هتل چانالای فلورا ریزورت پوکت

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل چانالای فلورا ریزورت پوکت Chanalai Flora Resort، تنها 5 دقیقه تا ساحل کاتا  فاصله دارد. این هتل دارای امکاناتی از قبیل 2 استخر، کافه، اتاق های بزرگ با مبلمان به سبک تایلندی و تلویزیون های تایلندی و اینترنت بی سیم رایگان می باشد.

هتل چانالای فلورا ریزورت پوکت تا شهر پوکت، مرکز خرید جانگل سیلون و خیابان بانگالا  15 دقیقه،تا ساحل کارون 2 کیلومتر، تا ساحل پاتونگ 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پوکت 50 دقیقه می باشد.

تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا، حمام های خصوصی، جعبه سپرده امانات، مینی بار و چای/قهوه ساز می باشد.

مساعدت های توری و سرویس رفت و آمد فرودگاهی برای میهمانان در این هتل فراهم شده است.

رستوران های هتل چانالای فلورا ریزورت پوکت

رستوران بوساراکام Bussarakam Restaurant

میهمانان می توانند در این رستوران غذا های بین المللی و محلی را میل نمایند در منو این رستوران 60 غذا ارائه می شود، مواد اولیه تازه برای پخت این غذا ها استفاده می شود. در این رستوران منو کودکان. نوشیدنی مخصوص نیز برای میهمانان سرو می شود.

رستوران تراس Terrace Restaurant

این کافه تراس رستوران با موسیقی و چشم انداز زیبا غذا ها و نوشیدنی های متنوعی را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان نباید فرصت تجربه غذا خوری در این رستوران را از دست بدهند.

کافه پولcafé   Pool

این کافه در نزدیکی استخر واقع شده و نوشیدنی های مخصوص با میان وعده های خوش طعم را برای میهمانان سرو میکند. میهمانان از پذیرایی کافه و استخر لذت برده و زمان مفرحی را سپری خواهند نمود.

رستوران این روم داینینگ In-Room Dining

این رستوران از ساعت 6:30 صبح تا 11 شب به میهمانان سرویس می دهد. میهمانان می توانند غذا های اروپایی و آسیایی را همراه با نوشیدنی های مخصوص از این رستوران سفارش داده و در اتاق خود میل نمایند. این رستوران ارائه دهنده 60 نوع غذا می باشد.

امکانات محبوب

استخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان     استخر روباز   سرویس رفت و آمد فرودگاهی    پارکینگ رایگان   اتاق غیر سیگاری ها     کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved