هتل کروانسرای مارماریس

مارماریس
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کروانسرای مارماریس، Kervansaray Marmaris، به اندازه ی 17 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 4 ستاره برای خانواده ها و دوستانی که می خواهند تعطیلاتی شاد را در کنار دریا، شن و خورشید بگذرانند، مکانی ایده آل است.

در فاصله ی کمی از هتل کروانسرای، سواحلی قرار دارند که انواع ورزش های آبی در آن ها ارائه می شوند. گشت های کشتی روزانه به شما این امکان را می دهند که از منطقه ی اطراف مارماریس که شامل خلیج های فیروزه ای، خط ساحلی کوهستانی، خرابه های شهر های باستانی و یک غار ( که ورود به آن تنها از راه دریا ممکن است ) می باشد، بازدید کنید.

مجموعه ی متنوعی از رستوران ها، کافه ها و فروشگاه ها در شهر مارماریس وجود دارند که می توانید در طول اقامت خود در هتل کروانسرای از آن ها دیدن فرمایید.

استخری بزرگ در هتل کروانسرای وجود دارد که به انواع امکانات تفریحیِ مناسب برای تمامی سنین مجهز است. با ورزش هایی مانند ایروبیک، استپ و ژیمناستیک آبی، تناسب اندام خود را در طول تعطیلات حفظ نمایید. می توانید در ورزش هایی مانند تنیس روی میز، تنیس، والیبال یا بسکتبال مشارکت کنید. استپ ایروبیک و کلاس های آبی هر صبح در هتل کروانسرای برگزار می شوند.

هتل کروانسرای برنامه ها و فعالیت های بسیاری را برای مهمانان کوچک خود تدارک دیده است. فرزندان شما می توانند از مینی دیسکو، جلسه های نقاشی و بازی های برگزار شده توسط هتل کروانسرای لذت ببرند.

هتل کروانسرای برای سرگرم کردن شما هر بعد از ظهر نمایش های مختلفی را برگزار می کند.

اتاق های هتل کروانسرای تمیز و بزرگ بوده و به تهویه هوا ی مطبوع و تسهیلات مدرن مجهز هستند.

 

سرگرمی در هتل کروانسرای مارماریس

برنامه های تفریحی و فعالیت های ورزشی در طول روز و نمایش ها و اجرا های موسیقی در طول شب، در هتل کروانسرای برای شما تدارک دیده شده اند. به همراه خانواده ی خود لحظاتی بی نظیر را در استخر روباز ( دارا ی سرسره )، استخر کودکان و استخر سرپوشیده ی هتل، تجربه کنید.

استخر کودکان، زمین های بازی، مینی کلوب، مینی گلف، سلف سرویس کودکان، سرگرمی ها و مینی دیسکو ی هتل کروانسرای، برای فرزندان شما دنیایی مختص به خودشان را ایجاد کرده اند.

شب ها موسیقی و مهمانی، کمدی و درام و لحظاتی جادویی در هتل کروانسرای انتظار شما را می کشند. مهمانانی که تمایل به ادامه ی تفریحات شبانه در مرکز شهر مارماریس را دارند می توانند از سرویس حمل و نقل دو طرفه ی هتل کروانسرای ( در ساعاتی مشخص ) بهره ببرند.

همچنین می توانید در زمین تنیس، اتاق تلویزیون، زمین بازی، کافه اینترنت، فروشگاه ها، زمین بسکتبال و زمین مینی گلف هتل کروانسرای لحظاتی شاد را سپری کنید.

 

استخر ها و ساحل هتل کروانسرای مارماریس

هتل کروانسرای در 8 کیلومتری ساحل معروف مارماریس، ایچملر قرار دارد و سرویس حمل و نقل رایگان به ساحل را در ساعاتی مشخص برای مهمانانش تدارک دیده است. همچنین سرویس حمل و نقل به ساحلی دیگر واقع در فاصله ی 1/5 کیلومتری هتل کروانسرای نیز ارائه می شود. استخر های هتل عبارتند از: یک استخر روباز به همراه سرسره، یک استخر روباز کودکان، یک استخر سرپوشیده و یک استخر سرپوشیده ی کودکان. تخت های حمام آفتاب، سایه بان، دوش و رختکن برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان در نزدیکی استخر های هتل کروانسرای قرار داده شده اند.

 

کلوب کودکان هتل کروانسرای مارماریس

در مینی کلوب هتل کروانسرای، کودکان ملیت های مختلف دور هم جمع می شوند و از یکدیگر چیز های زیادی یاد می گیرند. مسابقات سرگرم کننده، برنامه های طراحی شده برای ارتقاء تصورات کودکان، نقاشی و بسیاری جزئیات دیگر همگی توسط تیم کلوب به این منظور تدارک دیده شده اند که فرزندان شما از تک تک لحظات کودکیشان لذت ببرند. هتل کروانسرای این تعطیلات را برای فرزندان شما به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد.

 

مرکز آبگرم هتل کروانسرای مارماریس

تمامی جزئیات مرکز آبگرم و سلامتی هتل کروانسرای، حتی رنگ سنگ های به کار برده شده، به دقت انتخاب شده اند. سالن زیبایی، بدنسازی، سونا، حمام ترکی، اتاق استراحت، رختکن، کافه ویتامین و استخر سرپوشیده ی بزرگسالان و کودکان، از جمله ی تسهیلات این مرکز هستند. تمامی لوازم و خدمات لازم برای آرامش شما، در اتاق های ماساژ فراهم شده اند. تجهیزات مدرن بدنسازی هتل کروانسرای به شما کمک می کنند تناسب اندام خود را حفظ کنید. همراه داشتن لباس های ورزشی و کفش های تمرینی برای ورود به بدنسازی الزامی هستند. معماری بی همتا، محیط آرامش بخش و ماساژ کف حمام ترکی هتل کروانسرای شما را به سفری در دوران عثمانی خواهند برد.

 

غذا خوری در هتل کروانسرای مارماریس

هتل کروانسرای، لذیذ ترین غذا های بین المللی را برای شما تدارک دیده است. علاوه بر رستوران اصلی که غذا هایی متناسب با تمامی سلیقه ها ارائه می دهد، کافه ی میانوعده و کافه ی لابی انواع نوشیدنی های با کیفیت و میانوعده های خوش طعم را برای شما آماده کرده اند.

رستوران اصلی هتل کروانسرای چشم اندازی از آبی و سبز طبیعت دارد و لذیذترین غذا های بین المللی را در وعده های صبحانه، برانچ، نهار، شام و شام دیر وقت، با همراهی موسیقی گوشنواز سرو می کند. این رستوران تراسی بی نظیر دارد و طراحی داخلی آن مدرن است. رستوران اصلی هتل کروانسرای بوفه ی کودکان و منو ی رژیمی نیز ارائه می دهد. می توانید هنگام صرف غذا در رستوران اصلی، از نوشیدنی های کافه ی رستوران نیز لذت ببرید.

کافه ی لابی هتل کروانسرای، طراحی زیبا و فضایی نورگیر دارد و پرسنل خوش برخورد آن آماده ی پذیرایی از شما هنگام استراحت یا وقت گذرانی در لابی هستند.

کافه ی استخر که در مجاورت استخر ساختمان اصلی هتل کروانسرای قرار دارد، قبل و بعد از برگزاری فعالیت های ورزشی استخری، نوشیدنی و میانوعده ارائه می دهد و بعد از ظهر ها قهوه و کیک سرو می کند.

کافه ویتامین به شما این امکان را می دهد که هنگام شنا در استخر سرپوشیده ی هتل کروانسرای، آبمیوه های تازه ( شامل اضافه بها ) میل نمایید.

 

تعداد اتاق ها: 220

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    کافه    رستوران ( سلف سرویس )    تراس حمام آفتاب    مرکز آبگرم و سلامتی    باغ

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های مارماریس

 
© 2018 , All Right Reserved