با 6 رستوران برتر آنتالیا آشنا شوید

بهترین رستوران های آنتالیا

اگر تور آنتالیا را خریداری کنید و به این شهر زیبای ترکیه سفر کنید، می بینید که با انتخاب آن پکیج کاملی از سواحل فوق العاده تا بقایایی از امپراطوری عثمانی ها تا رستوران های بی نظیر و غذاهایی که مانند آن ها را در هیچ جای دیگری ندیده اید، انتخاب کرده اید. راهنمایی که گلفام سفر برای شما آماده کرده، بهترین رستوران های آنتالیا را به شما معرفی می کند.

رستوران کلاب آرما (Club Arma)

مطمئنا کلاب آرما را می توان یکی از بهترین وشناخته شده ترین رستوران های آنتالیا دانست که ویوی بسیار زیبایی رو به قسمت قدیمی شهر دارد. این رستوران در اواخر قرن نوزدهم توسط ایتالیایی ها ساخته شد و معماری آن به سبک معماری های کهن آنتالیا است. در منوی این رستوارن می توانید انواع ماهی و غذاهای دریایی و رنج وسیعی از غذاهای مدیترانه ای را ببینید.

آدرس: Kaleici Yat Limani | iskele Caddesi 75, Antalya, Turkey

پاسیو بیسترو و رستوران (Patio Bistro & Restaurant)

در قلب بخش تاریخی کالیچی و تنها در چند قدیمی تعدادی از بهترین جاذبه های گردشری تور آنتالیا ، رستوران پاسیو قرار دارد. اگر به دنبال تست طعم مارمالادهای خانگی، پنیر و املت هستید، حتما برای صرف صبحانه سری به این رستوران بزنید. منوی شام پاسیو هم عالی است و انواع غذاهای بین المللی را می توانید در آن انتخاب کنید.

رستوران پاسیو بیسترو

 

آدرس: Mermerli S.15, Kaleiçi, Antalya, Turkey

رستوران 7 مهمت (7 Mehmet)

رستوران 7 مهمت در فاصله ی چند کیلومتری از مرکز شهر و روی تپه ای سرسبز روی به ساحل کنیالتی قرار گرفته است و یکی از بهترین ویوها را به شهر آنتالیا دارد. صاحب این رستوران شخصی به نام مهمت است که سال ها پیش کارش را اول به عنوان کمک آشپز در رستوران شروع کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که از سنت، غذاهای ترکی با گوشت گریل شده، ماهی و انواع مزه ها لذت می برید، حتما شما هم با رفتن به 7 مهمت، این رستوران را در فهرست بهترین رستوران های آنتالیا قرار خواهید داد.

آدرس: Ataturk Kultur Parki 201, Antalya, Turkey

رستوران Il Vicino Pizzeria

شاید رستوران Il Vicino Pizzeria را بتوان بهترین رستوران ایتالیایی در آنتالیا دانست. امکان دارد زمانی که شما در حال قدم زدن در خیابان های تاریخی آنتالیا و دیدن سازه هایی به سبک روم قدیم باشید، بدتان نیاید یک طعم خوش ایتالیایی را هم تست کنید تا حال و هوای این سازه های باقی مانده از دوران کهن را بهتر درک کنید. محیط داخلی Il Vicino Pizzeria واقعا زیبا و جالب ساخته شده است و در منوی آن هم می توان غذاهای مهم ایتالیایی را دید از پیش غذاهایی مثل بروشتا با گوجه گرفته تا سالادهای کاپرسه، انواع پیتزاها و البته دسر پاناکوتای خوشمزه. قیمت غذاهای این رستوران هم معقول و متناسب است.

رستوران ایتالیایی

 

آدرس: Pasa Camii12, Kaleici, Antalya, Turkey

کافه بار قلعه (Castle Café Bar)

در کافه بار قلعه می توانید چشم اندازی فوق العاده به خلیج آنتالیا داشته باشید و در عین حال طعم خوش غذاهای مدیترانه ای را تست کنید. این کافه در بخش قدیمی آنتالیا قرا گرفته است و رو به دریا قرار دارد و همانطور که می توان حدس زد منوی غذایی آن متشکل از غذاهای دریایی است.

آدرس: Kılıçarslan Mahallesi, Hidirlik 48, Kaleici, Antalya, Turkey

رستوران وانیلا لونگ (Vanilla Lounge)

در فاصله ی 5 دقیقه ای از تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری تور آنتالیا مانند هادریان گیت که در بخش قدیمی شهر قرار دارد، به رستوران Vanilla Lounge بر خواهید خورد. در درجه ی اول و در نگاه اول، چیزی از این رستوران که فورا جلب توجه می کند سبک معماری و ساخت آن و بعد غذای آن است. این رستوران توسط سرآشپزی بریتانیایی به همراه همسر ترکش اداره می شود و جایی عالی برای امتحان کردن انواع غذاهای بین المللی است. در تمامی غذاهای آن از تازه ترین مواد غذایی استفاده می شود و در آن ترکیبی فوق العدده از انواع سوپ ها و غذاهای اصلی به چشم می خورد. پیشنهاد می کنیم به عنوان پیش غذا حتما سوپ کدو تنبل آن را امتحان کنید.

رستوران وانیلا لونگ

 

آدرس: Hesapci 33, Kaleici, Antalya, Turkey

در صورتی که علاقه دارید مطالب مشابه برای مناطق دیگر ترکیه را بخوانید، می توانید روی تور استانبول و تور کوش آداسی کلیک کنید.

 
© 2018 , All Right Reserved