هتل کراون پلازا مینسک

مینسک
crowne plaza minsk hotel
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کراون پلازا مینسک Crowne Plaza Minsk Hotel، دارای امکاناتی از قبیل کافه، مرکز سلامتی، استخر، سونا، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت بی‌سیم رایگان می‌باشد.

تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، اتاق نشیمن، میزکار،حمام خصوصی، دمپایی، رب دشامبر، کف چوبی و پنجره‌های بزرگ می‌باشند.

در رستوران ایمپایر با چشم انداز زیبا از شهر صبحانه‌های خوش طعم برای میهمانان سرو می‌شود. رستوران دولکا ویتا با فضایی روشن و کلاسیک غذاهای خوش‌طعم ایتالیایی سرو می‌کند.

مرکز سلامتی هتل شامل مرکز تناسب اندام، اتاق بخار ترکی و ماساژ می‌باشد.

هتل کراون دارای چشم انداز بسیار زیبا است. فاصله هتل تا ایستگاه پلاشد لنینا 5 دقیقه (پیاده) و تا کلیسا ساینت سایمون 12 دقیقه است.

مرکز آبگرم هتل کراون پلازا مینسک

در این مرکز آبگرم انواع ماساژها و روش‌های درمانی متنوع برای میهمانان ارائه خواهد شد. میهمانان زمان پر از آرامشی را به دور از تنش‌های روزانه در این مرکز آبگرم سپری خواهند کرد.

رستوران‌های هتل کراون پلازا مینسک

رستوران ایمپایر Empire

در این رستوران شیک غذاهای اروپایی خوش‌طعمی برای میهمانان سرو می‌شود. میهمانان قادر خواهند بود از چشم انداز زیبا هتل برای میهمانان لذت ببرند.

رستوران دولکا ویتا  Dolce Vita

دولکا با فضا مدرن و سرو غذاهای خوش‌طعم و اصیل ایتالیایی را برای میهمانان سرو می کنند. این رستوران مناسب قرارها و جلسات کاری می‌باشد.

کافه استار Star Cafe

در کافه استار نوشیدنی‌های مختلف برای میهمانان سرو می‌شود.

کافه شبانه نکست Next

در این کافه نوشیدنی‌های مخصوص همراه موسیقی ارائه می‌شود میهمانان زمان خوبی را در این کافه سپری خواهند کرد.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی‌سیم رایگان    استخر شنا    مرکز سلامتی و تناسب اندام    سرویس رفت و آمد فرودگاهی   ممنوعیت اسنعمال سیگار در اتاق‌ها   مرکز تناسب اندام    کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
 
© 2018 , All Right Reserved