هتل کارتون استانبول

استانبول - تکسیم بیگلو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کارتون استانبول (Cartoon Hotel)، دارای دکوراسیونی از شخصیت های کارتونی بوده و برای مهمانانش اقامتی بی نظیر را در قلب منطقه ی سنتی استانبول، بی اغلو رقم می زند. کافه ی این هتل 4 ستاره چشم اندازی از میدان تکسیم ارائه می دهد و اطراف و سقف رستوران هتل از پنجره ساخته شده است.

اتاق های هتل کارتون استانبول مجهز به اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه هوا ی مطبوع و سرویس های بهداشتی مدرن به همراه دوش می باشند.

مهمانان هتل کارتون می توانند از شام سرو شده در رستوران آیشا (Aisha Restaurant) نهایت لذت را ببرند. دیوار ها، سقف و آسانسور این رستوران شیشه ای هستند. کافه ی هتل محیطی شیک دارد و نوشیدنی های خود را در پس زمینه ای از افق شهر استانبول سرو می کند.

هتل کارتون استانبول با میدان تکسیم و ایستگاه مترو ی مجاورش به اندازه ی 2 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. می توانید با 5 دقیقه پیاده روی از هتل به مرکز فرهنگی آتاتورک برسید. فاصله ی فرودگاه آتاتورک با هتل 20 کیلومتر است.

 

خدمات و تسهیلات هتل کارتون استانبول

اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ رایگان، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، اتاق جلسات، پرسنل چند زبانه، سرویس راهنما، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، گهواره ی رایگان، تختخواب تاشو/اضافه موجود می باشد، لوازم بهداشتی رایگان، خدمات اتاق ( در ساعاتی خاص )، باربر، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، سشوار، میز، تلفن، آب معدنی رایگان و گاوصندوق داخل اتاق.

 

غذا خوری در هتل کارتون استانبول

رستوران آیشا یکی از نماینده های عرضه ی غذا ی لبنانی در ترکیه است. این رستوران فوق العاده ترین غذا های خاورمیانه ای، مدیترانه ای و غذا های ویژه ی لبنانی را در سبکی مدرن به مهمانانش تقدیم می کند. آیشا با چشم انداز زیبایی از شهر و آسانسور شیشه ای، روی سقف هتل کارتون قرار گرفته و غذا های اصیل عربی را برای مهمانان گرامی هتل سرو می کند. می توانید در کافه ی رستوران از چشم انداز زیبا ی منطقه ی تکسیم لذت برده و نوشیدنی و میانوعده میل کنید.

 

تعداد اتاق ها: 127

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / رستوران / خدمات اتاق 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

BIG ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUITE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DUBLEX SUITE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved