هتل کنراد بسفروس استانبول

استانبول - بشیکتاش
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کنراد بسفروس استانبول (Conrad Istanbul Bosphorus)، در مرکز شهر واقع شده و چشم انداز زیبا ی تراس هایش از تنگه ی بسفر ستودنی است. این هتل 5 ستاره دارا ی یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده بوده و به تنگه ی بسفر و کاخ دلمه باغچه بسیار نزدیک می باشد.

اتاق های هتل کنراد بسفروس دکوراسیونی امروزی و اثاثیه ای لوکس داشته و دارا ی فضا ی نشیمن و محیط کار هستند. سرویس بهداشتی تمامی اتاق ها از مرمر ساخته شده و مجهز به محصولات بهداشتی لوکس مانند محصولات گیاهی مراقبت از مو ی تارا اسمیت، ریفاینِری، آروماتراپی اِسوشیِیتس و شانگهای تانگ می باشد. اتاق های نوسازی شده ی هتل کنراد بسفروس ( 2015 ) دارا ی تلویزیون ال سی دی، قهوه ساز نِسپرسو و یک داک آی هوم هستند. بیشتر سوئیت ها شامل سرویس حمل و نقل رایگان به فرودگاه آتاتورک می شوند.

غذا خوری های هتل کنراد بسفروس شامل رستوران منظره (Manzara Restaurant) می شوند که آشپزخانه ای اوپن و چشم اندازی از شبه جزیره ی تاریخی و تنگه ی بسفر دارد. این رستوران غذا های مدیترانه ای را در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می کند. کافه و تراس سامیت واقع در طبقه ی 14 ام انواع نوشیدنی ها را در کنار چشم انداز استانبول و تنگه ی بسفر به مهمانان گرامی ارائه می دهد.

هتل کنراد بسفروس که در سال 2015 توسط موسسه ی "جوایز گردش جهانی" به عنوان برترین هتل شهری اروپا شناخته شده است، مجهز به 3 زمین تنیس ( خاک رس ) روباز و سرپوشیده می باشد. همچنین از دیگر تسهیلات هتل می توان از یک باشگاه ورزشی کاملا مجهز و امکانات مرکز آبگرم نام برد.

هتل کنراد بسفروس در منطقه ی پرتکاپوی بشیکتاش واقع شده است؛ این منطقه مملو از انواع کافه ها، رستوران ها، فروشگاه ها و بوتیک ها در محله ای با فرهنگ های گوناگون و تفرجگاه های ساحلی است. منطقه ی شیک نیشان تاشی با فروشگاه های برند و رستوران ها و کافه های شیکش در فاصله ی 1.5 کیلومتری هتل قرار دارد. مرکز خرید زورلو 4.4 کیلومتر با کنراد بسفروس فاصله دارد.

بندر قایق هایی که مقصدشان بخش آسیایی استانبول است با هتل 750 متر فاصله دارد. می توانید با یک پیاده روی دلپذیر 10 دقیقه ای از میان پارک ییلدیز به کاخ دلمه باغچه برسید. با 20 دقیقه پیاده روی می توانید از هتل کنراد بسفروس به منطقه ی اورتاکوی، ایستگاه تراموا ی کاباتاش و ایستگاه های فونیکولار بروید.

هتل کنراد بسفروس استانبول تمامی آن چه که مسافران به دنبالش هستند را داراست؛ اینترنت بی سیم رایگان، باشگاه تندرستی شبانه روزی شامل حمام ترکی، 2 استخر شنا، زمین های روباز و سرپوشیده ی تنیس و یک استخر جداگانه مخصوص کودکان بخشی از تسهیلات این هتل لوکس هستند. علاوه بر تمام این ها خدمات پرستاری از کودک، منو ی کودکان، گهواره و صندلی پایه بلند نیز موجود می باشند. اتاق های مخصوص سیگاری ها و اینترنت بیسیم رایگان در اتاق ها و لابی نیز از دیگر خدمات رفاهی هتل کنراد بسفروس هستند.

 

باشگاه تندرستی هتل کنراد بسفروس استانبول

 پس از گذراندن یک روز پرمشغله در استانبول میتوانید به باشگاه تندرستی هتل کنراد بسفروس رفته و با استفاده از خدمات گوناگون این مرکز جانی تازه بگیرید. ورزشگاه کاملا مجهز این باشگاه شامل مربیان تناسب اندام، استخر های روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، خدمات مرکز آبگرم اسپا سول، زمین های تنیس، سونا ها، سونا های بخار و حمام بخار است.

در صورت تقاضا می توانید در هر یک از استخر های روباز یا سرپوشیده ی هتل کنراد بسفروس در کلاس های آموزشی شنا شرکت کنید. یک استخر جداگانه ی کوچکتر برای کودکان تدارک دیده شده است. مرکز تناسب اندام این باشگاه مجهز به مدرن ترین دستگاه های ورزشی می باشد. می توانید هنگام استفاده از دستگاه های هوازی شبکه های تلویزیونی بین المللی را تماشا کنید، در اینترنت بگردید یا با استفاده از صفحات نمایش ال سی دی به حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی وصل شوید. مهمانانی که فعالیت در فضا ی باز را ترجیح می دهند می توانند تمرینات هوازی خود را در مسیر دویدن 3D انجام دهند. صندلی های چرم متعلق به دستگاه های وزنه ای باشگاه، فشار وارده بر کمر، گردن و مفاصل شما را کاهش خواهند داد. کمد های رختکن مجهز به لوازم رایگان مانند دئودورانت، ژل مو، اسپری مو و لوسیون بدن هستند. با انجام رزرو می توانید مربی خصوصی داشته باشید یا درخواست کنید جهت برگزاری جلسات خصوصی در اتاقتان وزنه های آزاد و دیگر تجهیزات به آن جا انتقال داده شوند. برای آرامش بخشیدن به عضله ها پس از ورزش به سونا یا سونا ی بخار بروید. هتل کنراد بسفروس استانبول سونا و سونا های بخار جداگانه ای برای بانوان و آقایان ترتیب داده است. از دیگر بخش های باشگاه تندرستی می توان از سالن ورزشی، فضا ی استراحت و آرایشگاه ( پیرایش مو ) نام برد. تمرینات کاردیو تنیس صورت گرفته در زمین های تنیس به چهار سطح مبتدی، متوسط، پیشرفته و حرفه ای تقسیم می شوند. کاردیو تنیس علاوه بر سوزاندن سریع چربی ها باعث افزایش متابولیسم بدن می شود. کلوب تنیس همچنین برای کودکان کلاس های آموزشی برگزار می کند.

