هتل گرین پارک تکسیم استانبول

استانبول - تکسیم بیگلو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرین پارک تکسیم استانبول (The Green Park Hotel Taksim)، در قلب تکسیم واقع شده و یک استخر سرپوشیده و یک مرکز آبگرم درون آن قرار دارند. نزدیک ترین ایستگاه مترو به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی از این هتل 4 ستاره فاصله دارد و دسترسی آسان به دیگر بخش های شهر را میسر می سازد. دسترسی به اینترنت بی سیم در سراسر مجموعه رایگان می باشد.

تمامی اتاق های هتل گرین پارک تکسیم استانبول مجهز به تلویزیون کابلی، تلفن، یک سبد میوه ی رایگان، روزنامه و 2 بطری آب معدنی هستند.

رستوران هتل گرین پارک تکسیم انواع غذا های بین المللی و محلی را در محیطی آرام سرو می کند.

مرکز تناسب اندام هتل گرین پارک تکسیم شامل یک استخر سرپوشیده، سونا و حمام ترکی می شود. مسجد آبی و کاخ توپکاپی در 3.5 کیلومتری هتل قرار گرفته اند.

هتل گرین پارک تکسیم 20 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل در 1.3 کیلومتری هتل واقع شده اند.

 

مرکز آبگرم هتل گرین پارک تکسیم استانبول

مرکز آبگرم هتل گرین پارک تکسیم برای شما اوقاتی آرامش بخش و به دور از استرس های زندگی روزمره را رقم می زند. روغن های ارگانیک، خدمات درمانی ویژه، حمام سنتی ترکی، ورزش های انفرادی یا گروهی، لاغری با دستگاه، سونا، استخر روباز گرمایشی، کافه ویتامین، ژیمناستیک، ایروبیک، استپ، سونا ی بخار، رختکن، خدمات مراقبت از پوست، سم زدایی، درمان های آنتی اکسیدان و درمان با جلبک از جمله ی خدمات ارائه شده در این مرکز هستند. ماساژ بهترین روش برای رها شدن از انرژی های منفی و داشتن جسمی سالم و شاداب است. یک ماساژ حرفه ای درد ها را از بین برده و آرامشی بی نظیر برای جسم و ذهن شما به ارمغان می آورد. هوا ی گرم و خشک سونا با تسریع فرآیند تعریق، باعث متعادل کردن میزان آب و سموم بدن می شود.

 

غذا خوری در هتل گرین پارک تکسیم استانبول

می توانید در فضا های روباز و سرپوشیده انواع غذا های ترکی و بین المللی را امتحان کنید. غذا های بین المللی در وعده های صبحانه و شام به صورت سلف سرویس روی تراس مشرف به دریا سرو می شوند. یک رستوران ترکی با دکوراسیون سنتی اژه، مرمره و آناتولی جنوب شرقی، یک رستوران بین المللی و یک رستوران کودکان در هتل گرین پارک تکسیم قرار دارند. کافه ی لابی در ورودی هتل قرار گرفته و تا نیمه شب خدمات ارائه می دهد. این کافه مجموعه ی متنوعی از کوکتل های بین المللی را به همراه نوشیدنی های گوارا سرو می کند. به جز نوشیدنی های رایگان، بقیه ی نوشیدنی ها شامل اضافه بها می شوند.

 

تعداد اتاق ها: 179

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / استخر سرپوشیده / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / مرکز تناسب اندام    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

EXECUTIVE SUITE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved