنیم»

با توجه به اطلاعات موجود در وب سایت، با قرارگیری یک بادسنج که سرعت باد را کنترل می کند از ریزش آب به خیابان جلوگیری می شود. همچنین سیستم گرمایشی استخر، انرژی هدررفته ی سیستم تهویه هوای ساختمان را به کار می گیرد.

هرچند این استخر 360 درجه تنها استخر از نوع خود خواهد بود، اما استخرهای دیگری نیز در سراسر دنیا در ارتفاعات بالا وجود دارند. هتل مارینا بی سندز (Marina Bay Sands) در سنگاپور نیز یک استخر در طبقه 57ام دارد که از زمان ساخت در سال 2010 بزرگترین استخر اینفینیتی پشت بام جهان بود.

نمایی از استخر اینفینیتی لندن

 
© 2018 , All Right Reserved