 

مرکز آبگرم اسپا سول هتل کنراد بسفروس استانبول

مرکز آبگرم اسپا سول مناسب افرادی است که در قلب شهر شلوغ استانبول به دنبال آرامش می گردند. حمام ترکی، اتاق های ماساژ، سونا و سونا ی بخار قسمتی از امکاناتی هستند که در این مرکز انتظار شما را می کشند.

ماساژ ها: ماساژ علاوه بر لذتی که برای بدن به ارمغان می آورد، باعث آرامش دادن به ماهیچه ها و دفع بهتر سموم از بدن شده، گردش خون را بالا برده و درد گردن، کمر، شانه، آرتروز و سردرد را ازبین می برد. ماساژ درمانی این مرکز با استفاده از ترکیبی با کیفیت از روغن های تهیه شده از گیاهان، گل ها و میوه ها باعث ایجاد توازن و آرامش در بدن می شود. ماساژ های ارائه شده در مرکز آبگرم اسپا سول از این قرارند: سوئدی ( کلاسیک )، ضد استرس ( کلاسیک )، ماساژ موضعی ( کلاسیک )، سنتی بالی، سنتی تایلندی، لومی لومی هاوایی، سنگ داغ، معطر شاقمه دوقیونت ( اختصاصی هتل )، میوتراپی رفع درد ( اختصاصی هتل ) و تلقینی آیورودیک ( اختصاصی هتل ).

حمام ترکی: لایه بردای از پوست با کیسه به آن حس طراوت داده و ماساژ با کف صابون به آن آرامش می بخشد. حمام به سبک سنتی مراکشی شامل لایه برداری با کیسه با استفاده از صابون طبیعی دارا ی روغن زیتون و پس از آن آبکشی با روشی خاص است که باعث پاکسازی و بهبود پوست می شود.

خدمات مراقبت از پوست: ما بهترین محصولات را با توجه به نوع پوست شما انتخاب می کنیم. استفاده از روغن زیره، هسته ی گلابی، کنجد، آرگان و بادام شیرین به همراه محصولات تهیه شده با عصاره های طبیعی به شما حس سرزندگی خواهند بخشید.

خدمات مراقبت از بدن: در این خدمات کیفیت، سنت و مدرنیته با هم ترکیب شده اند. این خدمات شامل انواع برنامه های ضد سلولیت و لاغری، لایه برداری، پوشش و خدمات مربوط به دست و پا می شوند. قهوه، فلفل قرمز، کریستال های آرگان و گل دریایی مرده به همراه محصولات تهیه شده از روغن گیاهی باعث آرامش بخشیدن به بدن می شوند.

 

غذا خوری در هتل کنراد بسفروس استانبول

رستوران منظره: هتل کنراد بسفروس شما را به رستوران تازه ساز منظره و لذت بردن از چشم انداز دلفریب آن از تنگه ی بسفر و شبه جزیره ی تاریخی دعوت می کند. سرآشپز ها در آشپزخانه ی اوپن منظره برای شما گزیده ای از غذا های شاهکار مدیترانه ای را آماده خواهند کرد. می توانید در این رستوران شامی صمیمانه خورده یا با دوستان و عزیزان خود جشن بگیرید.

بار و تراس سامیت: تراس سامیت کافه ای با چشم اندازی بی نظیر از افق استانبول است. نوشیدنی های بین المللی، کوکتل های مدرن و کلاسیک، منو ی وسوسه انگیز سامیت و چشم انداز فوق العاده ی آن شما را مجذوب این مکان خواهند کرد.

اگزکیوتیو لاونج: کیفیت اقامت خود را با برگزیدن یکی از اتاق ها یا سوئیت های شیک اگزکیوتیو ارتقاء داده و از دسترسی اختصاصی به اگزکیوتیو لاونج، تراس، تنقلات رایگان، سالن و فضا ی نشیمن آرامش بخش آن لذت ببرید. این رستوران محیطی دوستانه داشته و اختصاصی می باشد. در این مکان به اینترنت دسترسی رایگان خواهید داشت و پذیرش و خروج شما خصوصی خواهد بود. می توانید از اتاق جلسات اختصاصی برای 2 ساعت استفاده کرده و استفاده از سرویس اتوکشی برای 3 عدد از لباس هایتان رایگان خواهد بود.

توجه: سوئیت خانوادگی شامل این سرویس نمی شود.

 

تعداد اتاق ها: 553

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / مرکز تناسب اندام

سال تاسیس: 1992 ( نوسازی شده در سال 2015 )

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Park

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE PARTIAL BOSPHORUS

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

EXECUTIVE PARK ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

EXECUTIVE BOSPHORUS ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved