هتل کروس کوالالامپور

کوالالامپور - تویین تاور
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کروس کوالالامپور Corus Hotel Kuala Lumpur یکی از هتل های 4 ستاره پایتخت مالزی است که در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور و مرکز شهر واقع شده می باشد. هتل کروس از دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار بوده و ایستگاه متروی پوترا در چند قدمی آن، برج های دوقلوی پتروناس نیز پیاده 5 دقیقه از هتل فاصله دارد. میهمانان می توانند برای رسیدن به برج دو قلو و آکواریم کی ال سی سی(klcc)  از خیابان امپنگ رد شوند. این هتل که به تازگی بازسازی شده یکی از مشهور ترین هتل های تجاری 4 ستاره در کوالالامپور و یکی از مجموعه هتل های کروس انگلستان می باشد. علاوه بر تمام این ها  این ترانسفر رایگان هتل امکان تردد آسان میهمانان به مراکز توریستی مثل محله چینی ها و مراکز خرید معروف شهر مثل بوکیت بین تانگ را فراهم کرده است. فضای داخلی هتل لوکس و پاکیزه است. گردشگرانی که از نقاط مختلف دنیا در این هتل اقامت داشته اند، همگی از برخورد صمیمی و گرم پرسنل رضایتمند می باشند.

اتاقهای هتل کروس

از 388 اتاق استاندارد و سوئیت تشکیل شده است که دارای محیطی دنج و آرام بوده و برای میهمانان اقامتی مطلوب را فراهم می کند. مبلمان مدرن و دکوراسیونی با رنگ های چشم نواز در طراحی این اتاق ها به کار گرفته شده  و از نور کافی و چشم انداز مناظر زیبای طبیعت اطراف برخوردار می باشند. خدمه هتل نیز به طور مداوم برای پاکیزگی و سرویس دهی این اتاق های لوکس تلاش می کنند. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، حمامی مجهز به کلیه وسایل، سشوار، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، سرو صبحانه در اتاق، رادیو، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم در اتاق و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، قسمتی از امکانات و خدمات رفاهی اتاق های هتل کروس است.

امکانات هتل کروز
سازگار با نیازهای گردشگران تور کوالالامپور تنظیم شده است و دارای گستردگی و کیفیت مطلوبی می باشد که از آن جمله می توان به استخر روباز، محوطه حمام آفتاب، ماساژ، سالن بدنسازی، سونا، لابی، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته، ترانسفر رایگان به فرودگاه و برخی مراکز خرید، مرکز تجاری، آسانسور، روزنامه، انبار بار و چمدان، صندوق امانات، فروشگاه، خدمات گردشگر، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، بوفه مجلل صبحانه، بار، کافی شاپ و رستورانی با غذاهای لذیذ اشاره نمود.
checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوالالامپور

 
© 2018 , All Right Reserved