هتل کلاس استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کلاس استانبول (Klas Hotel)، دقیقا در کنار محوطه ی اصلی دانشگاه استانبول قرار گرفته است. یک تلویزیون LCD در اتاق های شیک این هتل 4 ستاره وجود دارد. مهمانان می توانند به صورت رایگان از استخر واقع بر پشت بام و سونا ی هتل کلاس بهره ببرند. ایستگاه مترو ی وزنجیلر (Vezneciler Metro Station) تنها 200 متر با هتل فاصله دارد و دسترسی آسان به دیگر بخش های شهر، از جمله میدان تکسیم و خیابان استقلال را ممکن می سازد.

اتاق های هتل کلاس با رنگ های روشن تزئین شده اند و شامل دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، مینی بار و لوازم تهیه ی چای-قهوه می شوند. هر اتاق دارا ی یک سرویس بهداشتی خصوصی مدرن با محفظه ی دوش است.

مهمانان می توانند روز خود را با صبحانه ی مغذی و سلف سرویس هتل کلاس آغاز کنند و در رستوران تولیپا از صرف غذا های ترکی و بین المللی لذت ببرند. همچنین یک کافه در کنار استخر روی تراس قرار دارد که در طول روز نوشیدنی های گوارا و میانوعده های تازه سرو می کند.

هتل کلاس با قرار داشتن در منطقه ی لاله لی در مرکز استانبول، موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد. می توانید با پای پیاده از هتل به بسیاری از جاذبه های مهم شهر بروید.

با 15 دقیقه پیاده روی می توان از هتل کلاس به بازار بزرگ رسید. ایستگاه تراموای لاله لی-یونیورسیتی (Laleli-Üniversite) به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارد و دسترسی سریع در عرض 5 دقیقه را به مسجد آبی، ایا صوفیه و کاخ توپکاپی فراهم می کند. ایستگاه مترو ی وزنجیلر به راه آهن مارمارای وصل می شود که این راه آهن دسترسی به بخش آسیایی شهر را میسر می سازد. فرودگاه آتاتورک در 18 کیلومتری هتل کلاس واقع شده است.

منطقه ی فاتح برای مسافرانی که به بنا های تاریخی، موزه ها و گشت و گذار علاقه دارند انتخاب مناسبی است.

 

خدمات و تسهیلات هتل کلاس استانبول

صبحانه و اینترنت بی سیم رایگان، پارک اتومبیل توسط پیشخدمت، مرکز تجاری، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، تهویه هوا ی مطبوع، نظافت روزانه، صندوق در کانتر پذیرش، گهواره ی رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، لوازم لباسشویی، سشوار، چای/قهوه ساز، خدمات اتاق 24 ساعته، اتاق جلسه، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیط، سرویس لباسشویی/خشکشویی، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، بار بر، پرسنل چند زبانه، دمپایی، اتو/تخته ی اتو کشی ( در صورت درخواست )، میز، آب معدنی رایگان و صندوق داخل اتاق.

 

سونا و استخر هتل کلاس استانبول

پس از یک روز پرمشغله برای استراحت و رفع خستگی های خود به استخر و سونا ی هتل کلاس سری بزنید. استخر بنا به شرایط جوی بین ماه های ژوئن و اکتبر باز است.

 

غذا خوری در هتل کلاس استانبول

رستوران تولیپا: پرسنل مهمان نواز تولیپا غذا های منتخب ترکی و بین المللی را برای شما سرو خواهند کرد و سرویس دهی با کیفیت این رستوران به تجربه ای به یاد ماندنی برای شما تبدیل خواهد شد.

کافه ی لابی: این کافه مکانی عالی برای استراحت پس از یک روز خسته کننده است. کافه ی لابی کوکتل، نوشیدنی، غذا های سبک و میانوعده سرو می کند. پرسنل متخصص این کافه انواع کوکتل های محلی و بین المللی را به شما ارائه خواهند داد.

 

تعداد اتاق ها: 145

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / خدمات اتاق / تسهیلات مخصوص مهمانان دارای معلولیت

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved