در سفر با زوج خود صمیمی تر شوید

روش های حفظ روابط زوجین در سفر

سفر با همسر

روش های حفظ روابط صمیمانه زوج در سفر

سفر با زوجتان یکی از بهترین و جذاب ترین کارهاییست که می توانید باهم انجام دهید. در سفر دو نفره خاطرات شیرینی برای خود رقم می زنید که تا ابد برای شما باقی می مانند. بی شک سپری کردن یک آخر هفته با زوج خود در جاده بسیار ارزشمند است. قطعا مسافرت امتحان مهمی از قدرت و ارتباط یک زوج می باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از نکات ارتباط موثر زوجین در سفر آشنا شوید.

راه کارهای داشتن رابطه سالم زوجین در سفر

  1. رفتار زوج خود را در بهترین و بدترین لحظات روحی می بینید

برخی از تجربه ها در سفر بهترین و بدترین رفتار شما را نمایان می کنند، قطعا استرس شما در کشوری که با زبان یا فرهنگشان آشنا نیستید، چندبرابر می شود. با این حال هیچ حسی با تجربه ی سفر قابل مقایسه نیست. وقتی به همراهی زوجتان در سفر هستید با بهترین و بدترین لحظات روحی آن ها آشنا می شوید. این فرصت رابطه ای زد ضربه ایجاد کرده و قوت و تعهدی بین شما شکل می دهد که تا آخر عمرتان باقی می ماند.

صمیمت با همسر در سفر

نکات مهم ارتباط با همسر در سفر

  1. زمان زیادی برای حرف زدن دارید

بعضی وقت ها در زندگی معمولی در خانه فرصت چند ساعته یا چند روزه برای صحبت با زوجتان پیش نمی آید اما در طول سفر فرصت های متعددی برای صحبت در مورد هرآنچه دلتان بخواهد به وجود می آیند. به طور مثال در مسیر 18 ساعته در یک مینی ون در حال عبور از جاده ای خاکی زمان دارید تا در مورد آرزوها و دلنگرانی هایتان صحبت کنید و اینگونه در پایان سفر درک بالاتری از اهداف زوجتان در زندگی به دست آورده اید.

شما هم اکنون می توانید برای سوپرایز کردن همسر خود از وب سایت گلفام سفر بلیط هواپیما تهیه کنید .

  1. با نقاط ضعف و قوت زوجتان آشنا می شوید

با دانستن نقاط ضعف و قوت همسفرتان می توانید در خصوص شرایط پیش رو پیش بینی های لازم را انجام دهید. شاید یکی از شما در برنامه ریزی ضعیف باشد یا دیگری ذهن بحرانی خوبی داشته در حالی که زوجش بسیار استرسی است. در طی سفر این نکات را در مورد یکدیگر یاد می گیرید و می توانید به یاری یکدیگر برسید.

  1. با هم چالش ها را پشت سر می گذارید

اگر به صورت مستقل سفر کنید، با چالش های متعددی رودر رو خواهید شد. حمل و نقل، محدودیت های زبانی، ویزا، کلاه برداری و مشکلات سلامتی انواع چالش هایی هستند که در نهایت شما را درگیر می کنند. با پشت سرگذاشتن این چالش ها در کنار یکدیگر می توانید مطمئن شوید که به هرکجای دنیا و در هر شرایطی که سفر کنید در نهایت مشکلی برایتان پیش نمی آید. نه تنها تجربه سختی های سفر به شما درس می دهد، بلکه بر زندگی روزمره تاثیر می گذارند.

  1. خاطراتتان را با هم می سازید

جهانگرد مکندلز که به صورت فردی و با زوج خود به سرتاسر دنیا سفر کرده بود، در روزهای آخر عمرش این جمله را گفت: «تنها زمانی شادی واقعی است که آنرا شریک شوید.»

تماشای طلوع خورشید بر روی معابد باگان یا کوهنوردی در کوه های آلپ زمانی که به همراهی شخص خاصی انجام شود، مفهوم دیگری به این تجربه می دهد. فرقی ندارد در آینده چه اتفاقاتی رخ دهد، شما برای همیشه این خاطرات را با هم دارید.

  1. علایقتان را باهم شریک می شوید

وقتی خودتان را در محیطی جدید قرار می دهید، ایده های جدیدی به ذهنتان می رسد که مسیر زندگیتان را تغییر می دهند و سرگرمی و علایق جدیدی به دست می آورید. شاید در طی سفر به علاقتان به عکاسی و نویسندگی پی ببرید و در نهایت آنرا به یک حرفه تبدیل کنید که بدون جهانگردی هرگز آن را کشف نمی کردید.

  1. به عنوان یک تیم کار می کنید

وقتی با زوج خود سفر می کنید، یک تیم هستید و می توانید در کارهای کوچکی مانند مراقب چمدان ها بودن در حالی که دیگری به دنبال هتل می گردد یا یک زوج دارو تهیه می کند تا اگر دیگری دچار مسمومیت غذایی شد استفاده کند و در شرایط مشابهی به آن ها تکیه کنید. همچنین یک جفت چشم دیگر حواسش به اطراف است تا از جیب برها و حوادث در امان باشید. اینگونه اعتماد و احترام شما برای زوجتان بیشتر می شود.

استحکام روابط زوجین در سفر

 
© 2018 , All Right Reserved