هتل پوینت تکسیم استانبول

استانبول - تکسیم بیگلو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پوینت تکسیم استانبول (Point Hotel Taksim)، واقع در 500 متری میدان تکسیم، کمتر از 1 کیلومتر با مرکز کنگره ی لطفی کردار فاصله دارد. اتاق های این هتل 5 ستاره دارا ی دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم هستند. مهمانان می توانند از مرکز آبگرم، استخر سرپوشیده و بدنسازی مدرن هتل پوینت تکسیم به صورت رایگان استفاده کنند.

اتاق های هتل پوینت تکسیم فضایی روشن دارند و با رنگ های طبیعی تزئین شده اند. جهت فراهم کردن محیطی آرام و راحت، هر اتاق مجهز به پنجره های دو جداره و یک کاناپه است. یک تلویزیون اچ دی با پخش کننده ی دی وی دی نیز در هر اتاق وجود دارد. برخی از اتاق ها به اگزکیوتیو لاونج دسترسی رایگان دارند.

رستوران ویو پوینت، واقع در بالاترین طبقه ی هتل پوینت تکسیم، چشم اندازی فوق العاده از تنگه ی بسفر داشته و برای صبحانه، نهار و شام باز است. همچنین یک رستوران اصیل ژاپنی و دو کافه نیز در هتل قرار دارند.

مرکز آبگرم هتل پوینت تکسیم شامل یک استخر سرپوشیده، سونا ی بخار، سونا و حمام ترکی می شود. همچنین در این هتل انواع ماساژ ها و خدمات زیبایی نیز ارائه می شوند.

مهمانان هتل پوینت تکسیم می توانند از پارکینگ رایگان و سیستم حمل و نقل رایگان به فرودگاه آتاتورک ( هر روز راس ساعت 08:30 ) بهره ببرند. محیط اطراف هتل مملو از فروشگاه ها و وسایل نقلیه ی عمومی است. مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل در 1 کیلومتری هتل قرار گرفته اند.

 

سرگرمی و فعالیت در هتل پوینت تکسیم استانبول

مرکز آبگرم: این مرکز شامل امکانات و تسهیلات زیر می شود:

3 اتاق ماساژ ( 2 اتاق مجهز به جکوزی )، 1 اتاق ماساژ تایلندی، 1 اتاق مراقبت های پوستی، حمام ترکی، سونا ی بخار، سونا، اتاق خدمات مربوط به پا، استخر سرپوشیده و رختکن زنانه و مردانه.

مرکز ورزشی پوینت: این مرکز شامل بخش سلامتی و خدمات ماساژ می شود. بخش سلامتی مکانی ایده آل جهت استراحت پس از یک روز پر از استرس است. استخر سرپوشیده و محیط آرامش بخش آن تمامی خستگی های شما را از بین خواهند برد. می توانید از سونا، سونا ی بخار و حمام ترکی هتل نهایت استفاده را ببرید. هتل پوینت تکسیم جهت رفاه مهمانان و دلپذیر کردن اقامتشان این خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهد. علاوه بر این خدمات رایگان می توانید با پرداخت اضافه بها از انواع ماساژ ها و خدمات مراقبت از پوست بهره مند شوید.

 

غذا خوری در هتل پوینت تکسیم استانبول

رستوران ویو پوینت: رستوران ویو پوینت غذا های ترکی و بین المللی را در محیطی با چشم اندازی بی نظیر از تنگه ی بسفر، در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می کند.

کافه اَفتِر 6: این کافه برای سپری کردن اوقاتی خوش با دوستان یا استراحت کردن در پایان یک روز سخت، مکان مناسبی است. افتر 6 فضایی راحت و مدرن دارد و نوا ی موسیقی ای آرامش بخش در آن به گوش می رسد.

کافه جولی: کافه جولی انواع قهوه، شکلات و کیک ها را سرو می کند. علاوه بر این از ساعت 11:00 به بعد می توانید از منو ی سالاد و ساندویچ کافه نهاری سبک و دلپذیر میل کنید.

رستوران اودُنیا: این رستوران که در طبقه ی همکف واقع شده منویی متنوع و لذیذ از غذا های ژاپنی ارائه می دهد.

 

تعداد اتاق ها: 233

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Junior

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Senior Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Adjoining Deluxe Family Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved