هتل گرند حیات استانبول

استانبول - تکسیم
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul)، در قلب شهر واقع شده است و با میدان تکسیم و مراکز اصلی همایش ها و نمایشگاه های مهم استانبول فاصله ی بسیار کمی دارد. این هتل 5 ستاره دارا ی یک استخر روباز، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام و سالن های همایش مدرن می باشد.

اتاق های شیک هتل گرند حیات با رنگ های روشن تزئین گشته اند و به فضا ی نشیمن، تلویزیون ال سی دی و فضا ی کار مجهز می باشند. سرویس بهداشتی مرمرین اتاق ها دارا ی وان و دوش با محفظه ی شیشه ای است.

رستوران «34» تنوع غذایی بالایی داشته و غذا های محلی ترکی و مدیترانه ای سرو می کند. محیط راحت کافه ی مِزانین لاونج (Mezzanine Lounge & Bar) مکانی عالی برای استراحت است. کافه لایبرِری (Library Bar) محیطی آرامش بخش داشته و فضا ی آن یاد آور سبک باشگاه های جنتلمن های انگلیسی می باشد.

در روز های آفتابی هیچ چیز بهتر از صرف نوشیدنی و باربیکیو در رستوران گازیبو در مجاورت استخر نیست. رستوران هوری، رستوران سنتی ژاپنی با منویی بی نظیر و محیطی اصیل می باشد.

مرکز آبگرم و تناسب اندام گایا (Gaia Spa&Fitness Centre) خدمات مدرن و مراسم اصیل حمام ترکی را به مهمانان عزیز ارائه می دهد. همچنین یک زمین تنیس دارا ی نور افکن نیز در مجموعه ی هتل وجود دارد.

فاصله ی ایستگاه مترو ی تکسیم با هتل گرند حیات تنها 400 متر است. منطقه ی تاریخی سلطان احمد که شامل کاخ توپکاپی، ایا صوفیه و مسجد آبی می شود در 5 کیلومتری هتل قرار دارد. فاصله ی گرند حیات با فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر می باشد.

هتل لوکس گرند حیات مجموعه ی متنوعی از خدمات با کیفیت را برای رفع تمامی نیاز های مهمانان تدارک دیده است.

 

فعالیت ها در هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول تمامی فعالیت ها و تسهیلاتی را که مهمانان از یک هتل لوکس 5 ستاره انتظار دارند فراهم کرده است.گرند حیات موقعیت مکانی ایده آلی دارد. اگر تمایل به گشت و گذار در استانبول را دارید می توانید با استفاده از فونیکولار به کاباتاش رفته ( 5 دقیقه ) و از آن جا با تراموا به شهر قدیمی استانبول برسید. برای خرید اجناس قدیمی می توانید به بازار بزرگ رفته و اجناس چرم، فرش، صنایع دستی و جواهر بخرید.

مرکز آبگرم و تناسب اندام گایا: این مرکز دارا ی 4 اتاق با طراحی ویژه می باشد که هر کدام مجهز به تخت ماساژ، دوش، سیستم پخش موسیقی و سیستم نور پردازی هستند.

خدمات حمام ترکی که در آن حمام کردن، ماساژ، اسکراب و خدمات مراقبتی صورت با هم ترکیب شده اند، از تخصص های مرکز آبگرم گایا است. رختکن های لوکس مرکز دارا ی سونا ی معطر، سونا ی بخار، فضا ی استراحت، دوش، سلمانی و کمد های بزرگ هستند. استودیو ی مرکز گایا مجهز به دستگاه هایی با تکنولوژی پیشرفته است و انواع کلاس ها از جمله یوگا و پیلاتس در آن برگزار می شوند. با کمک پرسنل متخصص این مرکز به جسم، ذهن و روح خود آرامش ببخشید و احساس جوانی دوباره کنید.

ماساژ ها و پکیج های این مرکز عبارتند از: ماساژ تعادلی، ماساژ گایا، ماساژ آروماتراپی، ماساژ رز، ماساژ جاسمین، ماساژ سوئدی، ماساژ دیپ تیشو، ماساژ سنگ داغ، ماساژ پا، ماساژ پشت، پکیج زوج ها، اسکراب بدن ترکی، پکیج حمام ترکی، پکبج حرم، پکیج مدیترانه ای، پکیج عثمانی، پکیج ترکیش دیلایت، پکیج انرژی، پکیج جت لَگ ریکاوری، پکیج رینیو و پکیج اسپا.

تناسب اندام: مرکز سلامتی و سرگرمی هتل گرند حیات استانبول استفاده ی اختصاصی از بدنسازی و سالن های ورزشی کاملا مجهز هتل را برای مهمانانش فراهم کرده است. کلاس های یوگا و پیلاتس، برنامه های شخصی بدنسازی، سونا، سونا ی بخار، حمام ترکی، استخر روباز و زمین تنس دارا ی نور افکن نیز از دیگر تسهیلات این مرکز هستند.

مرکز بدنسازی دارا ی دوچرخه های کامپیوتری، تردمیل، الپتیکال و تجهیزات بادی بیلدینگ بوده و به نمایشگر های پلاسما و سیستم های موسیقی پیشرفته مجهز شده است.

استخر: استخر هتل گرند حیات توسط باغی منزوی واقع در قلب شهر احاطه شده و از آن به عنوان اقامتگاهی تابستانی برای استراحت استفاده می شود. میتوانید پس از استفاده از استخر در کافه رستوران گازیبو انواع سالاد، پانینی، ساندویچ، پیتزا ی ایتالیایی، بستنی و نوشیدنی را امتحان کنید. استخر در طول تابستان قابل استفاده است.

تنیس: زمین تنیس هتل گرند حیات مجهز به نور افکن می باشد. استفاده از زمین تنیس برای مهمانان هتل رایگان است.

 

غذا خوری در هتل گرند حیات استانبول

رستوران 34: رستوران 34 انواع غذا های محلی ترکیه ای و مدیترانه ای را با روش های قدیمی و اصیل پخت و پز آماده می کند. این رستوران، غذا خوری محبوب مهمانان هتل و شهروندان استانبول است و دارا ی آشپزخانه ی اوپن و محیطی شاد می باشد. باکیفیت ترین غذا ها برای وعده های صبحانه، نهار و شام را در رستوران 34 امتحان کنید.

کافه ی مزانین لاونج: مزانین مکانی مناسب برای استراحت و چشیدن انواع قهوه و چای به همراه کلوچه و شیرینی های لذیذ است. انواع کوکتل ها و نوشیدنی های محلی و بین المللی، قهوه های ایتالیایی و شیرینی های خانگی در مزانین سرو می شوند.

کافه ی لایبرری: این کافه در لابی واقع شده و انواع نوشیدنی ها را در محیطی آرام ارائه می دهد. فضا ی کافه یاد آور باشگاه جنتلمنان انگلیسی است.

کافه رستوران گازیبو: در روز های تابستان هیچ چیز وسوسه انگیز تر از صرف نوشیدنی ها و امتحان منو ی رستوران گازیبو در کنار استخر نیست. گازیبو به باغی مخفی در استانبول شباهت دارد. این رستوران کنار استخر مکانی محبوب برای مردم محلی و مهمانان هتل می باشد.در کنار استخر روباز و داخل این باغ مخفی به تمدد اعصاب پرداخته و از محیط آرامش بخش اطراف لذت ببرید و در عین حال پیتزا های ایتالیایی تازه، خوراکی های سنتی ترکی و میانوعده ها و کوکتل های لذیذ صرف کنید.

خدمات اتاق: اگر مشغله هایتان برای شما وقتی جهت صرف صبحانه باقی نمی گذارند یا می خواهید شام خود را در آرامش اتاقتان صرف کنید، هتل گرند حیات این امکان را به شما می دهد که بدون ترک اتاق از صرف وعده های غذایی خود لذت ببرید.

 

تعداد اتاق ها: 360

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

GRAND KING

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved