هتل گرند هیلاریوم استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند هیلاریوم استانبول (Grand Hilarium Hotel)، در منطقه ی مرکزی و تاریخی ینیکاپی واقع شده است. استخر سرپوشیده، حمام ترکی و باشگاه ورزشی از جمله ی تسهیلات واقع در این هتل 4 ستاره هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان می باشد.

اتاق های هتل گرند هیلاریوم اثاثیه ای با رنگ روشن دارند و شامل تلویزیون و مینی بار می شوند. سرویس بهداشتی شیک اتاق ها دارا ی لوازم بهداشتی مخصوص هتل است.

مهمانان هتل گرند هیلاریوم می توانند در رستوران هتل گرند از صرف غذا های محلی و بین المللی لذت ببرند. همچنین یک کافه در هتل وجود دارد که کوکتل های گوارا و تنقلات سبک ارائه می دهد.

ماساژور های هتل گرند هیلاریوم انواع خدمات درمانی و آرامش بخش را برای مهمانان گرامی تدارک دیده اند. ماساژ های کامل بدن و پدیکور از جمله ی این خدمات هستند. همچنین یک باشگاه ورزشی مجهز به دستگاه های هوازی و یک کافه اینترنت در هتل قرار گرفته اند. مهمانان می توانند با پرداخت اضافه بها از سونا و حمام ترکی گرند هیلاریوم استفاده کنند.

ترمینال کشتیرانی ینیکاپی در 50 متری هتل گرند هیلاریوم قرار دارد. مسجد سلیمانیه به اندازه ی 15 دقیقه پیاده روی و بازار بزرگ به اندازه ی 17 دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارند. می توانید با پا ی پیاده از هتل به میدان اسب دوانی، آب انبار باسیلیکا و ایا صوفیه بروید.

منطقه ی فاتح برای مسافرانی که به بنا های تاریخی، موزه ها و گشت و گذار علاقه دارند مکانی مناسب است.

 

خدمات و تسهیلات هتل گرند هیلاریوم استانبول

صبحانه ی رایگان، اتاق جلسه، گهواره، تختخواب تاشو/اضافه، سشوار، مینی بار، تلفن و صندوق داخل اتاق.

 

مرکز آبگرم و تناسب اندام هتل گرند هیلاریوم استانبول

در این مرکز آرامش و سلامتی انتظار شما را می کشند. مرکز آبگرم هتل گرند هیلاریوم مملو از انرژی و جادوی شهر قدیمی استانبول و رنگ های بی نظیر آن است. 8 اتاق ماساژ بزرگ در این مرکز قرار گرفته اند. در سونای هتل به استراحت بپردازید. خستگی خود را در حمام ترکی برطرف کنید. می توانید در تمام طول روز از استخر سرپوشیده بهره ببرید.

 

غذا خوری در هتل گرند هیلاریوم استانبول

صبح خود را با قهوه های کافه آنتیک آغاز کرده و هنگام صرف نوشیدنی خود از محیط راحت و صمیمانه ی آن لذت ببرید. رستوران هتل گرند هیلاریوم در طول روز غذا های ترکی و بین المللی سرو می کند.

رستوران: رستوران هتل گرند هیلاریوم با حفظ سنت های قدیمی و میراثی بی نظیر محیطی شیک و آرامش بخش را برای مهمانانش تدارک دیده است.

کافه آنتیک: این کافه چای ترکی یا قهوه ی تازه را در محیطی آرام به همراه شیرینی های تازه سرو می کند.

 

تعداد اتاق ها: 70

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

FAMILY ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved