کی هتل ازمیر

ازمیر
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

کی هتل، یکی از پرطرفدارترین هتل های 5 ستاره شهر زیبای ازمیر

کی هتل لوکس و 5 ستاره یکی از هتل های محبوب و پرطرفدار شهر زیبای ازمیر است که در قلب این شهر زیبا و دیدنی در ساختمانی تاریخی قرار گرفته و در میان مسافران ازمیر طرفداران بسیار زیادی دارد. این هتل در منطقه کناک قرار گرفته و در میان گردشگران ایرانی هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر قصد سفر به ازمیر زیبا و دیدنی و اقامت در کی هتل را دارید با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات متعدد این هتل لوکس و 5 ستاره بیشتر آشنا شوید.

اتاق های کی هتل

34 اتاق لوکس و زیبای این هتل شامل اتاق های استاندارد و سوپریور و سوئیت های دلوکس، خانوادگی، اکسیوتیو و گرند به امکانات بسیار خوبی مجهزند که از جمله آنها می توان به تلفن، تلویزیون، اینترنت رایگان، مینی بار، میز کار، قهوه ساز و چای ساز، خدمات روم سرویس و ... اشاره کرد.

برخی از اتاق های کی هتل چشم اندازی فوق العاده از دریا را پیش روی اقامت کنندگان این هتل قرار می دهند.

امکانات و خدمات عمومی هتل

کی هتل امکانات و خدمات متعددی را هم به اقامت کنندگان خود رائه می دهد که از جمله آنها می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات لاندری، رستوران کنار دریا، بار، ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سالن رقص، اتاق جلسات و ... اشاره کرد. خدماتی که اقامت در این هتل را به تجربه ای لذت بخش تر برای گردشگران تبدیل می کنند.

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

همانگونه که گفتیم این هتل در منطقه کناک ازمیر قرار گرفته و موقعیت مکانی مناسب یکی از دلایل توجه گردشگران به آن محسوب می شود. این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس 17 کیلومتر فاصله دارد و از نزدیکترین مکان های مهم شهر به کی هتل می توان به برج ساعت ازمیر و میدان کناک اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ

در رستوران کنار دریای کی هتل می توان انواع غذاهای بین المللی را با کیفیت بسیار خوب و فوق العاده امتحان کرد و به تماشای چشم اندازی بسیار زیبا هم نشست. بار لابی این هتل هم با انواع کتاب ها و مجلات، محیطی جذاب و به یادماندنی را برای اقامت کنندگان کی هتل به وجود آورده است. بوفه صبحانه این هتل را هم با دو پیشنهاد ترکی و بین المللی از دست ندهید.

فاصله کی هتل تا برخی جاذبه های ازمیر

برج ساعت ازمیر ... 0.6 کیلومتر

میدان کناک ... 0.7 کیلومتر

مرکز خرید آگورا ... 7.5 کیلومتر

برخی امکانات هتل به اختصار

*رستوران     *ترانسفر فرودگاهی    *اینترنت رایگان

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room City View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ازمیر

 
© 2018 , All Right Reserved