هتل کناک استانبول

استانبول - تکسیم
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کناک استانبول (Konak Hotel Taksim)، تنها چند قدم از مرکز همایش ها و نمایشگاه های استانبول ( ICEC ) فاصله دارد. فاصله ی این هتل 4 ستاره و مدرن با میدان تکسیم به اندازه ی 7 دقیقه پیاده روی است. 2 رستوران و یک تراس در کناک تکسیم قرار گرفته اند.

دکوراسیون اتاق های رنگارنگ هتل کناک تکسیم ترکیبی از عناصر سنتی و امکانات مدرن است. اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ال سی دی و چای/قهوه ساز از تسهیلات موجود در این اتاق ها می باشند.

رستوران کازان (Kazan Restaurant) صبحانه ای سلف سرویس متشکل از غذا های شیرین تهیه شده از ترکیبات فصلی ارائه می دهد. مهمانان می توانند از نهار، شام و نوشیدنی های سرو شده در رستوران استرادا (Strada Restaurant) که غذا های بین المللی سرو می کند، لذت ببرند.

کانتر پذیرش هتل کناک تکسیم به صورت 24 ساعته ارائه ی خدمات می کند. پرسنل این کانتر می توانند هماهنگی های مربوط به تور های سیاحتی و خدمات کرایه ی اتومبیل را برای شما انجام داده و اطلاعات لازم در مورد جاذبه های محلی را در اختیار شما بگذارند.  

وسایل نقلیه ی عمومی که دسترسی به دیگر بخش های استانبول را میسر می سازند، تنها 400 متر با هتل کناک تکسیم فاصله دارند. کاخ دلمه باغچه در 750 متری و برج گالاتا در 3 کیلومتری هتل واقع شده اند.

در هتل کناک تکسیم استانبول فرهنگ ترکی با زیبایی و تکنولوژی مدرن ترکیب شده است. این هتل در مرکز سرگرمی و تجارت استانبول قرار گرفته است. پرسنل خونگرم و محیط صمیمانه ی کناک تکسیم نوید خدماتی با کیفیت و اقامتی دلنشین را به شما می دهند.

کناک تکسیم به یک گالری هنری شباهت دارد. در سراسر هتل با صد ها اثر هنری مواجه خواهید شد.

 

خدمات و تسهیلات هتل کناک تکسیم استانبول

چای/قهوه ساز در اتاق، خروج از هتل اکسپرس، مرکز تجاری، تسهیلات همایش، گاوصندوق، خشکشویی، سرویس لباسشویی ( شست و شو و اتو کشی )، فکس و کپی، سرویس بیدار باش، سرویس پارک ماشین توسط پیشخدمت، خدمات اتاق 24 ساعته، حوله و دمپایی، کرایه ی اتومبیل، تور شهری، سرویس حمل و نقل فرودگاهی، صرافی، 3 اتاق جلسه، چای/قهوه در بخش های عمومی، نظافت روزانه، تهویه هوا ی مطبوع، ایستگاه کامپیوتر، گهواره ی رایگان، تختخواب تاشو/اضافه ( شامل اضافه بها )، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، فضا ی اختصاص داده شده به برگزاری کنفرانس، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، باربر، پرسنل چند زبانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، مینی بار و میز.

 

غذا خوری در هتل کناک تکسیم استانبول

طعم بی نظیر غذا های ترکی و بین المللی را در هتل کناک تکسیم تجربه کنید. محیط گرم و غذا های لذیذ سرو شده در 2 رستوران هتل خاطره ای به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

رستوران کازان: هیچ چیز بهتر از آغاز روز خود با صبحانه ای مغذی و لذیذ نیست و رستوران کازان بهترین مکان برای این مقصود است. صبحانه ی سلف سرویس رستوران شامل انواع شیرینی ها و نان های تازه، خوراکی های تهیه شده از تخم مرغ و مجموعه ای متنوع از پنیر و سبزیجات بخار پز می باشد. دکوراسیون و محیط شاد کازان مقدمات آغاز روزی پر نشاط را برای شما فراهم می سازند.

رستوران استرادا: هر وعده ی نهار و شام سرو شده در استرادا به مانند جشنی مفصل است. در این رستوران از مردم محلی و مهمانان هتل با انواع غذا های لذیذ سنتی ترکی و بین المللی پذیرایی می شود. پرسنل خونگرم استرادا از شما پذیرایی بی نظیری خواهند کرد.

 

تعداد اتاق ها: 117

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / خدمات اتاق 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Grand Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Connection Rooms

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved