هتل آلکوچلار کبان استانبول

استانبول - تکسیم بیگلو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل آلکوچلار کبان استانبول (Alkoclar Keban Hotel)، در قلب شهر واقع شده و تنها 150 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. فاصله ی این هتل 4 ستاره با خیابان استقلال به اندازه ی 2 دقیقه پیاده روی است. می توانید از تسهیلات مرکز آبگرم و اتاق های هتل آلکوچلار کبان، که مجهز به سیستم تهویه هوا ی مطبوع و چشم اندازی گسترده از تنگه ی بسفر و شهر استانبول هستند، نهایت لذت را ببرید.

اتاق های هتل آلکوچلار کبان در سبک مدرن آرت دکو بوده و با اثاثیه ی برند و پنجره های دو جداره آراسته شده اند. این اتاق ها مجهز به سرویس بهداشتی خصوصی، تلویزیون ال سی دی، مینی بار، قهوه ساز و اینترنت بی سیم رایگان هستند.

روز خود را با صبحانه ی سلف سرویس و مفصل رستوران ( واقع بر پشت بام ) هتل آلکوچلار کبان، در چشم اندازی از تنگه ی بسفر آغاز کنید. منو ی سفارشی این رستوران غذا های ترکی و مدیترانه ای را شامل می شود. همچنین می توانید کیک های لذیذ را به همراه چای یا قهوه امتحان کنید یا نوشیدنی ای گوارا بنوشید.

مهمانان آلکوچلار کبان می توانند به صورت رایگان از حمام ترکی و سونا ی هتل بهره ببرند. فاصله ی هتل از ایستگاه های وسایل نقلیه ی عمومی کمتر از 2 دقیقه پیاده روی است. کانتر پذیرش آلکوچلار کبان به صورت 24 ساعته ارائه ی خدمات می کند و سرویس حمل و نقل فرودگاهی در صورت درخواست و پرداخت اضافه بها فراهم می شود. مرکز همایش های لطفی کردار به اندازه ی 10 دقیقه سواری از هتل فاصله دارد.

اگر جهت گذراندن تعطیلات خود به استانبول آمده اید، می توانید مطمئن باشید که موقعیت مکانی هتل آلکوچلار کبان برای گشت و گذار در شهر جادویی استانبول بی نظیر است. تنها با گذشتن از خیابان می توانید به خیابان استقلال و میدان تکسیم بروید. به کمک تراموا یا با پیاده روی، به کافه ها، رستوران ها و فروشگاه های بی شمار این منطقه دسترسی خواهید داشت. با استفاده از وسایل نقلیه ی عمومی واقع در نزدیکی هتل می توانید به هر نقطه ای از استانبول که می خواهید بروید. کاخ دلمه باغچه به اندازه ی 15 دقیقه پیاده روی و برج گالاتا به اندازه ی 17 دقیقه پیاده روی از هتل آلکوچلار کبان فاصله دارند.

 

خدمات و تسهیلات هتل آلکوچلار کبان استانبول

مرکز تجاری 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، تراس، چای/قهوه در بخش های عمومی، نظافت روزانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، گهواره ی رایگان، فضا ی نشیمن جداگانه، لوازم بهداشتی رایگان، اغذیه فروشی، خدمات اتاق 24 ساعته، 2 اتاق جلسه، فضا ی مخصوص برگزاری کنفرانس، لوازم لباسشویی، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، پرسنل چند زبانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، حوله، دمپایی، اتو/تخته ی اتو کشی ( در صورت درخواست )، منو ی بالش، سشوار، میز، تلفن، آب معدنی رایگان و گاوصندوق داخل اتاق.

 

غذا خوری در هتل آلکوچلار کبان استانبول

پس از برخاستن از خوابی دل انگیز در هتل آلکوچلار کبان، می توانید صبحانه ی خود را در تراس طبقه ی هشتم در کنار چشم اندازی زیبا از برج دختر  میل کنید. صبحانه ی سلف سرویس هتل مطابق با تمامی ذائقه ها می باشد. در کنار صبحانه ی سرد، 5 نوع صبحانه ی گرم و نان ارائه می شوند. می توانید درخواست کنید زمانیکه از چشم انداز میدان تکسیم، برج دختر یا ایا صوفیه بهره می برید، چای یا قهوه تان به صورت سنتی سرو شود. به علاوه، خدمات اتاق 24 ساعته این امکان را به شما می دهد که خارج از ساعات سرویس دهی، غذا هایی لذیذ را امتحان کنید. خستگی های روزانه ی خود را با موسیقی و نوشیدنی های ارائه شده در کافه ی هتل آلکوچلار کبان برطرف کنید. چای عصرانه در محیط شیک و آرامش بخش لابی سرو می شود.

 

تعداد اتاق ها: 84

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / رستوران / خدمات اتاق

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved