هتل گرند لیزا استانبول

استانبول - لالعلی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند لیزا استانبول (Grand Liza Hotel)، تنها 600 متر با بازار بزرگ فاصله دارد و رستورانی ترکی با چشم انداز گسترده از تنگه ی بسفر در آن قرار گرفته است. اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم تهویه هوا ی مطبوع و دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم هستند.

اتاق های هتل گرند لیزا با رنگ های گرم و اثاثیه ی ساده ی چوبی تزئین شده اند. این اتاق ها مجهز به مینی بار و تلویزیون می باشند. برخی از اتاق ها دارا ی چشم انداز دریا ی مرمره هستند.

هتل گرند لیزا هر صبح صبحانه ی سلف سرویس ارائه می دهد. مهمانان می توانند در رستوران تراس از صرف غذا های تازه ی دریایی و کباب های ترکی لذت ببرند. کافه ی امریکن پاب (The American Pub) انواع کوکتل ها و نوشیدنی های گوارا سرو می کند.

مهمانان می توانند از سرویس های لباسشویی و خشکشویی هتل گرند لیزا بهره ببرند. همچنین یک کانتر تور در هتل قرار دارد که خدمات کرایه ی اتومبیل ارائه داده و در مورد جاذبه های محلی به مهمانان گرند لیزا اطلاعات می دهد.

هتل گرند لیزا در منطقه ی کوم کاپی واقع شده است و به اندازه ی 15 دقیقه پیاده روی با مسجد آبی و کمتر از 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد. فاصله ی هتل با میدان اسب دوانی به اندازه ی 8 دقیقه پیاده روی و با ایا صوفیه به اندازه ی 14 دقیقه پیاده روی می باشد.

منطقه ی فاتح برای مسافران علاقه مند به بنا های تاریخی، موزه ها و گشت و گذار، مکان مناسبی است.

 

خدمات و تسهیلات هتل گرند لیزا استانبول

حمل و نقل رایگان به ایستگاه قطار، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، باغ، کرایه ی اتومبیل، کتابخانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، گهواره ی رایگان، تختخواب اضافه/تا شو، یخچال، لوازم بهداشتی رایگان،  خدمات اتاق 24 ساعته، فضا ی اختصاص داده شده به برگزاری کنفرانس، یک اتاق جلسه، مساعدت در تهیه ی تور/بلیط، فضا ی اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، اتو/تخته ی اتو کشی ( در صورت درخواست )، سشوار ( در صورت درخواست )، میز، تلفن و صندوق داخل اتاق.

 

تعداد اتاق ها: 36

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / رستوران / خدمات اتاق

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

STANDARD TRIPLE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Classic Double Room with Sea View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Quadruple Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved