بهشت استوایی جهان کجاست؟

خرید تور مالدیو

مکان های زیادی در دنیا وجود دارند که طبیعت شگفت انگیزی دارند و آدم را شیفته ی خود می کنند. با این حال در بین این همه جای زیبا در دنیا، به مالدیو بهشت استوایی می گویند و دلایل خوبی هم برای این گفته وجود دارد و زیبایی آن واقعا شبیه به هیچ جای دیگر این کره ی خاکی نیست. تور مالدیو در واقع یک کشور استوایی است که دارای تعداد زیادی جزیره ی جدا از هم است که هر کدام از این جزیره ها به وسیله ی شن های سفید رنگ احاطه شده اند و کشف هر کدام از این جزیره ها، ماجراجویی های زیادی را در پی دارد.

تور مالدیو

 

وقتی صحبت از بهترین تورهای طبیعت گردی باشد، بسیاری تور بالی و تور تایلند نوروز و یا تور مالدیو را مثال می زنند که باید گفت هر سه ی آن ها فوق العاده جذاب هستند با این حال در این جا می خواهیم راجع به طبیعت مالدیو صحبت کنیم. تقریبا می توان گفت که 99 درصد مالدیو را آب فرا گرفته است و دقیقا همین هم قسمت جالب و جذاب ماجراست. گفته می شود که بیش از 5000 نوع صخره ی مرجانی و جاندار آبی و دریایی در آب های مالدیو زیست می کنند و حیات دریایی بسیار متنوع و ناشناخته ای دارد و به همین دلیل است که غواصی در آب های مالدیو تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

مالدیو به طور کلی 1190 جزیره در آب های اقیانوس هند دارد و اکو سیستم موجود در آن ممکن نیست در هیچ جای دیگری پیدا شود.

گل و گیاهان آبزی و غیر آبزی مالدیو

در سفر به مالدیو، یکی از مواردی که خیلی توجه شما را به خود جلب می کند جدای از آب های خیره کننده و سواحل بی مانند، گیاهان بسیار سبز خوش رنگی است که در جزایر خواهید دید.سرتاسر جزیره ها پر است از درخت های نارگیل و انواع مانگروها و جنگل های استوایی و گیاهان دیگری که همگی برای مردم مالدیو بسیار پر ارزش هستند.

همان طور که در بالا هم گفته شد در مالدیو بیش از 1000 جزیره وجود دارد که البته همه ی این جزایر هم قابل سکونت نیستند و تردد و رفت و آمد بین این جزایر هم از طریق قایق انجام می شود

جاذبه های طبیعی مالدیو .

 

 آب و هوای مالدیو

مالدیو آب و هوای گرمی دارد چرا که کشور گرمسیری ای است، همچنین در برخی از مواقع سال هم بارندگی های موسمی رخ می دهد. اگر طرفدار این باران ها نیستید بهتر است تا در ماه های آوریل تا اکتبر دور رفتن به مالدیو را خط بکشید. به عبارت دیگر بهترین زمان سفر به مالدیو در فصل زمستان اس تا بتوانید از آفتاب آن هم بهترین استفاده را ببرید .

دانستنی های تور مالدیو 

برای رفتن به مالدیو باید در فرودگاه پروازی را به سمت ماله که پایتخت مالدیو است انتخاب کنید. این مسیر حدود 6 ساعت زمان بر خواهد بود.

دین رسمی مردم ماله اسلام و زبان آن ها دیوهی است. بعضی از قسمت های توریستی آن ممکن است تا حدودی زبان انگلیسی را متوجه شوند.

واحد پول ماله روفیا و اختلاف ساعت آن با تهران 1.5 ساعت است و از آن جلوتر است.

رزرو آنلاین هتل مالدیو

 

چطور می توانید در هنگام سفر به مالدیو به  حفط طبیعت مالدیو کمک کنید؟

همان طور که ممکن است بدانید، گرم شدن کره ی زمین و بالا رفتن سطح آب دریا، خطرات و تهدیدات زیادی را برای مالدیو در پی دارد. همچنین کشتن جانداران دریای  در خطر انقراض  هم مانند لاک پشت های غول پیکر ممنوع است و بازدید کننده ها هم باید از خرید وسایلی که در آن ها از لاک لاک پشت های دریایی استفاده شده است خودداری کنند تا به این صورت به عدم کشتن آن ها کمک کنند.

 

 
© 2018 , All Right Reserved