هتل کادیکاله بدروم

بدروم - تورگوترایس
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل کادیکاله بدروم (Kadikale Resort)، به اندازه ی 2 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا قرار گرفته و مهمانان را به تماشای مناظری پانوراما از ماسه‌های طلایی، دریای نیلگون و انبوه گل‌های کاغذی خوش رنگ فرا می‌خواند. 

اتاق های هتل دارای دکوراسیون رنگ های گرم و بالکن با مبلمان کامل می باشد. سیستم تهویه هوا، مینی بار و تلویزیون از امکانات اتاق ها می باشند.

رستوران هتل دارای تراس رو به دریای اژه است و غذاهای بین المللی برای شام سرو می کنند. همچنین 4 کافه در هتل موجود است.

 

هتل کادیکاله ریزورت جایی فراتر از یک اقامتگاه است و افراد در آن می توانند خود را به دل طبیعت زده و از مناظر زیبای منطقه حظ وافر ببرند. یکی از مهمترین ویژگیهای هتل کادیکاله ریزورت وجود یک قلعه تاریخی در وسط هتل است، این قلعه کادیکاله نام دارد و هتل، نام خود را از این اسم برگرفته است، قلعه مزبور از عصر هلنیستی (Hellenistic) یعنی دورهای که یونانی های باستان در اوج قدرت بودند بر جای مانده و امروزه یکی از مهمترین آثار باستانی بدروم محسوب می شود. از امکانات هتل کادیکاله ریزورت ویژه کودکان و نوجوانان می توان به : دو استخر ویژه کودکان، دو استخر آبشاری، ساحل و کاباناهای اختصاصی، اینترنت بی سیم در لابی، مرکز تناسب اندام، مینی کلاب، محوطه بازی کودکان، مرکز خرید وسلمانی اشاره کرد. هتل کادیکاله ریزورت از مرکز شهر تورگوتریس کیلومتر، از مرکز شهر بدروم ۱۸ کیلومتر و از فرودگاه میلاس بدروم ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

رستوران و کافه 

رستوران اصلی: بوفه ی صبحانه (10-7:30) / صبحانه با تاخیر (11-10) / بوفه ناهار (14-12:30) / بوفه شام (21:30-19:30) / سوپ شبانه (00:30-23:30)

رستوران سفارشی ایتالیایی: بین ساعات 21:30-19:30 سرویس دهی می کند.

رستوران غذای دریایی: بین ساعات 21:30-19:30 سرویس دهی می کند.

شیرینی فروشی: نوشیدنی های گرم (24-10) / کیک، کوکی، شیرینی (18-11) / بستنی (18-15)

اسنک: اسنک بار (18-14) / سرو میوه (16-15)

 

امکانات هتل کادیکاله

مهمانان هتل علاوه بر انجام ورزشهای آبی از قبیل قایق سواری، موج سواری، توپ آبی (water ball)، جت اسکی، اسکی روی آب و پاراسیلینگ، می توانند دیگر ورزش هایی از قبیل تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، مینی گلف، آیروبیک و ژیمناستیک را نیز انجام دهند.

 

مرکز آب گرم

در اسپای هتل نیز خدمات متنوعی هم چون  حمام ترکی، سونا، ویتامین بار، اتاق بخار، انواع ماساژ (تایلندی، ضداسترس، کلاسیک، بالی، ورزشی، نفرتیتی، پزشکی و…)، عطردرمانی، استحمام‌درمانی (Balneotherapy) ارائه می شود.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Std. Room Garden View (24hA)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Std. Room Sea View (24hA)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بدروم

 
© 2018 , All Right Reserved