هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر استانبول (Grand Cevahir Hotel Convention Center)، دارا ی یک استخر سرپوشیده، یک استخر روباز و بدنسازی ای مجهز به تردمیل و وزنه های آزاد است. این هتل 5 ستاره در فاصله ی 3.8 کیلومتری میدان تکسیم و 1.1 کیلومتری مرکز خرید جواهر قرار گرفته است. تلویزیون صفحه تخت و اینترنت بی سیم رایگان از امکانات موجود در اتاق های هتل گرند جواهر هستند.

تمامی اتاق های هتل گرند جواهر بزرگ بوده و شامل سیستم تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون و یک سالن دارا ی میز تحریر و صندلی راحتی شیک می شوند. دمپایی و سایر تسهیلات، داخل سرویس بهداشتی خصوصی هر اتاق وجود دارند.

رستوران دِلیز (Deliz Restaurant) صبحانه ی سلف سرویس مغذی ارائه می دهد. لابی لاونج با سرو انواع قهوه ی ایتالیایی و خوراکی های خانگی مکانی مناسب برای ملاقات با دوستان و همکاران یا استراحت است. مهمانان می توانند در محیط زیبا ی رستوران سلطان از غذا های مدیترانه ای و ترکی لذت برده یا با صرف نوشیدنی ای گوارا رو ی تراس این رستوران خستگی خود را از بین ببرند.

فرودگاه آتاتورک در 18 کیلومتری هتل گرند جواهر قرار گرفته است. شیشلی کمتر از 10 دقیقه سواری با هتل فاصله دارد. سیتی مال 2.2 کیلومتر و مرکز خرید پروفیلو 2.6 کیلومتر از گرند جواهر فاصله دارند. ایستگاه متروباس شیشلی در 1 کیلومتری هتل و برج های ترامپ در فاصله ی 15 دقیقه پیاده روی از هتل واقع شده اند. پارکینگ رایگان در مجموعه ی هتل موجود است.

 

باشگاه تندرستی هتل گرند جواهر استانبول

استرس روزانه ی کار و زندگی در شهر را در باشگاه تندرستی سِیلینگ از بین ببرید. بدنسازی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، حمام ترکی، سولاریوم و تسهیلات ماساژ، برای تمدد اعصاب و سلامتی شما تدارک دیده شده اند. ترکیب برنامه های فردی بدنسازی به همراه برخی از بهترین دستگاه های ورزشی دنیا و محیط آرامش بخش این باشگاه، همگی زمینه را برای ارائه ی بهترین خدمات به مهمانان عزیز فراهم کرده اند.

 

غذا خوری در هتل گرند جواهر استانبول

کافه ی لابی و لابی لاونج: انواع قهوه های با کیفیت ایتالیایی، شیرینی های خانگی و شیرینی های لذیذ متنوعِ سرو شده در لابی لاونج، این کافه را به مکانی مناسب جهت استراحت و ملاقات با دوستان تبدیل کرده است.

رستوران سلطان: این رستوران نمونه ای از بهترین غذا های مدیترانه ای و ترکی را ارائه می دهد. سالن غذا خوری رستوران سلطان به اندازه ی 120 نفر و بخش تراس رستوران به اندازه ی 40 نفر گنجایش دارند. این رستوران وعده های نهار و شام را با بالا ترین کیفیتِ خدمات سرو می کند.

رستوران دِلیز: علاوه بر ظرفیت 400 نفره ی سالن غذا خوری و سرو صبحانه ی سلف سرویس تمام و کمال، بخش تراس رستوران دلیز گنجایش 150 نفر مهمانان را دارد. این رستوران بهترین غذا های بین المللی را برای مهمانان گرامی هتل تدارک دیده است.

کافه یِلکِن: این کافه محلی مناسب برای ملاقات با دوستان و صرف نوشیدنی می باشد.

 

تعداد اتاق ها: 323

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / استخر سرپوشیده / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / بدنسازی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

EXECUTIVE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive with Lounge Access

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Connecting Family Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved