هتل کوتا پارادیسو بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کوتا پارادیسو بالی (Kuta Paradiso Hotel) 2 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. هتل کوتا پارادیسو در جنوب ساحل کوتا واقع شده است، و تا فرودگاه بین المللی بالی 10 دقیقه رانندگی دارد. این هتل لوکس دارای استخر روباز، 6 گزینه ی غذاخوری، و سرویس حمل و نقل رایگان تا فرودگاه می باشد.

اتاق های بزرگ مهمان در کوتا پارادیسو هتل دارای طراحی داخلی مدرن و کف پوش چوبی می باشند. تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، چای/قهوه ساز، و تلویزیون می باشند. سرویس های بهداشتی مرمری اختصاصی مجهز به وان حمام می باشند.

هتل کوتا پارادیسو دارای بولینگ و مرکز تناسب اندام می باشد. مهمانان می توانند ار ماساژ در آبگرم جالانیدی لذت ببرند. این هتل همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام کامل مجهز با متخصصان سلامت و تناسب اندام با تجربه، می باشد.

کافه ی بی کاپل و گریل، غذاهای بین المللی و سرگرمی های زنده ی شبانه ارائه می کنند. برای رفع خستگی می توانید از کافه استخر لاگونا لذت ببرید.

موقعیت و مکانهای اطراف هتل: هتل کوتا پارادیسو در فواصل کوتاهی از ساحل معروف کوتا، بازار مرکزی هنری بالی، باشگاه شبانه، رستوران ها و مغازه ها واقع شده است.

فاصله برخی مراکز مهم تا هتل بصورت زیر می باشد:

·         ساحل معروف کوتا – 50 متر

·         بازار هنری و سوغاتی کوتا – 30 متر

·         فروشگاه بزرگ ماتاهاری – 50 متر

·         مرکز خرید میدان کوتا – 50 متر

·         مرکز بولینگ و بیلیارد پارادیسو – 50 متر

·         پارک آبی مرکزی – 50 متر

·         مرکز خرید دیسکاوری – 75 متر

·         کافی شاپ هارد راک – 100 متر

 

محل اقامت: هتل کوتا پارادیسو دارای 250 اتاق، سوئیت و محل اقامت مخصوص خانواده ها با امکانات فوق العاده با کیفیت می باشد که تمامی آنها دارای چیدمان مدرن، تخت های دو نفره فوق العاده راحت، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون مجهز به ماهواره، اینترنت رایگان بی سیم، مینی بار، گاو صندوق، سرویس نظافت بصورت 24 ساعته می باشند. اتاق ها مشرف به زمین های سرسبز یا استخر می باشند. تعدادی از اتاق ها نیز مشرف به اقیانوس می باشند.

 

غذاخوری: برای هر ذائقه ای در رستوران های هتل طیف گسترده ای از غذاها شامل میز بزرگ صبحانه بصورت بوفه، غذاهای ژاپنی و سنگاپوری و ... سرو می گردد. کافی شاپ ال پاتیو (El Patio Cafe) در فضای باز غذا سرو می کند. کافی شاپ لاگونا پول بار (Laguna Pool Bar) انواع نوشیدنی و غذاهای سبک در کنار استخر برای مهمانان سرو می کند. بهترین غذاهای ژاپنی، چینی و سنگاپوری در رستوران کایگارا (Kaigara Japanese Restaurant) و بی کاپل سی فود (B’Couple’s Seafood) سرو می گردد.

هنگامی که در استخر از شنا کردن لذت می برید می توانید نوشیدنی دلخواه یا غذای سبک یا اسنک میل کنید. می توانید بینگو (Bingo) بازی کنید یا با کاپیتان پابلو و مایک (Captain Pablo & Mike) نوشیدنی میل کنید و هر روز جایزه بگیرید.

 

امکانات هتل: استخر ها در هتل کوتا پارادیسو افسانه ای هستند. کناره های استخر به گونه ساخته شده اند که می توانید تمام روز را حمام آفتاب بگیرید یا برای صرف ناهار در تراس کافی شاپ لاگونا پول بار (Laguna Pool Bar) شنا کنید. حس خوب مطالعه در داخل استخر یا خالی کردن ذهن خود و حس آرامش در کنار استخر مطمئنا پررنگ ترین نقطه سفر شما به هتل کوتا پارادیسو می باشد.

 

سالن کنفرانس: سالن کنفرانس هتل کوتا پارادیسو یک گزینه عالی برای جلسات و کنفرانس با ظرفیت 450 نفر می باشد. سالن رقص هتل محلی مناسب و کاربردی برای جشن های، سخرانی ها و مجالس می باشد. تیم برگزاری مجالس هتل آماده برگزاری هر نوع رویداد به شگفت انگیز ترین روش می باشد.. مساحت سالن 449 متر مربع و ارتفاع آن 4 متر 22 سانتی متر است.

 

سالن آبگرم جالانیدی: آرام شوید و اجازه دهید روز به روز استرس از بدن شما خارج شود. خود را رها کنید و در اتمسفر آرامش بخش جالانیدی غرق شوید. همراه با درمانگران متخصص و با تجربه هتل، این اطمینان را به شما می دهیم در آرامش و راحتی غوطه ور خواهید شد.

درمان های ماساژ سنتی بالی، مالش بدن به روش لولور (Lulur Body Scrubs)، آروماتراپی، سونای داغ و مانیکور دست و پا همه تضمین کننده آرامش و شادابی و طراوت و لذت بردن از تعطیلات برای شماست.  

 

تعداد اتاق های هتل: 250

امکانات محبوب: اینترنت رایگان، سرویس رایگان حمل و نقل به فرودگاه، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی، اتاق هایی که سیگار ممنوع می باشد.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved